SUPERCARB 1kg -40%

Äänestä paras Fightsportin kansi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Äänestä paras kansi.

• 1

Votes: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Total voters
    0
Toi nro 3 on ihan tyylikäs koska se on niin... hmm... cool ja hienot värit, ja nro 6 on kanssa tosi hyvä, mutta lopullisesti valitsen kuitenkin nro 10. Syynä on se että kuva ihan omassa yksinkertaisuudessaan toimii ja ilmeet on parhaat, kombinaatio kärsimystä ja hienoista ylimielisyyttä, mikäs sen parempaa...! Mielestäni onnistunut otos. Ei mikään taidepläjäys vaan ihan sitä itseään :thumbs:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kakkosessa on parhaat värit, kolmosessa on paras kompositio (pienellä varauksella), kutosessa ehkä parhaat fotot, seiskassa paras idea.

Hauskasti muuten tuo "lifestylelehden" kirjoitusasu vaihtuu korrektimmaksi, ihan hyvä niin :)

EDIT: jos rändomina ottasin hyllystä niin lähtisi nro2, on selkein kokonaisuus IMO. Kaikissa muissa jotenkin fontti tunkee pintaan.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Seiskaa äänestin. Näin naisenakin täytyy sanoa, että kuva on onnistuneen seksikäs ja samalla haastava. Olisi varmasti luettava ainakin juttu Evasta, ellei jopa koko lehteä.

9
Muistan pysähtyneeni kaupassa tuon lehden eteen katsomaan mikä lehti kyseessä oli. Eli kansi oli mun mielestä myyvä, tunnetut kasvot väärässä yhteydessä joten piti tarkistaa miksi Amin pelaa pokeria.

Mietin kyllä tuota Evankin kuvaa, vähän samaa kuin tuossa ysin kannessa, mutta kansi oli jotenkin sekavamman oloinen.

Nelonen sai äänen, värimaailma sopii parhaiten mun silmään.

Valitsin Evan ja Idin väliltä. Kallistuin Idiin, koska olen enemmän kortti- kuin naisten mies.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom