Äärimmäisen huono verenkierto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu
Ongelmanani on aivan käsittämättömän heikko verenkierto, varsinkin raajoissa. Talvisin iho sinertää, kuivaa ja halkeilee. Käsirasvaa menee aivan tolkuttomasti...

Aloin funtsimaan että mitäköhän peruja kyseinen vaiva voisi olla. Tapanani ei ole syödä erityisen huonorasvaista ruokaa, tupakkaa en enää polta, ja liikuntaakin harrastan. Tietysti jos kyseessä on ihan ominaisuus, niin sittenhän asialle ei mitään voi, mutta haluaisin nyt eliminoida sen vaihtoehdon että kyse olisi jostain ulkoisesta tekijästä. Jonkun elimen vajaatoimintaa?

Kellään muulla vastaavia ongelmia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mene lääkärille, kyseessä voi olla hyvinkin jokin sairaus. Itselläni eivät jalat sentään kuivu pahasti, ne ovat vain sinertävät ja kylmät. Menin verikokeisiin, mutta siitä ei selvinnyt mitään. Minun tapauksessani kyseessä on luultavasti vain keskushermostollinen häiriö, jolle ei voi mitään. Rohkeasti vain lääkäriin.

Lääkäriin

Ja sitten mainittakoot, että esim viime kesänä duunissa tulleet paarmanpuremat näkyvät edelleen mustelmina iholla. Myöskään suonia ei juurikaan ole pinnassa.

Locobase Repair auttaa ainakin kuivaan ihoon. Esim. Hydran on siihen verrattuna pelkkää vettä :eek:

Jos joku tietää rasvaisemman voiteen niin voi kertoa...

Heippa!
Ja ilkeä vaiva sinulla:( !! Mulle sano yks hoitsu tuttu että ne käyttää vallan sairaalassakin CERIDAL LIPOLOTIONIA (sellasta öljyä). Öljy on kuulemma paljon luonnollisempaa iholle kun rasva. Ite oon tota nyt käyttänyt siittä asti! Ja tyytyväinen kyllä oon! Se ei jätä ihoon mitään kalvoo, ainoo huono puoli on se että se on vähän normi rasvoja kalliimpaa, ja sitä saa vaan apteekista. Mutta mee ihmees kuitenkin myös lääkäriin!!

Jos meet lääkäriin ottamaan verikokeet niin pyydä ottamaan kilpirauhasarvot samalla (tsh ja t4v).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom