Ärsyttävin julkkis

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ninja Sarasalo korjasi potin viimeisessä NYT-liitteessä. Hyvä että näin edes lukea koko juttua silmien pyöritykseltä :lol2:
Mulle on jostain syystä jäänyt ikuisesti muistiin joku NYTin lainasanojen tyyppinen palsta, jossa Ninja tokaisi itähelsinkiläisittäin: "Vittu. Mä oon Englannin Voguen kannessa. Vittu."

Ihana nainen.

"kaikkia se leipä elättää"-listani:

1.Viivi Avellan (ehkä paskin juontaja ikinä, ja uusimman seiskan peppu kuvissa sillä oli vielä huono perse..hihiihihiiii).

2.)Joonas ja Ruben (molemmat syvältä ja poikittain)

3.) Njassa (oikeasti, voiko olla enää ärsyttävämpi)

4.)Jussi 69 (lyhyesti waspin sanoin: killfuckdie)

5.) Ninja sarasalo (ruma ja tyhmä)

6.) Saimi Nousiainen (Addams familystäkö ne nykyään ottaa nää mallit?)

7.) Jasmin Mäntylä (päässä liikkuu, ei mitään...)

Sitten on tietty vielä tää Vanhasen ex, jolle jonkun pitäisi jo oikeasti käydä jonkun sanomassa, että "kyllä kaikki jo tajuaa miksi se Matti sinut jätti, vielä kun tajuaisit itsekin"...No joo kyllä se sen tajuaa, mutta kuitenkin:curs:

Olisi toisaalta mukava tietää minkälaisia nuo ylläolevat ihmiset ovat oikeasti, sillä onhan medialla oma osansa meidän normijamppojen mielipiteissä...
Voihan ainakin osa olla ihan eri tyyppejä, jopa mukavia ns.arjessa?

Vai voiko?

Kaikkia ei voi miellyttää. Tarkoituksella ne pistää värikkäitä henkilöitä ruutuun, jotta ihmisillä olisi jotain puhuttavaa ja lehdillä kirjoitettavaa. Joskus värikkäät ja silti "ärsyttävät" henkilöt ovat viihdyttäviä.

Samaa mieltä olen kuin moni tuolla edellisillä sivuilla, Susan Kuronen. Että osaa olla ärsyttävä, ihan hävettää sen puolesta kun ei ilmeisesti hän itse ymmärrä hävetä ja pitää turpaansa kiinni...

Mulle on jostain syystä jäänyt ikuisesti muistiin joku NYTin lainasanojen tyyppinen palsta, jossa Ninja tokaisi itähelsinkiläisittäin: "Vittu. Mä oon Englannin Voguen kannessa. Vittu."

Ihana nainen.

Luin ton jutun ja kyllähän siinä Ninjalle vittuillaan, jos nyt ei ihan suoraan niin kuitenkin aika selvästi. Kerrotaan kuinka se hehkuttaa itseään ja laulajantaitojaan, pöllii stidit ja maksattaa ruoat ja juomat haastattelijalla ja "unohtaa" mainita oikean syyn mallintöiden loppumiselle (olis täytynyt laihduttaa). Niinkun joku jo sanoikin, ihana nainen. :D

1) ihan ylivoimainen ykkönen- susan kuronen
2) matti vanhanen
3) viivi
4) kaikki missit
5) kaikki reality-show a-la BB-joku tyypit

Mitä yhteistä on Susan Kurosella ja taskulaskimella?
Molemmat jakaa ja kertoo. :hyper:

Miksi vessanpönttö on parempi kuin Susan Kuronen?
Se ei pulputa puolta vuotta kun sitä kerran on vetänyt :lol2:

kyllä se taitaa olla helsinki siti boi

eli teuvo loomanni

kurosta en pidä enää julkkiksena (kuten karipekka kyrö douppinkikäryn jälkeen)

ehdottomasti Ibi the Love ja Russlanas mikä nyt olikaan, onneksi vaipuvat idolsin jälkeen unholaan:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom