Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höpö höpö.Originally posted by male
Koko Arskan Commando on aikamoista crappia.
Commando oli kyllä aika upea, arska vaan juoksee pitkin pihanurmikkoa ja räiskii konekiväärillä about 100 querillaa maahan, jotka itse tähtäilevät puluja ilmassa tai toisiaan.Originally posted by male
Koko Arskan Commando on aikamoista crappia.
Originally posted by Krusifiksi
Triple x on kyllä sieltä ja syvältä.
Mutta muistelen lämmöllä sitä Timothy Daltonin Bondia, missä se ajaa rotkoon putoavan lentokoneen perään moottoripyörällä, ui sen ilmassa kiinni ja vielä saa nostettua koneen kurssin ylös ennen törmäystä.
eiks ollu pierce brosnan kultaisessa silmässä... voi olla et muistan väärinkin...
Heh, Charlien enkelit 2:ssa ajetaan kuorma-autolla padon reunalta alas ja tiputuksen aikana auton sisältä tulee helikopteri, kaikki hyppää autosta ulos, tytöt lentää liihottavat ja noukkivat ilmasta mukaan tippuvan kaverin, ehtivät pölissä vuorosanoja, työntää kaverin sisään helikopteriin, tulla itse myöhemmin perässä, käynnistää helikopterin ja lentää pois. Ja kaikki 100-200 metrin matkalla alas.Originally posted by Krusifiksi
Mutta muistelen lämmöllä sitä Timothy Daltonin Bondia, missä se ajaa rotkoon putoavan lentokoneen perään moottoripyörällä, ui sen ilmassa kiinni ja vielä saa nostettua koneen kurssin ylös ennen törmäystä. Kova jätkä. Ja sitä ennen se tais paeta ihan vaan muutaman kymmenen ryssän nokan edestä. Pitääpä makuunista kattella olisko siellä noita T.D:n Bondeja. :D [/B]
Originally posted by XXL
Heh, Charlien enkelit 2:ssa ajetaan kuorma-autolla padon reunalta alas ja tiputuksen aikana auton sisältä tulee helikopteri, kaikki hyppää autosta ulos, tytöt lentää liihottavat ja noukkivat ilmasta mukaan tippuvan kaverin, ehtivät pölissä vuorosanoja, työntää kaverin sisään helikopteriin, tulla itse myöhemmin perässä, käynnistää helikopterin ja lentää pois. Ja kaikki 100-200 metrin matkalla alas.
Erittäin hyvä ratkaisu!Originally posted by VilleO
Joo, mulla oli toi leffa tietokoneella. Tuossa kohtaa painettiikin sitten STOP ja DELETE
Originally posted by XXL
Heh, Charlien enkelit 2:ssa ajetaan kuorma-autolla padon reunalta alas ja tiputuksen aikana auton sisältä tulee helikopteri, kaikki hyppää autosta ulos, tytöt lentää liihottavat ja noukkivat ilmasta mukaan tippuvan kaverin, ehtivät pölissä vuorosanoja, työntää kaverin sisään helikopteriin, tulla itse myöhemmin perässä, käynnistää helikopterin ja lentää pois. Ja kaikki 100-200 metrin matkalla alas.
Originally posted by ironchef
Mua henk.koht. vitutti ja unetti matrix kakkosessa se helvetin moottoritie pomppiminen sekä noin kolme ja puoli tuntia jatkuvat miljoona vastaan yksi hakkaukset. Meinas simmut mennä kii leffas
Originally posted by Bamster
"Rukajärven Tie" :curs:
Loppupuolella se suomalainen soturi, joka tiedustellessaan saa kymmeniä? luoteja yläkroppaan ja jalkoihin sekä tippuu siitä sillalta pirun syvään ojaan.
Kaiken tämän jälkeen sama korpisoturi raahautuu omin voimin joukkueen majapaikalla.
En ymmärrä...
Sun kannattais varmaan vähentää tuota perus-Hollywoodin katselua, kun on niin skeidaa...Originally posted by ironchef
Mua henk.koht. vitutti ja unetti matrix kakkosessa se helvetin moottoritie pomppiminen sekä noin kolme ja puoli tuntia jatkuvat miljoona vastaan yksi hakkaukset. Meinas simmut mennä kii leffas
triple xxx oli IHAN kauhee
2fast and 2furioussista ei voi edes puhua
enkelit oli kauheeta skeidaa
ja daredevilii en edes jaksanut katsoa loppuun
Se Matrix 2 miljoonan Smithin vs. Neon tappelu oli turhista turhin kohtaus koskaan. Vaikka kuinka piestään niin edes aurinkolasit, saati kampaus ei kellään taitu. Mikä on pointti? Olis nyt hieman edes veri lentänyt ja haavoituttu mutta kun ei.Originally posted by Weeboomi
Mainitsemasi kohtaus matrixista on mielestäni ehkä paras kohtaus missään action-pätkässä. En ymmärrä kuka pitää jotain Ramboa sitten yhtään minään. (Tosin aikakausi on hiukan eri, mutta nyt on vuosi 2004.)
Ugga :
Ja tosiaan huvittavinta tässä on että tuo kohtaus perustuu tositapahtumaan.... Lisätietoja löytyy Antti Tuurin "Rukajärven tie" kirjasta.