Vastaa viestiketjuun

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Chad Waterburyn (CW) ohjelmissa on kyllä ideaa, mutta kritiikille ja harkinnalle löytyy aina tilaa. Yksilölliset erot ratkaisevat esim. noiden palautusaikojen ja toistomäärien suhteen, joten kannattaa todellakin aloittaa mieluummin iisisti ja vaikka vähän höllennellä jos epäilee oman kunnon ja paikkojen kestävyyttä. Ohjelmaa on IMO järkevämpi rukata kesken kaiken ylöspäin kuin alaspäin.

Käsittääkseni tuo HFS on ohjelma jota CW itse suosittelee tehtäväksi vasta silloin kun on jo runsaasti pohjaa vastaavista korkeamman frekvenssin ohjelmista. Mikä on ihan järkeenkäypää, sillä kyseessä on jo aika kova ohjelma. Eli jos perustason treenaaja jolla ei ole aikaisempaa kokemusta kys. tyylisestä treenistä lähtee tuota kokeilemaan, niin todennäköisesti tulee kyllä suru puseroon.

Täällä linkit muihin CWn ohjelmiin. Oma kokemusta on ABBH1:stä, joka oli varsin hyvä ja toimi ihan ok. Jos ja kun kokeilen sitä vielä, niin pienin rukkauksin (10x3 -->8x3).

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=643686

Yllä selviävät myös ne ohjelmien lyhenteet. Joita tarvitaan tässä. Siis tässäpä se lista siitä järjestyksestä jossa CW itse aikoinaan TNationin sivuilla aikoinaan suositteli ohjelmansa toteutettavan.

BBB

ABBH

TTT

ABBH II

TBT

Primed for Muscle

SOB

WM

AofW

QD

Itse kokeilisin HFSää korkeintaan vasta tuolla Total Body Trainingin jälkeen. Sanomattakin lienee selvää että HFSää varten täytyy kaloreitten olla kunnolla plussalla ja aikataulun kunnossa lepoa, lihashuoltoa tms. varten.

Kun joku asia otetaan puheeksi, niin mikä nostetaan pöydälle?
Back
Ylös Bottom