Äänestä vuoden natsi

Eipä noilla tytöillä ole mitään tekemistä natsien kanssa. Tuo on vanha suomen ilmavoimien merkki.

"Suomen ilmavoimat käyttivät hakaristitunnusta huomattavasti ennen Saksan natsipuolueen perustamista aikaan, jolloin Saksan Aadolf vasta haaveili viiksistään peilin edessä.
Suomen käyttöön hakaristi tuli naapurimaastamme Ruotsista, kun Ruotsalainen kreivi Eric von Rosen lahjoitti sisällissodan aikana Suomen valkoiselle hallitukselle Morane-Saulnier Parasol -lentokoneen Thulinin valmistaman muunnoksen Thulin Typ D. ( http://www.saunalahti.fi/~plats/english/urhoklubi/images/toinen Suomen kone.gif Luutnantti Nils Kindberg lensi sen Vaasaan 6. maaliskuuta 1918, Rosenin ollessa matkustajana. Konetta pidetään Suomen ilmavoimien ensimmäisenä lentokoneena, koska Ilmavoimilla ei katsota olevan historiallista jatkuvuutta sisällissodan toisen osapuolen lentotoimintaan. "

Lainasin tekstin jostain sivulta kun googletin. että semmosta..

Mniska sanoi:
sää se tiedät kaiken totuuden, mihinkään muuhun et pysty ku vasta väitteisiin joita keksit.

Uuh, tosta sun postauksesta huokuva järjen valo sokasee mut!!!11!!1 :)

Kokeile ens kerralla kirjottaa edes yksi lause ilman kirjotusvirhettä, sen jälkeen sulla on ehkä varaa vikistä mulle mistään vastaväitteisiin liittyvästä. :lol2:

Tai jos sulla on tuohon asiaan jotain sanottavaa tai mun jos keksit jotain vastaväitteitä mun sanomisiin, niin anna palaa vaan.

Yazu sanoi:
ei vittu tuo sivu...jtn erittäin säälittävää...:hyper: ...kunnon kansanvapauttajia..:D luuleeko ne tosiaanki että ne vaikuttaa jotenki suomessa asuvien ulkomaalaisten määrään hakkaamalla pari tummaihosta?:D

Hei pahvi, ajattele ennen kuin postaat. Tai lue edes ketjusta muutama postaus. En tiedä kummat pelottaa minua enemmän, white power -skinit vai nämä täysin ääliöt antirasistit.

Directions^ sanoi:
Eipä noilla tytöillä ole mitään tekemistä natsien kanssa. Tuo on vanha suomen ilmavoimien merkki.

"Suomen ilmavoimat käyttivät hakaristitunnusta huomattavasti ennen Saksan natsipuolueen perustamista aikaan, jolloin Saksan Aadolf vasta haaveili viiksistään peilin edessä.
Suomen käyttöön hakaristi tuli naapurimaastamme Ruotsista, kun Ruotsalainen kreivi Eric von Rosen lahjoitti sisällissodan aikana Suomen valkoiselle hallitukselle Morane-Saulnier Parasol -lentokoneen Thulinin valmistaman muunnoksen Thulin Typ D. ( http://www.saunalahti.fi/~plats/english/urhoklubi/images/toinen Suomen kone.gif Luutnantti Nils Kindberg lensi sen Vaasaan 6. maaliskuuta 1918, Rosenin ollessa matkustajana. Konetta pidetään Suomen ilmavoimien ensimmäisenä lentokoneena, koska Ilmavoimilla ei katsota olevan historiallista jatkuvuutta sisällissodan toisen osapuolen lentotoimintaan. "
Lainasin tekstin jostain sivulta kun googletin. että semmosta..

Okey, my mistake...:nolo: No historia ei ollut mun vahvin ala koulussa:D

taisto sanoi:
En tiedä kummat pelottaa minua enemmän, white power -skinit vai nämä täysin ääliöt antirasistit.

Tuosta tuli mieleen; mä en ikinä ole tajunnu mitä vikaa on avarakatseisessa realismissa. Mä en saa kumpaankaan suuntaan järkeväksi ihmisten tuomitsemista tai tuomitsematta jättämistä pelkän ihonvärin tms. perusteella.

Tytteli sanoi:
Okey, my mistake...:nolo: No historia ei ollut mun vahvin ala koulussa:D
No eipä tainnut olla Directionsinkaan vahvin ala. Tosin en ole varman opetetaanko hakaristin historiaa koulussa kovin tarkasti.

On se kyllä saatanan paljon vanhempi kuin Suomen ilmavoimat. Varmaan yhtä wanha, kuin se eräs inkamuumio, jota näkee välillä täälläkin kuvissa. Puhutaan yli 2000 vuodesta. Se on esim. vanha hyvä onnen symboli. Jopa juutalaiset ovat sitä käyttäneet, kuten monet muutkin uskonnot.

Puhutaan vieläkin pidemmästä ajasta. Ensimmäiset svastikat, gammadionit, hakaristit, elämänpyörät, tai mille nimellä symbolia haluaakaan kutsua, on piirretty jo ainakin 7000 vuotta sitten.

B.O.S.S. sanoi:
Uuh, tosta sun postauksesta huokuva järjen valo sokasee mut!!!11!!1 :)

Kokeile ens kerralla kirjottaa edes yksi lause ilman kirjotusvirhettä, sen jälkeen sulla on ehkä varaa vikistä mulle mistään vastaväitteisiin liittyvästä. :lol2:

Tai jos sulla on tuohon asiaan jotain sanottavaa tai mun jos keksit jotain vastaväitteitä mun sanomisiin, niin anna palaa vaan.

ja sä oot niin palikka ettet osaa lukee puhekieltä.
sut vois äänestää pakkiksen narsistiksi, mä veikkaan vahvasti että sulla ei oo kavereita, ei tollasella voi olla. ja loppujen lopuksi meen isä hakkaa sun isäs PISTE

lej sanoi:
No eipä tainnut olla Directionsinkaan vahvin ala. Tosin en ole varman opetetaanko hakaristin historiaa koulussa kovin tarkasti.

On se kyllä saatanan paljon vanhempi kuin Suomen ilmavoimat. Varmaan yhtä wanha, kuin se eräs inkamuumio, jota näkee välillä täälläkin kuvissa. Puhutaan yli 2000 vuodesta. Se on esim. vanha hyvä onnen symboli. Jopa juutalaiset ovat sitä käyttäneet, kuten monet muutkin uskonnot.

Hakaristi on varmasti vanhempi kuin suomen ilmavoimat. Mutta hakaristi on ollut suomen ilmavoimilla kauemmin käytössä, kuin hitlerillä.

Toisekseen hakaristit eroaa toisistaan, niinku noista kuvista näkyy. Suomen ilmavoimien hakaristi on "suorassa" ja hitlerillä käytössä ollut istuu "vinossa".

btw. lej:llä ei lukemisen ymmärtäminen ole huipussaan ? missä vaiheessa sanoin että hakaristi "keksittiin" ja se tuli maailmaan ja käyttöön ja nähtiin ekaa kertaa tuolloin ? en väittänyt ettei hakaristiä käytetty ennen suomen ilmavoimia, vai ?

Directions^ sanoi:
Hakaristi on varmasti vanhempi kuin suomen ilmavoimat. Mutta hakaristi on ollut suomen ilmavoimilla kauemmin käytössä, kuin hitlerillä.

Toisekseen hakaristit eroaa toisistaan, niinku noista kuvista näkyy. Suomen ilmavoimien hakaristi on "suorassa" ja hitlerillä käytössä ollut istuu "vinossa".

btw. lej:llä ei lukemisen ymmärtäminen ole huipussaan ? missä vaiheessa sanoin että hakaristi "keksittiin" ja se tuli maailmaan ja käyttöön ja nähtiin ekaa kertaa tuolloin ? en väittänyt ettei hakaristiä käytetty ennen suomen ilmavoimia, vai ?
"Eipä noilla tytöillä ole mitään tekemistä natsien kanssa. Tuo on vanha suomen ilmavoimien merkki."

Kuulostaako siltä, että kerrot hakaristin olevan tuhansia vuosia vanha, vai noin 100 vuotta vanha symboli?

Kyllä mä Suomen hakaristit natsien risteistä erotan.

Vuoden natsi on mielestäni se kaljupäinen idiootti joka tänään 19.12 klo 3.00 Oulussa käveli hyytävässä pakkasessa vastaani pilottitakki rehvakkaasti auki ja teki kohdallani natsi tervehdyksen ja karjaisi SIEG HAIL !

Minun kävi kaveria sääliksi, hienot eväät tuokin on elämälleen saanut :david:

Tuskin hän on saanut sen huonompia eväitä kuin lökäpöksy joka heiluttaa käsiään oudosti ja puhuu jotain helvetin gangstaa...

yo yo motorfuker....en nyt ainakaan lonkalta osaa sanoa, että kumpi on tyhmempää neekerin vai natsin leikkiminen.

Cthulhu sanoi:
Tuskin hän on saanut sen huonompia eväitä kuin lökäpöksy joka heiluttaa käsiään oudosti ja puhuu jotain helvetin gangstaa...

yo yo motorfuker....en nyt ainakaan lonkalta osaa sanoa, että kumpi on tyhmempää neekerin vai natsin leikkiminen.

mä voin heti sanoa. noi pikku natsit on vitun tyhmiä, säälittäviä ja kaikinpuolin surkeita ilmestyksiä. tsemppiä vaan apukouluun heille. pikku räppärit taas on vaan tavallisia massan mukana meneviä nuoria. niistä tulee vielä ihan kunnollisia ihmisiä.

