Äänestä vuoden natsi

Säälittävää...mutta kuudes pelle voittaa...sehä sentään haukkuu "neekereitä" internetissä!!! VÄHÄ COOOLIIII HEI!!! :jahas: :curs:

Joskus sitä toivoo olevansa jotain muuta kuin valkoinen ihminen... :jahas: :lol2:

Noh, siis, löytyyhän noita pro black, sun muuta black powersivuja missä 43 kokoa liian suuriin vaatteisiin pukeutuvat 63kg painavat kirahvikaulat puhuvat miten ne "are gonna blw the fcin white race to hell". Mutta on näitä huomiohuoria nähty jo liikaa, aika masentavaa oli todistaa, jälleenkerran, että on näitä "pro"valkoisia, ketkä eivät oikeasti usko mihinkään. Varmaan joku noista tyhmistä kolleista nussii jotain taikkua takahuoneessa, en usko, että kukaan noista oikeasti uskoo mitä ne tekee ja sanoo.

Tuo kuva misssä oli "oikea hauis, huom, velttona" kuva sai minut miltei sairastumaan flunssaan :urjo:

Mua käy noi tyypit sääliks... Ne ei varmaan itse tajua, kuinka naurettavia ovat.

Ja tuo on ihan totta mitä neutraali sanoi. Vituttaa, kun minutkin usein leimataan natsiksi, koska mulla hiusmalli on hyvin lyhyt ja käytän töissä usein reisitaskuhousuja ja maihareita...

jep. säälittävää touhua. varsinki toi ottaa päähän että esimerkiksi suomileijonaa pidetään nykyään suomessa melkee jonakin saatanan natsimerkkinä :curs:

mutta ton lej:n postin vois laittaa vaikka suoraan wikipediaan kuvaukseksi uusnatseista :D

Noi - kiitos suomi 1945- paidat on hyviä. Ne päällä menee inttiin jätkiä ja tulee häntä koipien välissä parissa viikossa takas :D

Älytön äänestys. Mut jos pitäs jotain äänestää äänestäisin että noi heput sais ottaa erän Venäläistä rulettia täysautomaattipistoolilla missä lipas täynnä!

Jos jollekin jäi epäselväksi, niin tuo äänestys on avointa vittuilua kyseisiä henkilöitä kohtaan. :rolleyes:

Kyllähän tuollaisen kiits-paidan saa kannatusmielessä ostaa, mutta että pitää sitä julkisesti...

nelonen,ehdottomasti

mulla on jo kampaus kohdillaan enää puuttuu pilotti ja asenne. Joskus on joku arjalaisuuden ihannoija kehumaan kännissä että on hyvä tyyppi, pännii oon spurgujen ja natsien mielestä hyvä tyyppi. Pilotin vois kyl oikeestaan hommatakkin seuraavaksi takiksi. Sit kun joku vääjämättä tulee molottamaan että oon natsi, niin käyn huutamaan naama punaisena että saatanan rasisti heti ollaan tuomitsemassa ulkonäön takia.

Kiitos-paidat ovat hyvä veto ja taidan itsekin ostaa sellaisen. :)
Äänestin nro. 10. Kaikkihan noista on vitun idiootin näköisiä ja varmuudella ainakin kymmenen noista on separeita, joten valitsin sitten koomisimman.

Fridrik sanoi:
en usko, että kukaan noista oikeasti uskoo mitä ne tekee ja sanoo.

Jep. Mä oon aina vähän arvellu että puolet noista nyt vaan kiskoo nuo kuteet päälle ja ovat kovia (ainaki jos ottasta koittaa) ja toinen puolisko on mukana että ois ees joku syy riehua kylillä. Oma lukunsa on sitten ne tyypit jotka ottaa touhun ihan todesta, mutta he eivät natseja olekaan, vaan kuuluvat kylähullut-trediin.

Näkikö muuten kukaan pari vuotta sitten uutenavuotena dokumentin ääniä äärirajoilta? Siinä oli klopit päättäneet panna asiat kuntoon ja alkaneet skineiksi ku tyhmät tummaihoiset vie heidän duunipaikat. Poijjaan äiti sanoi että käys ny se koulus ees ensin loppuun. Ei kuulemma kannattanu, ku kuitenkaan ei pääse lamportsiinille testiajajaksi tai nokialle johtajaksi. Kossit kehu piesseensä porukolla monta pitsankääntäjää. Kohta yks niistä sitten itki että tulin vaan kiskalta yksin ihan kaikessa rauhassa ku tuli pari kebabkeisaria ja pieksi oikein kunnolla. En mää ees mitää pahaa niille aikonu.

"neekerien haukkuminen internetissä", "valioyksilö",
" Askeettinen tausta korostaa ehdokkaan komeita kasvonpiirteitä ja lihaksikasta raamia"

khihihihiii buaahahahahahaa:lol2: :lol2:
Ei voi hajottaa näin paljon:D Voivatko edes olla tosissaan, haisee niin paljon sarkasmille.

nuoriherra sanoi:
"neekerien haukkuminen internetissä", "valioyksilö",
" Askeettinen tausta korostaa ehdokkaan komeita kasvonpiirteitä ja lihaksikasta raamia"

khihihihiii buaahahahahahaa:lol2: :lol2:
Ei voi hajottaa näin paljon:D Voivatko edes olla tosissaan, haisee niin paljon sarkasmille.
luitko d.yatesin postin tosta ylempää :rolleyes:

D.Yates sanoi:
Kyllähän tuollaisen kiits-paidan saa kannatusmielessä ostaa, mutta että pitää sitä julkisesti...

Miksi ei voisi pitää julkisesti? Saattaa kyllä mennä lievän humalatilan piikkiin etten sarkasmia erota vakavasta tekstistä.

thymorg sanoi:
Miksi ei voisi pitää julkisesti? Saattaa kyllä mennä lievän humalatilan piikkiin etten sarkasmia erota vakavasta tekstistä.
Ruma paita, en pitäis. Ajatuksena toki kaunis.

edit : Muutenkaan ei paljon napostele pitää mitään suomivaatteita ja leijonamerkkejä jo sen takia että noi natsit on pilannut aika pitkälti sen jutun.

neutraali sanoi:
pizzeriassa tuli joku ukko tönimään ja sanoi että mä olen hakannut teikäläisiä vaikka kuinka paljon. tarkoitti siis natseja, vaikken olekaan. käsi rysyhän siitä sitten tuli ja pelkästään nuiden molopäiden ansiosta:)

Toivottavasti voitit.

Se on sääli,että nuo kiitos paidat tai ylipäätänsä "näkyvä" isänmaalisuus,linkitetään useasti rasistisuuteen ja natsismiin.

Minä:Pitäisikö ostaa kiitos paita?
Kaveri:Ootsä joku rasisti?(tai oliko se natsi,en muista)

EDIT. http://www.bikersforveterans.fi/tuotteet.htm On nuo paidat kyllä hyvännäköisiä ja muutenkin helvetin hienoa,että tälläistä vapaaehtoistyötä tehdään.Kattokaas ´sivustolta löytyvät luovutustilaisuuden kuvat. :rock:

~Voimariini ~ sanoi:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Rici81&image_id=6971627
Nyt seuraa se kuuluisa kysymys: Kuka pakkislaisista tunnustaa?

Käykää katsomassa tyypin profiilista kanavat mille kuuluu + muut kuvat. Ainakin niiden perusteella vaikuttaa normaalilta maailmankansalaiselta, nähtävästi "väärä" tatuointi oikeuttaa luokittelemaan natsiksi.

Saa olla aivan perkuleen tyhmä, että ei tajua tuota pilailusivustoksi. Pelottavaa oikeastaan.

Back
Ylös Bottom