Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja se esittelee joka leffassa persettään :D Yksi oudoimpia juttuja amerikkalaisessa televisiokulttuurissa on, että sen mukaan amerikassa kaikilla ihmisillä menee helvetin hyvin. Kaikilla on hienot talot ja autot ja suunnilleen kävellään kullattuja katuja pitkin. Sentään on poikkeuksiakin (muun muassa The Wire), jossa näkyy myös se jenkkilän toinen puoli eli voimakas kahtiajakautuneisuus, huumehelvetti ja muut vastaavat.Oletteko huomanneet, että kaikki Dammen leffat alkaa sillä, että avutonta ja seksikästä muijaa ahdistelee joku nahkaliivipahisjengi. Ja sitten Damme vain putkahtaa jostain puskasta ja antaa homokaratea ilkimyksille. Ja saa muijalta pesää.
Ärsyttääkö tuo siksi että sinulle on tehty katoamistemppuja, vai haluaisitko kenties itse osata päästä karkuun ns. coyote ugly -tilanteesta järsimättä kättäsi..?Minua ärsyttää, kun koskaan ei näytetä että millä konstilla James Bond pääsee aina niin siististi eroon edellisestä sutturasta.
Ärsyttääkö tuo siksi että sinulle on tehty katoamistemppuja, vai haluaisitko kenties itse osata päästä karkuun ns. coyote ugly -tilanteesta järsimättä kättäsi..?
Romanttisissa elokuvissa kun kaksi randomia tapaa ja viettää intiimin hetken, ei ikinä kysellä että onko sulla kortsuja tai mitään tauteja. Kun ottaa vielä huomioon että lopussa pariskunta saa toisensa ja menee naimisiin niin minä en ainakaan suostuisi hääyöhön ilman sukupuolitauti testejä...
Puhtaasti tieteellistä mielenkiintoa. Varmasti osa naisista häipyy ihan kiltisti, mutta aika hyvä tuuri saa olla jos joka leffassa sattuu vastaan sellainen muija, joka ei jää roikkumaan. Tilastollisesti niitä perään soittelijoita pitäisi olla ainakin pari. Mutta se on kyllä James Bond, ehkä sillä on vain niin hyvä silmä että valkkaa oikeat heti kättelyssä niin ei tule näitä ongelmia.
Tuli tuossa underworld evolutionissa kohtaus ku Marcus nykäsee helikopteri alas siitä narusta. Fysiikan lakeja ei noudateta joissain leffoissa. Ei tollakaa niin paljoa massa voi olla että sais sen helikopterin alas vedettyä vaikka voimaa oliski tarpeeks.