Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MissEvilEve sanoi:ja avoimen [normaali terve] seksuaalisuuden omaavana,
tokkopaisto sanoi:Tähän kategoriaan kait putoaa tänä päivänä jo kaikki mikä ei ole rikollista - raiskaus, pedofilia, eläimiinsekaantuminen.
- KaikkeenPistetäänkö vastavuorosesti pojille pari kyssäriä:
1. mihin kaikkeen olette yrittäneet heppiänne työntää?
2. mihin kaikkiin se mahtui?
Gillyanne sanoi:... ja niin sen pitäisikin olla, aika turhia ovat mielestäni mitkään normaali-epänormaali tai terve-sairas -vastakkainasettelut. Kunhan tosiaankin lain asettamissa rajoituksissa pysytään.

Emmah sanoi:Öö.. hä? Johan nyt suppeita ootte :jahas:
"Herra Kurkunuittaja" jatkaa nyt ihan vaan kaikessa rauhassa sitä työpäiväänsä, enhän tuossa kommentoinu millään tapaa omia mieltymyksiäniteijo sanoi:No niin, nyt mä kuvittelen Emman leikkimässä kurkun kans ja meni työpäivä vituiks.
Gillyanne sanoi:... ja niin sen pitäisikin olla, aika turhia ovat mielestäni mitkään normaali-epänormaali tai terve-sairas -vastakkainasettelut. Kunhan tosiaankin lain asettamissa rajoituksissa pysytään.
Mun mielestä sitä on vaikea ymmärtää siksi, että pippelin koko vaihtelee koko ajan päivän mittaan. Ja jos vaikka saunassa jostain syystä hävettää, niin varmana muuttuu katkaravuksi. Siihen kun vielä hyökkää joku nainen ja nauraa sun (sillä hetkellä) pienelle vehkeelle, niin kyllä on varmaan kivaa. Ja itselle ei ole (luojan kiitos) noin käynyt.reinhardt sanoi:Mainitulla naisella on myös tapana analysoida kokoluokka, jos on sattunut näkemään tuttuja miehiä vähissä pukeissa -mitä minun on vaikea ymmärtää, koska minusta miesten seksikkyys (ja kyvyt sängyssä) on jotain ihan muuta kuin pippelin koko.
Powerhousu sanoi:Mun mielestä sitä on vaikea ymmärtää siksi, että pippelin koko vaihtelee koko ajan päivän mittaan. Ja jos vaikka saunassa jostain syystä hävettää, niin varmana muuttuu katkaravuksi. Siihen kun vielä hyökkää joku nainen ja nauraa sun (sillä hetkellä) pienelle vehkeelle, niin kyllä on varmaan kivaa. Ja itselle ei ole (luojan kiitos) noin käynyt.
Powerhousu sanoi:Mun mielestä sitä on vaikea ymmärtää siksi, että pippelin koko vaihtelee koko ajan päivän mittaan. Ja jos vaikka saunassa jostain syystä hävettää, niin varmana muuttuu katkaravuksi. Siihen kun vielä hyökkää joku nainen ja nauraa sun (sillä hetkellä) pienelle vehkeelle, niin kyllä on varmaan kivaa. Ja itselle ei ole (luojan kiitos) noin käynyt.
reinhardt sanoi:Puhumattakaan siitä, että koko lepotilassa ja seisokissa on kaksi aivan eri asiaa. Enkä voi olla pitämättä kertakaikkisen sivistymättömänä sitä, että daami selittää minulle puhelimessa jonkun näkemänsä miehen (oman miesystävänsä kaverin, parhaissa tapauksissa) ihqu-isoa varustusta...Oikein siis hehkuttaa asiaa.
Timba79 sanoi:Totta ja ne koot lepotilassa vaihtelee paljonkin, mutta taas seisokissa ei välttämättä kokoeroa enää huomaakkaan. Toisilla se muna on ns. mallia "letku" ja toisella katkarapu, lepotilassa siis, mutta seisokissa saattaa olla ihan samat mitat. Että repikää siitä. :D
teijo sanoi:No niin, nyt mä kuvittelen Emman leikkimässä kurkun kans ja meni työpäivä vituiks.
Sori, mulla on sellainen vaikutus naisiin :Dreinhardt sanoi:Enkä voi olla pitämättä kertakaikkisen sivistymättömänä sitä, että daami selittää minulle puhelimessa jonkun näkemänsä miehen (oman miesystävänsä kaverin, parhaissa tapauksissa) ihqu-isoa varustusta...Oikein siis hehkuttaa asiaa.