Äärimmäinen musiikkivideo

Laulu- ja soitinyhtye Collarbonen, jossa minä soitan kitaraa, ensimmäinen musiikkivideo on valmis! Videon duunasivat bändin basisti ja rumpali lukion lopputyönä. Video sisältää mm. pätkiä keikoilta, saunailloista ja siitä kerrasta, kun saimme vahingossa koululla kuvatessamme hälytettyä palokunnan paikalle.

http://www.tuulevi.com/video_gone/collarbone-gone2.avi (34.3 Mt)

Ps. videolla ei tavoitella mitään kaupallista hyötyä, mutta jos tämä silti lasketaan mainostamiseksi, niin poistakaa.

Toi piisi on muuten ollut jokaisella mun treenilevylla siita lahtien kun sen pakkikselta imutin, eli suurinpiirtein monta kuukautta. Saatari, yks maailmanhistorian parhaita piiseja evah' :thumbs:

PorinKarhu sanoi:
Toi video oli ehkä vähän omalaatuinen. :D Onko teillä muuten lisää biisejä, tai levyä tulossa.

Hehe, niinpä.

Kolmen uuden biisin demo on tulossa nyt keväällä, laitan sen sitten Pakkikseen kuunneltavaksi, jos ylläpito sallii.

Hyvältä kuulostaa, jättäkää vain nuo Korn vaikutteet pois laulun osalta, eli ne korkeat osat/vinkumiset. Ne ottaa korvaan niin pahasti, ei sovi sitten yhtään.

Kraftwerk n sanoi:
Hyvältä kuulostaa, jättäkää vain nuo Korn vaikutteet pois laulun osalta, eli ne korkeat osat/vinkumiset. Ne ottaa korvaan niin pahasti, ei sovi sitten yhtään.

Kiekumiset näyttävät jakavan mielipiteet kahtia, jotkut ovat tykänneet niistä paljonkin.

Tuota videota ei muuten kelpuutettu lukion lopputyöksi. Valvovan opettajan mielestä sitä ei voi näyttää muille opettajille ja vanhemmille, koska se on hyvien tapojen vastainen ja sisältää alastomuutta. :jahas:

Vieläkös tuota saa jostain imutettua? Hyvää kamaa, meikälle kolahti kympillä. Lupaan ostaa ekan levy kuhan vaan väsäätte semmosen :)

Video oli mielestäni ihan hyvä, siin oli mukava tunnelma. Biisi sen sijaan oli sekin hyvä, mitä nyt solisti ihan turhaan "huusi" niitä sanoja.

Musiikkihan kuulosti varsin jees, vaikkei varsinaisesti ihan mun makuun tyyliltään. Jotenki vaa tuli semmone fiilis et oma soundi ois viel vähän hakuses.

Back
Ylös Bottom