Älyttömin temppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LSD
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by male
Koko Arskan Commando on aikamoista crappia.
Commando oli kyllä aika upea, arska vaan juoksee pitkin pihanurmikkoa ja räiskii konekiväärillä about 100 querillaa maahan, jotka itse tähtäilevät puluja ilmassa tai toisiaan.

Originally posted by Krusifiksi
Triple x on kyllä sieltä ja syvältä.

Mutta muistelen lämmöllä sitä Timothy Daltonin Bondia, missä se ajaa rotkoon putoavan lentokoneen perään moottoripyörällä, ui sen ilmassa kiinni ja vielä saa nostettua koneen kurssin ylös ennen törmäystä.

eiks ollu pierce brosnan kultaisessa silmässä... voi olla et muistan väärinkin...:confused:

Originally posted by Krusifiksi
Mutta muistelen lämmöllä sitä Timothy Daltonin Bondia, missä se ajaa rotkoon putoavan lentokoneen perään moottoripyörällä, ui sen ilmassa kiinni ja vielä saa nostettua koneen kurssin ylös ennen törmäystä. Kova jätkä. Ja sitä ennen se tais paeta ihan vaan muutaman kymmenen ryssän nokan edestä. Pitääpä makuunista kattella olisko siellä noita T.D:n Bondeja. :D [/B]
Heh, Charlien enkelit 2:ssa ajetaan kuorma-autolla padon reunalta alas ja tiputuksen aikana auton sisältä tulee helikopteri, kaikki hyppää autosta ulos, tytöt lentää liihottavat ja noukkivat ilmasta mukaan tippuvan kaverin, ehtivät pölissä vuorosanoja, työntää kaverin sisään helikopteriin, tulla itse myöhemmin perässä, käynnistää helikopterin ja lentää pois. Ja kaikki 100-200 metrin matkalla alas.

Originally posted by XXL
Heh, Charlien enkelit 2:ssa ajetaan kuorma-autolla padon reunalta alas ja tiputuksen aikana auton sisältä tulee helikopteri, kaikki hyppää autosta ulos, tytöt lentää liihottavat ja noukkivat ilmasta mukaan tippuvan kaverin, ehtivät pölissä vuorosanoja, työntää kaverin sisään helikopteriin, tulla itse myöhemmin perässä, käynnistää helikopterin ja lentää pois. Ja kaikki 100-200 metrin matkalla alas.

Joo, mulla oli toi leffa tietokoneella. Tuossa kohtaa painettiikin sitten STOP ja DELETE

space jam- elokuvassa kun ne piirroshahmot tulee pelaamaan koripalloa normaali maailmaan vai menikö ne koripalloilijat pelaamaan sinne piirretty maailmaan. minä oon vähän kuullu juttua että ne ei oo oikeesti menny vaan ne on jollain tietokoneanimaatiolla tehty..:david: ;)

Originally posted by VilleO
Joo, mulla oli toi leffa tietokoneella. Tuossa kohtaa painettiikin sitten STOP ja DELETE
Erittäin hyvä ratkaisu! :worship:

Myös minulla oli tuo Charlie's Angels - Full Throttle. Valitettavasti katsoin sen kokonaan ja täytyy sanoa, että noin paskaa elokuvaa en ole katsonut piiiitkääään aikaan. Koko "leffa" pelkkiä epärealistisia toimintakohtauksia peräkkäin laitettuna.

Mua henk.koht. vitutti ja unetti matrix kakkosessa se helvetin moottoritie pomppiminen sekä noin kolme ja puoli tuntia jatkuvat miljoona vastaan yksi hakkaukset. Meinas simmut mennä kii leffas :david:

triple xxx oli IHAN kauhee
2fast and 2furioussista ei voi edes puhua
enkelit oli kauheeta skeidaa
ja daredevilii en edes jaksanut katsoa loppuun

Originally posted by XXL

Kuulostaa vallan mielenkiintoiselta. Olen hyvin tyytyväinen juuri nyt että olen jättänyt kyseisen elokuvan hyllyyn.

Originally posted by ironchef
Mua henk.koht. vitutti ja unetti matrix kakkosessa se helvetin moottoritie pomppiminen sekä noin kolme ja puoli tuntia jatkuvat miljoona vastaan yksi hakkaukset. Meinas simmut mennä kii leffas :david:

Minua taas ei haittaa jos elokuvassa on tehty selväksi että mukana on yliluonnollisia systeemejä, mutta taas tuollaiset mukamas realistiset järjettömyydet saavat otsaverisuonen kovasti aktiiviseksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Bamster
"Rukajärven Tie" :curs:

Loppupuolella se suomalainen soturi, joka tiedustellessaan saa kymmeniä? luoteja yläkroppaan ja jalkoihin sekä tippuu siitä sillalta pirun syvään ojaan.
Kaiken tämän jälkeen sama korpisoturi raahautuu omin voimin joukkueen majapaikalla.

En ymmärrä...

Ja tosiaan huvittavinta tässä on että tuo kohtaus perustuu tositapahtumaan.... Lisätietoja löytyy Antti Tuurin "Rukajärven tie" kirjasta.

Charlien enkelit kakkosessa alussa hohtaus jossa joku niist "enkeleistä"liukuu sen pöydän ali.Suu aukes siin kohtaa :confused: EI OO MAHOLLISTA MITENKÄÄN!!!

Originally posted by ironchef

triple xxx oli IHAN kauhee
2fast and 2furioussista ei voi edes puhua
enkelit oli kauheeta skeidaa
ja daredevilii en edes jaksanut katsoa loppuun
Sun kannattais varmaan vähentää tuota perus-Hollywoodin katselua, kun on niin skeidaa...

Noissa leffoissa (en oo nähnyt kuin matrixit, 2 fastin ja triple x:n) on siis lähinnä haettu silmäkarkista pitävää yleisöä. Asenne leffalle pitää olla sen mukainen, eikä niistä kannata mitään syvällisempää etsikkään. Itse ainakin pidän noita ihan hyvinä omassa lajissaan. No matrix 3 meni nyt vähän överiksi jo, mutta kuitenkin näin.

Huominen ei koskaan kuole-Bondissakaan ei mitään sen kummempaa ollutkaan, kuin silmäkarkit ja charmikas Bondi. Kohtaukset nykyään tehdään tahallaan hirmuisen yliampuviksi.

Mainitsemasi kohtaus matrixista on mielestäni ehkä paras kohtaus missään action-pätkässä. En ymmärrä kuka pitää jotain Ramboa sitten yhtään minään. (Tosin aikakausi on hiukan eri, mutta nyt on vuosi 2004.) :)

Originally posted by Weeboomi
Mainitsemasi kohtaus matrixista on mielestäni ehkä paras kohtaus missään action-pätkässä. En ymmärrä kuka pitää jotain Ramboa sitten yhtään minään. (Tosin aikakausi on hiukan eri, mutta nyt on vuosi 2004.) :)
Se Matrix 2 miljoonan Smithin vs. Neon tappelu oli turhista turhin kohtaus koskaan. Vaikka kuinka piestään niin edes aurinkolasit, saati kampaus ei kellään taitu. Mikä on pointti? Olis nyt hieman edes veri lentänyt ja haavoituttu mutta kun ei.

Kill Billissä oli sentään kunnon joukkokohtaus ja jälki oli verinen ruumisläjä.

Hyvä määritelmä on, että kohtauksen pitää olla uskottava elokuvan tarinan/"maailman" kannalta.

No vaikka Rennyn leffat tai rambot on pilattu yliampuvilla kohtauksilla, kun taas matrix on mielestäni ihan hyvä.

Commandossa vaikuttaa, katsotko leikattua vai leikkaamatonta versiota. Leikatussa taistelukohtaukset näyttävät todella tökeröiltä ja utopistisilta, mutta leikatussa huomaa, että taistelut on tehty tarkoituksella koomisiksi ja leffa toimii.

edit: siis en ole nähnyt matrix3:a ja commandostakin on n. 15vuotta.

Tässä jo aikaisemmin tulikin tuo Charlien enkelit 2 mainituksi, mutta oli siinä kyllä niin monta uskomatonta kohtausta. Tämän alun helikopterikohtauksen jälkeen meinasi leffan katsominen loppua, mutta katsottavahan se oli kun sen oli vuokrannut. Ja sitä samaa älyttömyys-schaissea tuli läpi elokuvan, se motocross kohtauskin oli niin järjetön ettei näissä sarjakuva-supersankari filmatisoinneissakaan ole niin epärealistista meininkiä :lol2:

No mä heitän oman ehdotukseni peliin. Elokuva on toi schwarzeneggerin Commando. Siinä kohdat:
1. Arska hyppää lentokoneesta rantakaislikkoon.
2. Arska vääntää käsin kettingin munalukkoineen rikki.
3. Arska ajaa autolla vitun kovaa päin lyhtypylvästä.

Ugga :
Ja tosiaan huvittavinta tässä on että tuo kohtaus perustuu tositapahtumaan.... Lisätietoja löytyy Antti Tuurin "Rukajärven tie" kirjasta.

Totta tai ei,en aio tuota kirjaa nyt tähän hätään lukea. Kohtaus voi perustua tositapahtumaan, mutta tohon "leffaan" sitä oli maustetta isolla kourallisella kardemummaa.

Minä :haart: Peter Franzén

Niinkin loistava elokuva kuin Once Upon a Time in Mexico oli sitten jonkun idiootin toimesta pilattu taysin mahdottomilla kohtauksilla. ...tu etta raivostutti! :curs:
Ei nyt viitsi kirjoittaa kuin 2 koska alkaa sappi kiehumaan.

1. Noin 50 kiloinen Salma Hayek roikkuu kerrostalon ulkopuolella lipputangosta yhdella kadella kiinnipitaen ja toisella kadella pitelee Antonio Banderasia ja heiluttelee sita edestakaisin jotta paasevat sisalle.

2. Johnny Depp joutuu mafioossojen kynsiin. No ukot siitta sitten paattavat porata Deppin poijaalta silmamunat puhki kasiporalla. Mutta ei Johnny tasta ole moksiskaan, heittaa vaan Ray Banit silmille ja lahtee kaupungille tallustelemaan ja tappamaan lisaa porukkaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom