Äänestä vuoden natsi

Mä en ole ikinä ymmärtänyt noiden ihmisten vääristynyttä omakuvaa. Jos ne edes näyttäisivät samalta kuin SS:n värväysjulisteissa, niin olisi edes jotain pohjaa puhua "herrarodusta", mutta minkä vitun takia jokaisen maan natsit ovat niitä kaikkein rumimpia separeita?

Joskus taisin sanoa, että noiden ainoat harrastukset ovat työttömyys, tyhmyys ja kaljanjuonti, lisäisin listaan vielä huonon maun.

nää on yleensä oikeita arjalaisuuden perikuvia.. :jahas:

keskimäärin n. 150cm pygmejä. kunto sillä tasolla ettei luultavasti edes asepalvelusta pysty käymään saati sitten koskaan työllistymään.

tulee ihan mieleen Isän Maan Puollustajat.

mut hyvä että osaavat olla itsestään ylpeitä. niin ja puolustaa näitä Suomalaisia arvoja, esim. koffia, karjalaa, marlboroa ja toyotaa.

no hard feelings.

e. splendid! tästähän sai kyllä hyvän huumoripläjäyksen. joku vois kopsia kuvat varulta talteen, jos "johtajat" sattuvat syystä tai toisesta kuvansa poistamaan.

lej, aivan uskomattoman osuvasti sanottu :worship:
Noi kun laitettais alkuperäisten natsien sekaan niin olis aika lailla sama kun Poutiainen bodikisoissa, erottuu muttei edukseen :D

Ei sillä, ettäkö puolustelisin "Isän maan puollustajia", mutta tuo ehdokas numero 5:en kuvateksti sai kyllä ilmeen menemään näin: :curs:
Sivun pitäjä voisi parilla sanalla selittää, mitä hyvän maun vastaista on ostaa t-paita, josta saadut rahat menee lyhentämättöminä sotaveteraaneille.

Deat sanoi:
Ei sillä, ettäkö puolustelisin "Isän maan puollustajia", mutta tuo ehdokas numero 5:en kuvateksti sai kyllä ilmeen menemään näin: :curs:
Sivun pitäjä voisi parilla sanalla selittää, mitä hyvän maun vastaista on ostaa t-paita, josta saadut rahat menee lyhentämättöminä sotaveteraaneille.

Juu katoin samaa. Rumia perkeleitä ja osa varsinaisia "natseja", mutta toi sotaveteraanien paitajuttu on mun silmissä ok.

Hauskoja nää suomalaisuuden ja isänmaallisuuden puolustajat, jotka puhuvat whitepowerista ja kutsuvat itseään skinhedeiksi. Tietääkseni englanti ei ole suomen edes toinen virallinen kieli. Tai sitten ne häpee mejän omaa kieltä ku eivät puhu valkoisesta voimasta ja ole rehellisesti nahkapäitä. Onhan se hienoo kaikki isänmaallisuus ja muu, mutta jotain rajaa sentään, tommoset toopet lähinnä laskee mainetta. Toisaalta noita ei kyllä kukaan voi vahingossakaan ottaa todesta. Ties vaikka olisivat ihan hyviäkin veikkoja...

Deat sanoi:

Ymmärsin, että tämä sivu on vain kopio alkuperäisestä, eikä tuohon kommenttiin siis sisälly ironiaa. :)

Sotaveteraanit joka tapauksessa kunniaan :thumbs:

KAIKKI ovat PELLEJÄ ja tuo naispuolinen erityisen SÄÄLITTÄVÄ! :urjo: No jokainen tavallaan vaikka kaikki natsit pitäsiskin tappaa. Muahhaaahh :evil: :evil: :evil:

vituttaa ku nuitten molopäitten pitää käyttää pilottia. hyvä takki ja sitä muutenvain pitävät leimautuu siinä sivussa natseiksi. itse olen jopa kerran joutunut tappelemaan vain ja ainoastaan sen takia että oli pilotti päällä :curs:. pizzeriassa tuli joku ukko tönimään ja sanoi että mä olen hakannut teikäläisiä vaikka kuinka paljon. tarkoitti siis natseja, vaikken olekaan. käsi rysyhän siitä sitten tuli ja pelkästään nuiden molopäiden ansiosta:)

rasisti saatan vähän ollakin, mutta en natsi

Back
Ylös Bottom