ärsyttävä peli....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eepee
  • Aloitettu Aloitettu
Powerhousu sanoi:
Nyt ihmetyttää viiminen kenttä. Pitäskö tolle klikkailtavalle seinälle tehdä jotain. Saada se kokonaan vihreeksi? Jos, niin miten? Alakertaan pääsin jo.
Kyllä ja siinä sitä hommaa piisaakin. Ite alotin sen pari kertaa uudestaa kunnes älysin miten se sai tehtyä..

klikkailet yhden rivin aina kerrallaan ylhäältä alas vihreäksi kunnes tulet viimeiselle alariville, mulla jäi muutama palikka mustaks, mutta muuttuivat sitten itestään vihreiksi..

Aivovaurio sanoi:
Kyllä ja siinä sitä hommaa piisaakin. Ite alotin sen pari kertaa uudestaa kunnes älysin miten se sai tehtyä..

klikkailet yhden rivin aina kerrallaan ylhäältä alas vihreäksi kunnes tulet viimeiselle alariville, mulla jäi muutama palikka mustaks, mutta muuttuivat sitten itestään vihreiksi..

No voi p...u. Noin mä oon tehny vaikka miten monta kertaa, mut en oo jaksanu odottaa niiden vaihtumista kai tarpeeksi kauaa kun en tienny että niiden pitäis vaihtua. :david:

Se pitää näköjään saada niin että siihen jää luultavasti 4 tai vähemmän niitä mustia niin ne muuttuu itsestään. Ei haittaa missä ne on. Mulle jäi 4 tai 3, en ehtiny kattoon paremmin.

SM72 sanoi:
Miten sen helevetin pään saa sinne boxiin??

Jos et oo tehny sille vielä reittiä sinne vastakkaisen seinän reikään niin tee se eka. Sitten meet takas siihen huoneeseen missä on ne rappuset. Se pää pitäis tulla siitä yhestä reiästä esille. Valitse se boxi sieltä vas. yläkulmasta ja aseta se siihen reijälle. Sitten nappaat sen pään sillä boxilla. :D

Mut osaaks joku neuvoo mikä se laatta järjestys on et saa sen oven auki?

:david:

kno sanoi:
Mut osaaks joku neuvoo mikä se laatta järjestys on et saa sen oven auki?

Ne laatat ei mene kuin yhteen ja oikeaan järjestykseen. Niitä pitää liikuttaa niissä koloissaan eteen tai taaksepäin niin että ne viivat menee kohdalleen.

JACKE sanoi:
Voisko joku jeesaa miten saan takkaan tulen
kiitän ja kumarran etukäteen :worship:

Otat takasta puun ja heität sen laserin alle ja painat vihreää nappia jolloin se syttyy tuleen. Sitten heität palavan puun takkaan.

Mitä mun pitäis tehä siinä kentässä missä on se moottoripyörä huoneessa? Hankin sen taskulampun, sitten joku neuvo mua siellä chatissä että eti sillä taskulampulla sitä avainta. Tajusin, että se avain on siellä 'welcome' maton alla mutta en tajunnu miten mä saan sen.

kno sanoi:
Mitä mun pitäis tehä siinä kentässä missä on se moottoripyörä huoneessa? Hankin sen taskulampun, sitten joku neuvo mua siellä chatissä että eti sillä taskulampulla sitä avainta. Tajusin, että se avain on siellä 'welcome' maton alla mutta en tajunnu miten mä saan sen.

Siirrä mattoa toisessa huoneessa. Maton alta paljastuu laattoja joita pitää painella niin kauan kunnes ne tipahtavat. Sitten otat paloletkun ja laskeudut sen varassa alas ja etsit avaimen taskulampun avulla.

Joo, oli tosiaan 2 kertaa pitempi tämä uusi versio kuin se edellinen. Läpihän se kuitenkin meni. Loistavaa aivojumppaa. :)

Meikä on pelin ilmeisesti viimeisen laseroven edessä, missä lukee vieressä 1,2,3,E. Esineinä on Card, Key ja Screwdriver, mutta en voi käyttää niitä mihinkään.. En käsitä.

Force sanoi:
Siirrä mattoa toisessa huoneessa. Maton alta paljastuu laattoja joita pitää painella niin kauan kunnes ne tipahtavat. Sitten otat paloletkun ja laskeudut sen varassa alas ja etsit avaimen taskulampun avulla.

Jes. Kiitos, pääs vihdoin tosta tasosta. :)

Force sanoi:
Meikä on pelin ilmeisesti viimeisen laseroven edessä, missä lukee vieressä 1,2,3,E. Esineinä on Card, Key ja Screwdriver, mutta en voi käyttää niitä mihinkään.. En käsitä.
Tarvit tähän koodin, minkä löydät kyllä, kun suuntailet pöytälamppua...
:)

Back
Ylös Bottom