Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ja siinä sitä hommaa piisaakin. Ite alotin sen pari kertaa uudestaa kunnes älysin miten se sai tehtyä..Powerhousu sanoi:Nyt ihmetyttää viiminen kenttä. Pitäskö tolle klikkailtavalle seinälle tehdä jotain. Saada se kokonaan vihreeksi? Jos, niin miten? Alakertaan pääsin jo.
Force sanoi:Joo-o. Mites tuosta ovesta pääsee mikä on takkahuoneessa? Sytytin takkaan tulen ja meikällä on joku kolmion muotoinen objekti hallussa.
Aivovaurio sanoi:Kyllä ja siinä sitä hommaa piisaakin. Ite alotin sen pari kertaa uudestaa kunnes älysin miten se sai tehtyä..
klikkailet yhden rivin aina kerrallaan ylhäältä alas vihreäksi kunnes tulet viimeiselle alariville, mulla jäi muutama palikka mustaks, mutta muuttuivat sitten itestään vihreiksi..

SM72 sanoi:Miten sen helevetin pään saa sinne boxiin??

kno sanoi:Mut osaaks joku neuvoo mikä se laatta järjestys on et saa sen oven auki?
JACKE sanoi:Voisko joku jeesaa miten saan takkaan tulen
kiitän ja kumarran etukäteen![]()
kno sanoi:Mitä mun pitäis tehä siinä kentässä missä on se moottoripyörä huoneessa? Hankin sen taskulampun, sitten joku neuvo mua siellä chatissä että eti sillä taskulampulla sitä avainta. Tajusin, että se avain on siellä 'welcome' maton alla mutta en tajunnu miten mä saan sen.
Force sanoi:Siirrä mattoa toisessa huoneessa. Maton alta paljastuu laattoja joita pitää painella niin kauan kunnes ne tipahtavat. Sitten otat paloletkun ja laskeudut sen varassa alas ja etsit avaimen taskulampun avulla.

Force sanoi:Meikä on pelin ilmeisesti viimeisen laseroven edessä, missä lukee vieressä 1,2,3,E. Esineinä on Card, Key ja Screwdriver, mutta en voi käyttää niitä mihinkään.. En käsitä.