Älyttömästi sarjoja netissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
tuli tästä treadista nyt vain mieleen, että onko kukaan sattunut katsomaan eilen chriss angelin tv-ohjelmaa. siinä esitettiin joku tulitikkutemppu ja se opetettiin. nyt pikkuveli sillä egoaa eikä suostu kertomaan miten temppu tehdään. sattuisiko joku tietämään mistä kyseisen pätkän löytäisi netistä. olen yrittänyt etsiä mutta ei mitään ole löytynyt.

tuli tästä treadista nyt vain mieleen, että onko kukaan sattunut katsomaan eilen chriss angelin tv-ohjelmaa. siinä esitettiin joku tulitikkutemppu ja se opetettiin. nyt pikkuveli sillä egoaa eikä suostu kertomaan miten temppu tehdään. sattuisiko joku tietämään mistä kyseisen pätkän löytäisi netistä. olen yrittänyt etsiä mutta ei mitään ole löytynyt.

Varmaan se, ku tulitikku oli liimattu peukalon kynteen kii niin, että kun avaa kädet, se jä piiloon sinne peukalon taakse, ja nyrkissä ollessa se näkyy siinä edessä ku peukalo on koukistettu.

Se oli hammastikku millä se sen teki. Eikä se ollu liimattu, teipinpala peukalon kynteen ja siihen semmonen tasku sillä tikulla. Sitte otat sen suusta ja pistät siihen jne. Löytyy eka seasonin viimesestä jaksosta, halloween special, joka tuli muuten telkkarista tässä viimeviikolla. En muista nähneeni tulitikuilla mitään ja oon kattonu season 1 ja 2 kokonaan, mutta kai ton voi tehä tulitikullakin :) On muuten hämmästyttävä ukko. Illuusiotahan se on ja harhauttamista, mutta on kova äijä ei voi muuta sanoa. Sitte vaan ku näkee jakson pari kolme kertaa ni alkaa huomioimaan niitä juttuja mistä paljastuu about miten se tekee ne jutut.

On tosiaan hyvä sivusto, aijemin oli tvlinks.50webs.com ja nyt toi url. Saa nähä miten pitkään saa olla tuola. Oli se jo useita viikkoja tuola ekalla servulla. Paskaa laatuahan noi on, mutta kiva katella semmosia mitä ei löydy tai ei huvita imuttaa vaan kattelee pari jaksoo ku on tylsää. Niinku nyt aamu kuudelta parit chapelle showt.

OHO!!! Kiitokset vaan kertojalle, jäi Pako näkemättä ja se harmitti, kun jäi niin jännään kohtaan. Ei tarvinnut mitään downloadailla tai odotella vaan heti näkyy! Kiva! Mä en tee koulujuttuja enää vaan nyt katsellaan telkkariohjelma. :) ja ihan tuo ensimmäinen URLi toimii mulla vallan mainiosti!

Kattokaas south parkin 8 kauden 2 jakso.On hauskaa läppää steroideista:D

toinen sivusto, mun mielestä vähän parempi... www.allfg.org

on muuten täysin laillinen, koska sivusto ei itse hostaa näitä jaksoja vaan tarjoaa vain linkit sivuille missä nämä on nähtävänä.

Back
Ylös Bottom