Öljynvaihto pääkaupunkiseudulla

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Nyt kun tässä tuosta automaattilaatikon öljynvaihdostakin on ollut juttua niin osaako kukaan sanoa mihin hintaan Tampereen seudulla / Hämeenlinnan suunnalta saisi VW tiptronicin öljyt vaihdatettua? Tampereen Laakkoselta tarjosivat viimeksi kysyessä 500e, tuntuu melko kalliilta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt kun tässä tuosta automaattilaatikon öljynvaihdostakin on ollut juttua niin osaako kukaan sanoa mihin hintaan Tampereen seudulla / Hämeenlinnan suunnalta saisi VW tiptronicin öljyt vaihdatettua? Tampereen Laakkoselta tarjosivat viimeksi kysyessä 500e, tuntuu melko kalliilta.

Volvo V40 loodan huuhtelu ja uudet öljyt 230 euron pintaan. Olikohan debil tms, hyvin tekivät työn. Tämä siis Volvoon tehtynä, en tiedä sanoa muista merkeistä mutta voisi olla samaa hintaluokkaa?

80e on mielestäni myös ihan kohtuullinen veloitus kyseisestä hommasta.

Pari vuotta takaperin siellä AD:lla alkoi vaan vähän mietityttämään, kun ne veloittivat sen 130e vartin hommasta.
Tuo silti kuulostaa omaan korvaan isolta summalta, kun itsellä vaihdelaatikon vaihto maksoi sen 100e. mutta ne öljythän siinä maksaa. ja mitäpä minäkään tässä päden ku itellä on kumminkin paikka vaihtaa ne öljyt ja öljyäkin 200~litraa.

Nostetaan ketjua. Missä kannattais vaihdattaa öljyt mahdollisimman halvalla, kun vien itse öljyt ja suodattimen? Onko jossain tee se itse hallia?

Espoon ja Helsingin alueella.

No ei tuo aloittajan reilu satanen edes ole paha. Jeep Grand Cherokeehen kysyin huollon hintaa jossa ei ollut kuin öljyn vaihto. Paikallinen merkkiliike ilmoitti hinnaksi 600e. Menee kuulemma 10 litraa öljyä ja on siksi niin kallis :D Hain samat öljyt + suodattimen itse kaupasta ja hintaa tuli noin 150e. Puolen tunnin homma vaihtaa itse. Tuossa pääsi jo tuntipalkalle :D

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom