Älykkyystesti.

Mojovat 9 pistettä ja tiedän kuulemma tosi paljon asioita :D "sinulla on varmasti mahdollisuuksia keskustella puolisosi kanssa". :lol2:

Onko kovin moni tehnyt sitä tieteenkuvalehden äo-testiä? Itselläni kohosi itsetunto huimsti kun ensimmäisen kerran sen tehtyäni sain tulokseksi 141 :D

j2p sanoi:
Onko kovin moni tehnyt sitä tieteenkuvalehden äo-testiä? Itselläni kohosi itsetunto huimsti kun ensimmäisen kerran sen tehtyäni sain tulokseksi 141 :D

Joo, se on aika antelias se pistetaulukko. Kyl normijamppa siitä "älykkyystestistä" kiskoo 140 pojoa. Täytyy myös muistaa että se vie 2 tuntia arvokasta aikaa, ja se on muusta elämästä pois :D .

edittiä. siis olen tehnyt kyseisen testin...

10 pistettä sain. Pilleritehtävä kosahti. Tajusin kyllä, mitä tehtävässä ajettiin takaa, mutta laskin 30 + 30 väärin. :lol2:

11/11, noista suurin osa on tullut kuultua ihmisten suusta jo aiemmin. Tai sitten mä olen vaan todella viisas :jahas:

Tulokseni = 8 oikein. Mooseksen arkki, 28 päivää kuukaudessa ja belgialainen leski hämäsivät.

Sain joskus vuos sitten Ticklen IQ testissä 145 - oli aika hankala kun siinä oli jotain englanninkielisiä sanaleikkejä, vaikka englanti taittuukin sujuvasti.

Back
Ylös Bottom