Ärsyttävä ilmoitus tietokoneen näytöllä

Ikä
42
Eli homman nimi on seuraava: Sain koneelle taas kerran Lovsan A:n koska palomuuri oli jäänyt päivityksen jälkeen pois päältä. AVG antivirus poisti sen ja nyt heittää välillä tollasta ilmoitusta joka on tossa liiteenä, vaikkei mitään virusta enää ole. AVG ei itsekään löydä sitä ja silti ilmoittelee. Olen testannut myös F-Securen F-lovsan - ohjelmalla eikä sekään löydä mitään. Eli mikä avuksi. Alkaa toikin vähitellen ärsytään. Olis kiva kuulla myös syy tolle ilmoitukselle jos joku sen tietää.

Liitteet

• Lovsan.JPG
    Lovsan.JPG
    18 KB · Katsottu: 401
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo elikkä sullon XP:ssä käytössä system restore-toiminto jolla voi palauttaa rekisterin ja joitakin tärkeimpiä systeemitiedostoja erilaisten kämmien varalta. Pääset viestistä eroon kun teet näin:

1.System restore veks
2.Buuttaa kone ja CTRL-ALT-DEL, katso Prosessit läpi ja poista mahd. lovsanit
3.Skannaa antiviruksella vielä kerran

Kerrotko vielä miten ton system restoren saa pois päältä kun en näin äkkiseltään keksinyt itse. Yksi syy siihen voi olla se että mulla on suomenkielinen versio XP:stä ja siellä ei paljon system restore juttuja näy. Villi veikkaus, tarkottaiskohan se palautuspistettä?

Powerhousu sanoi:
Hokasinkin jo ite ja nyt on pois käytöstä. Etsivä löytää... Kohta nähdään auttoko mitään.

Eli kun poistit palautuspisteen käytöstä niin buutin jälkeen antivirussofta poistaa lovsanit palautuspisteen käyttämästä pakatusta tiedostomöhkäleestä. Siinä välissä vaan vielä kantsii tarkistaa Prosessit että onko sitä lovsan-kökköä vielä listalla.

Nää on muuten uskomattoman venkulasti ohjelmoituja juttuja nää madot ja virukset. Mun piti kerran pätsätä koko XP yhden turva-aukon takia, en nyt tähän hätään muista mikä sen bittimonsterin nimi oli sillä kertaa....

Palomuuri + ajan tasalle päivitetty antivirussofta + ei aukaista roskapostin liitetiedostoja + windows updatet ajallaan. Tämä litania säästää monilta vaivoilta.

protsku sanoi:
Palomuuri + ajan tasalle päivitetty antivirussofta + ei aukaista roskapostin liitetiedostoja + windows updatet ajallaan. Tämä litania säästää monilta vaivoilta.

Juu, kyllä mulla NYKYÄÄN on kaikki nämä kunnossa. Sattu vaan jäämään toi palomuuri pois päältä niin pääsi iskeen. Mutta nyt helpotti. Että kiitos vaan kovasti.

Net Virgin: Ensimmäisenä kävi mielessä poistaa se suoraan sen sijainnista, mutta en uskalla mennä ronkkiin sinne missä se oli. Ja parempi niin.

Powerhousu sanoi:
Juu, kyllä mulla NYKYÄÄN on kaikki nämä kunnossa. Sattu vaan jäämään toi palomuuri pois päältä niin pääsi iskeen. Mutta nyt helpotti. Että kiitos vaan kovasti.

Ole hyvä. Boldattu teksti oli yleisohje kaikille viestiketjun lukijoille. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom