Älypelithread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mou
  • Aloitettu Aloitettu

Mou

Pistäkääpä tänne siis älypelejä. Itse aloitan parilla erittäin vanhalla pelillä.

Sudoku

Petals around the Rose

Tiedoksi toimistossa pelaaville, tolla jälkimmäisellä sivulla on musiikki. Ja se itse peli on myös sairaan ärsyttävä. Sain kuin sainkin sen logiikan loppujen lopuksi selville.

Mulla on paha taipumus ottaa liian kauan kestävä ratkaisu aika henkilökohtaisesti, mutta sekään ei estä tahkoamasta näitä pelejä aina lisää ja lisää.

Haukifile sanoi:
En varmaan oo kovin kärsivällinen vaan mulla meinaa palaa hihat ton fuckin' noppapelin kanssa..:evil:

Ite tuskailin aikanaan ton terälehti ongelman kanssa aikani, kunnes keksin ratkaisun joka oli taas liian yksinkertainen :)

Tuntuipa hyvältä ratkaista toi terälehtiongelma.
Vastaus oli tosiaankin yksinkertainen.

Vinkki: Lue pelin nimi uudestaan. :thumbs:

Meni joskus aikoinaan hetki tuon noppapelin kans. Onneksi kuitenki sain sen ratkastua, muuten olis ehkä saattanu mennä järki.

Haukifile sanoi:
En varmaan oo kovin kärsivällinen vaan mulla meinaa palaa hihat ton fuckin' noppapelin kanssa..:evil:

Tästä noppapelistähän on kuuluisasti sanottu, että "mitä älykkäämpi olet, sitä kauemmin se kestää." Joten älä ota itseesti, päinvastoin!

(Itse ratkaisin muuten alle minuutissa, joskus 1998, olen siis täysi idiootti! :eek: )

Apostrophe sanoi:
Tästä noppapelistähän on kuuluisasti sanottu, että "mitä älykkäämpi olet, sitä kauemmin se kestää." Joten älä ota itseesti, päinvastoin!

(Itse ratkaisin muuten alle minuutissa, joskus 1998, olen siis täysi idiootti! :eek: )

Heh, sama juttu, joskus aikoinaan tajusin heti samantien mikä tuossa on ideana... ollaan sit vissiin melkoisen typeriä :D

Sigma testi.

Itse diggailen näistä kovasti. Toistaiseksi olen ratkonut suht pätevästi kaikki käytännön pulmat em. tehtävistä, laskennallisia en ole jaksanut tehdä.

Näettekö tehtävässä 35 jotain vaikeaa? Itse en ymmärrä miksi se noteerataan jollakin tasolla vaikeaksi, varsin helppo järjestelykysymys IMO.

Niin no mulla meni just se kolme tuntia, mutta tämän pelin tapauksessa en ole siitä niin pahoillani. Ja ennen Wikipediaa en edes tajunnut tuota pelin nimeä. VAROITUS! Wikipediassa on myös se ratkaisu.

mr. perfect sanoi:
Heh, sama juttu, joskus aikoinaan tajusin heti samantien mikä tuossa on ideana... ollaan sit vissiin melkoisen typeriä :D

Ja täällä yksi idiootti lisää ;)

Tuo on juuri sellainen ongelma, jonka ratkaiseminen vituttaa sitä enemmän mitä kauemmin siihen on tuhrannut aikaa.

Apostrophe sanoi:
Toi tietyllä tavalla pitää paikkansa, mutta ei kuitenkaan. Oletuksena siis se, että älykkäämpi ajattelee monimutkaisemmin. Ei siis pidä kuitenkaan aina paikkaansa. Enemmän riippuu siitä miten asioita hahmottaa. Itse en ikinä ratkaissut tota vaikka useamman tunnin hinkkasin. Lopulta kysyin vastauksen täältä pakkikselta threadista jossa toi on ollut aiemmin. Yritin siis ratkaista sitä liian vaikeasti. Ei tullut mieleenkään, että ratkaisu onkin niin naurettava. Luokkakaveri taas ratkaisi ton minuutissa, eikä ainakaan mua tyhmempi ole.

Back
Ylös Bottom