Eiköhän noista pikkunatseista ja pikkujoujoumiehistä tule ihan samalla prossalla kunnon kundeja. Itse aika paljon nähnyt ja suurin osa kunnostautunu, ja jonkun verrran ruvennu narkeiksi. Tämä siis molemmilta puolilta, natseista ja lökäreistä.

armoton sanoi:
mä voin heti sanoa. noi pikku natsit on vitun tyhmiä, säälittäviä ja kaikinpuolin surkeita ilmestyksiä. tsemppiä vaan apukouluun heille. pikku räppärit taas on vaan tavallisia massan mukana meneviä nuoria. niistä tulee vielä ihan kunnollisia ihmisiä.

Ja pääsenpähän kerrankin sanomaan oman nuoren ikäni argumentiksi, tässä tapauksessa meitsillä taitaa olla kovempi tietopohja kuin 34 v. armottomalla. :) Tai sitten se on joku tutkija/opettaja ja lyttää mun empiiriset väitteeni täysin.

armoton sanoi:

Veikaan vain, että pikku rapparit tai ainakin heidän esikuvansa tekevät aika paljon enemmän rikoksia kuin skinit. En muista lukeneeni mistään, että skinilaumat olisivat raiskanneet ihmisiä yms.
Jos nyt verrataan aikaisemmin tässä ketjussa mainittuja rastoja ja oikeita natseja (=siis niitä sodan aikaisia) keskenään niin sanoisin, että kumpikin esikuva on aika huono mutta kyllä rastat ovat huonompia.

No huhhuh!

Porukka väittää kirkkain silmin, että on pahempaa olla wannabe räppäri kuin skini. Vain toiseen noista aatteista liittyy selkeä viha ja väkivaltaisuus tiettyjä ihmisryhmiä kohtaan. Kukaan ei ole skini tai uusnatsi vain sen takia, että saa pitää maihareita ja pilottitakkia ja huudella "sieg hail" kadulla. Kyllä siellä sitä "neekerit lihoiks" -aatettakin on takana. Onhan se toisaalta ihan yhtä pahaa kuin, että kädet vähän heiluu ja housut roikkuu ja huudellaan "yo motha".

Ja vaikka pikkuyoyo ja pikkuhitler kuinka kasvaa aikuisiksi, niin vain toisella jää niiden ulkoisten krumeluurien poiston jälkeen sisälle kytevää vihaa ja ahdistusta. Kumpi ryhmä tämä teidän mielestänne on? Yoyo voi alkaa vanhemmalla iällään kuuntelemaan vaikka sinfonioita. Mitä hänellä jää nuoruuden aatteesta päähän? Kertookaapas se? Pyöriikö päässä vieläkin "I'm gonna bust a cap in yo ass!"

Se on ihan sama vaikka pikkunatsi olisi kasvanut vaikka Nokian johtajaksi. Hän on silti sisällään pikkunatsi vaikka pilottitakki onkin jäänyt ullakolle pölyttymään.

Ja Cthulhu: Voisiko se, ettet ole kuullut natsien tekemistä rikoksista, johtua juuri siitä, että keskityt aika tiukasti löytämään uutisista rikoksia joiden tekijöinä on jonkun muun värinen ihminen kuin sinä. On aika vaikeaa erottaa joku rikos natsin tekemäksi, jos se on jo kasvanut "kunnon kundiksi" ja ei pukeudu enää siihen pilottiin. Ihonväri korostaa rikoksen lehdestä aika tehokkaasti rasistin silmään.

Cthulhu sanoi:
Veikaan vain, että pikku rapparit tai ainakin heidän esikuvansa tekevät aika paljon enemmän rikoksia kuin skinit. En muista lukeneeni mistään, että skinilaumat olisivat raiskanneet ihmisiä yms.
Eli skinit tekevät rikoksia ihan itse, joten se ei ole niin pahaa kuin se, että jonkun yoyomiehen esikuva ampuu toisia räppäreitä. Sehän ei ole rikos, jos polttaa jonkun pizzerian ja hakkaa omistajan pyörätuoliin. Se on vain oikeudenmukaista, kun vei kuitenkin yhden kotimaisen pizzayrittäjän työpaikan. Eikä ne muunväriset sitäpaitsi ole edes ihmisiä :jahas:

Cthulhu sanoi:
Jos nyt verrataan aikaisemmin tässä ketjussa mainittuja rastoja ja oikeita natseja (=siis niitä sodan aikaisia) keskenään niin sanoisin, että kumpikin esikuva on aika huono mutta kyllä rastat ovat huonompia.

Hehheh, ei lol. Siis jos nyt joku sattuu olemaan räppäri niin se nyt on vaan yks vtun musamaku. Mutta jos on natsi, niin siinä on varmasti muutakin aatetta takana kuin se että pitää white power -musasta. Herää.

Cthulhu sanoi:

häh? oletko ehkä kännissä vai provoiletko vain huviksesi? pikkuräppärien esikuvatko tekee enemmän rikoksia kuin natsiskinien esikuvat?

Back
Ylös Bottom