Äideilläkö tylsää?

reinhardt sanoi:
Toivottavasti noi on keksittyjä juttuja, eikä totta.

Nimim. Ilmeisen Ahdasmielinen ja Vanhoillinen Reinhardt.
Ei rekisteröitymispakkoa tarkoittaa yleensä sitä, että ainakin puolet tuon tasoiseen viestiketjuun vastanneista on jotain 14-vuotiaita teinipoikia ja muuten vaan pervoja (miehiä).

Tomi sanoi:
Ei rekisteröitymispakkoa tarkoittaa yleensä sitä, että ainakin puolet tuon tasoiseen viestiketjuun vastanneista on jotain 14-vuotiaita teinipoikia ja muuten vaan pervoja (miehiä).

Huh, mua rupes jo vähän pelottamaan kun sieltä rupes tulemaan jotain neuvostoliiton vuoden 58 ilmatorjuntatykkejä, lipputankoja ja jumbo jettejä vastaan, notta tyydyttääköhän tällä katkaravun pyrstöllä yhtään ketään ja mitään.

Pistetäänkö vastavuorosesti pojille pari kyssäriä:
1. mihin kaikkeen olette yrittäneet heppiänne työntää?
2. mihin kaikkiin se mahtui?

D.Yates sanoi:

1:lähes jokaiseen reikään
2:sama kuin yllä

Mike sanoi:
Missä porkkana???
Taitaa olla enempi tosimiesten(lue Rinkun) juttuja ;)

Vetää trollausforumina vertoja jopa vanhalle tutulle Vauva-lehti-forumille. Saattaa noista jopa yksi tai kaksi olla jopa naisten kirjoittamia.

Eihän kukaan nyt tollasta jaksa trollailla... Mä ainakin uskon että suurin osa on ihan aitoja vastauksia, mitä nyt olen joskus noista asiosta naispuolisten kanssa ihan jutellutkin.

reinhardt sanoi:
Minä taidan piipahtaa oksennusämpärilläni. Fy fan...Toivottavasti noi on keksittyjä juttuja, eikä totta.

Nimim. Ilmeisen Ahdasmielinen ja Vanhoillinen Reinhardt.
Öö.. hä? Johan nyt suppeita ootte :jahas:

Ei kai noi jutut mitenkään ihmeellisiä oo? Itekin joskus tyttöjen kans aiheesta puhunut, enkä yhtään ihmettele, että puolet kodin tavaroista on pinppiin joskus uponnut:D
Mikäs siinä jos ei oo luomumunaa saatavana, niin eiköhän sitä voi korvata jollain vastaavalla.

edit: noi trollit on kyl aika keksiliäitä!

:offtopic: Kuka idiootti enään pitää sellasia keskustelupalstoja mihin ei tarvii rekisteröityä?
Niissä on varmaan 10% kunnon käyttäjiä ja neki ihan helvetin tyhmiä ku eivät tajua että kaikki muuta vaan vittuilee niille.

Ihan "järkeviltä" vastauksilta suurin osa vaikuttaa. Onhan noita pöydänjalkajuttuja kuultu monestakin suusta, mutta :kuvia: puuttuu.

No jos ei termospulloo ja kesäkurpitsaa kummempaa niin mulla ei oo mitään hätää :) .

Mulla löytyy kaapista kumpaakin :jahas: .

D.Yates sanoi:

Kaikki kai lie nähneet sen sähköposteissa kiertäneen kuvan siitä ruotsalaisjannusta joka paritteli autonsa kanssa (eli pakoputkeen vaan piliä piiloon). En siis ole itse kokeillut (vielä vaikka näytti ihan mielenkiintoiselta), tuli vaan mieleen...

Huh, mua rupes jo vähän pelottamaan kun sieltä rupes tulemaan jotain neuvostoliiton vuoden 58 ilmatorjuntatykkejä, lipputankoja ja jumbo jettejä vastaan, notta tyydyttääköhän tällä katkaravun pyrstöllä yhtään ketään ja mitään.

Et varmaan ole fistauksen jälkeen koettanut "normisuoritusta"? On hiukan riittämätön olo :whip:

Mitä tuosta alkupäästä noita katselin ja avoimen [normaali terve] seksuaalisuuden omaavana, sekä paljon muiden ihmisten kanssa asioista keskustelleena [myös seksialan töiden kautta, ei pelkästään oma lähipiiri] vastaukset olivat kohtalaisen normaaleja.

Harvinaisempaa on se ettei olisi ollut masturboidessaan pätkääkään kekseliäs ja käyttänyt pelkkiä sormia/tekopenistä.

Ikävä että siellä oli sitten noita ihan älyttömiä juttujakin mutta trollaus on varmaan vaan 'niin kivaa'.

EDIT: Monet seksuaalisesti kokeilunhaluiset ja aktiiviset ihmiset varmasti haluavat testailla kaikenlaista, itsensä tutkiskelu ja kokeiluthan ovat vain hyvästä :) Veikkaan silti että suurinosa näistä naisten kokeiluista ajoittuu ikään 9-16v, silloin kun seksuaalisuus heräilee eikä ole oikeisiin juttuihin mahdollisuus [saati seksikaupan tarjontaan] on tyydyttävä joihinkin korvikkeisiin. Itsekin ekat dildot tilasin vasta 16-vuotiaana ja sekin oli joku postikuvaston 'lemmenpaketti 99mk' :D Sitä ennen oli pärjättävä jollain muulla...

Back
Ylös Bottom