Viime viikonloppuna?RRKalle sanoi:Hauskaahan noilla 13-16 näytti olevan, kyllä mä vielä muistan ajan kun tollasten kaa kotibileissä hilluttiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime viikonloppuna?RRKalle sanoi:Hauskaahan noilla 13-16 näytti olevan, kyllä mä vielä muistan ajan kun tollasten kaa kotibileissä hilluttiin.
Ehkä siinä se onkin pelottavinta että toi on ihan normaalia :DRRKalle sanoi:Hauskaahan noilla 13-16 näytti olevan, kyllä mä vielä muistan ajan kun tollasten kaa kotibileissä hilluttiin. Aika hirveeltähän toi näyttää videolla mut ihan normaalia pissis-touhua. Pipot löysemmälle.
hyrre sanoi:Huomenna on tää video Ajankohtaisessa Kakkosessa @ yle2 21.00. Todnäk vain se lyhyempi versio :D
Tiilisukassa sanoi:Miksi ?
Ville sanoi:Ei vittu kun oli uskomatonta paskaa paikoin tuo Ajankohtainen kakkonen :( Periaatteessa kyllä komppaan esilletuotuja ongelmia, joita nettiin liittyy, mutta koko ohjelman sävy oli niin harhaanjohtava ja populistinen. Hyväähän tarkoittavat, mutta asiaan perehtymättömät vanhemmat repivät kyllä pelihousunsa ihan totaalisesti, pääosin täysin turhaan.
Roihu sanoi:http://dewey.oulu.net/~anvika00/ajankohtainenkakkonen-am-irk.avi
Tämän illan ajankohtaisessa kakkosessa tullut juttu irc-galleriasta. Äm-irkin muijat esiintyy jutussa myös. :D

rahkanaama sanoi:Mitä tuo am-irk tarkoittaa? Onko se kenties joku Irc ohjelma?![]()