Äänestä Lordi Euroviisuihin tänään 10.3. klo 20-22.05

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mniska sanoi:
teräsbetoniakin naureskellaan mediassa tai ainakin jupit sitä hohottelee, itsekin ekaks ajattelin et wtf, mutta jälkeenpäin nähnyt niin livenä ykkösbändi suomessa, eikä kaikkia tarvi ottaa niin pirun vakavasti. lordissa hiukan sama juttu.

Täyttä asiaa!!! Ottakaa vittu se rautakanki pois perseestä insinöörin alut ja relatkaa vähän. Onx tukka hyvin, näkyyks kello, onko prässit kohdallaan.

Lordille ääni.

Varmaan pärjättäisiin jollain Janina Frostellillakin paremmin kuin näillä erikoisemmilla virityksillä. Tosin ihan turha lähteä kilpailemaan muiden maiden kanssa Poppiprinsessa-areenalle.

edit. Tältä näytti viime vuoden voittaja
36-2.jpg

edit#2. Ja itse kyllä ihan mielenkiinnolla katsoisin omaperäisempää musiikkia kultakin maalta, mielellään vaikka omalla kielellään. Globaalia peruspoppia voi sitten jokainen katella sieltä MTV:n puolelta.

Mielummin Lordi kuin joku F*ucking Jane tai tissivako-Taavitsainen. Joku Jane erottuu Euroviisujen teknohölkkä-massasta yhtä paljon kuin paska kompostista. Kannattaa varmaan mennä. Rahat tuhlataan kuitenkin niin miksi ei välillä järkytetä mummoja ja kukkahattutätejä ja päästetä piru irti. Tänään oli Iltalehdessäkin jotain Lordista, että olis joku "kauhuhevibändi", for me to poop on.

Mua vituttaa vieläkin, kun Nightwish ei aikoinaan päässyt tonne. Olisivat Sleepwalkerilla pärjänneet paremmin kuin yksikää Jamppa Tuominen tähän mennessä. Tuomareilla ei riittänyt munaa ja joku Jasmine kävi hakemassa 0 pistettä himaan omalla kiekunallaan. :down:

Täältä lähtee ääni Lordille:rock: saattaa lähtä useampikin ääni,jos innostuu muutaman ölssin vetäisemään kupuun:kippis1:
:offtopic: Johan se joku kaivoi teräsjuhanit esiin.Itse olen livenä nähnyt mm.Metallican kahdesti,kotsan kahdesti ja slayerin,bodomin,stratovariuksen,teräsjuhanin.hanoin,dingon,waspin,lordin ym....ym....
Ni kyllä aika lailla top3 lavaesiintymisessä ja yleisön mukaan ottamisessa on
-Teräsbetoni
-Dingo
-Lordi

Tietty joku Metallica menee omiin statosfääreihin,mutta sepä ei olekaan mikään tavisbändi:D
Kotsa on muuten vaan kova:rock:

Suomen huonoimpia live bändejä on mm.
-Timo Rautiainen
-Eppu Normaali
-Zen cafe

Jos lähteee jotain bändiä kattomaan,ni kyllä mä ainakin haluan showta,"yhteislaulua" ym.bailausta,eikä vaan mitään tyyliin:soitetaan tunti ja lähetään kaljalle by Timo Rautiainen

Tuli vähän textiä,mutta suotakoon se minulle anteeeksi.Makoilen lentsussa ja jouduin jättämään penkki treenin väliin.uskomaton ahdistuksen tunne kalvaa sisälläni:curs:

Lordi jos joku noista pitää valita. Musa nyt omaan makuuni menettelevää, mutta varmasti siisti lavashow olisi. Oishan sekin jo jotain että vähän shokeerattais.

Ei mua kyllä kiinnosta, koska kyllä sinne joku naapurin Lasse valitaan. Ja se sijottuu nyt ainaki top kymppiin!!11

euroviisuissa pärjää se jonka esitys jää mieleen,ei se jolla on paras biisi.
olihan norjallakin kasaribändi viime vuonna,ja tais olla kympin sakissa.
Lordille ääni.

Jo aikaisemmin mietin tätä samaa että saisiko porukan äänestämään lordia ja hieman säväyttämään euroviisuja. Joten threadin aloitttajalta hyvä threadi! Itse olen juuri tuota 80-luvun "nuorisoa" ja edelleen kuulostaa sen aikaiset bändit hyvältä ja samoin myös lordi. Joten ääni menee lordille.
Toisaalta kuten jotkut ovat jo sanoneetkin että lordi ei ole hyvä niin jokainenhan äänestää suosikkiaan mutta jos ei löydy suosikkia niin sitten voi äänestää sitä joka antaa mahdollisuuden/luo muutoksen jolla joskus voi olla se suosikki siellä äänestettävien joukossa.

Naene sanoi:
Tämä nyt on mun kanta, tosin voihan olla että euroviisufanit rakastuu öriseviin läppämaskimiehiin.
miten niin öriseviin?
ja kun se jari sillanpää-linja ei ole toiminut,ever,niin eikö välillä vois kokeilla jotain erilaista?vitun samahan se on kuka sen nolla pojoa käy hakemassa,mutta jos vanha kaava ei toimi niin eikö sitä kannaittaisi muuttaa?

mutta tuskimpa valitaan,eiköhän sinne joku tomi metsäketo lähe joikhaamaan.ja mummot tykkää

japa sanoi:
Jo aikaisemmin mietin tätä samaa että saisiko porukan äänestämään lordia ja hieman säväyttämään euroviisuja. Joten threadin aloitttajalta hyvä threadi! Itse olen juuri tuota 80-luvun "nuorisoa" ja edelleen kuulostaa sen aikaiset bändit hyvältä ja samoin myös lordi. Joten ääni menee lordille.

Aivan.

Lapsille tää lordi on suunnattu, mutta voittaa se tango jarisillanpäät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ääni lordille!! :rock: (vaikka onkin melko suolesta!)
Paras kumminkin noista ehdokkaista..

JANE V.I.P-biisillään on niin nolo, että huh,huh..

NYT TV2 Lordin esiintyminen...

Joo. Ei tuollaista.

Jos jotain on pakko lähettää euroviisuihin, niin haetaan sitä kansallista nöyryytystä ihan perinteisellä tavalla. Lordilla tulee pian miinuspisteitä...

Kaikkein paras esiintyjä noista kahdestatoista. Kyllä tuolla bändillä otetaan ainakin yks piste.

Jaa ne laulaa vielä kerran. No hyvä, saan kuunnella jälleen Lordia ja lähettää sille vaikka pari ääntä. On se vaa vittu niin hyvä bändi
05_finland_jari_2005.jpg
.
lordi.jpg

Kummalla asiallisemmat varusteet, hä hä hä. No Lordilla saatana :rock: :rock:

KYLLÄ:rock: Lordi toimi!!Itse kyllä tykkään tuosta kokonaispaketista.Laulukin sopivan "neutraali" nuihin viisuihin.Ja pyrotekniikka suolaa homman:rock:

Toivottavasti menee jatkoon ja tuo väriä nuihinkin uikutusviisuihin.

Joka ei pidä lordista,ni kertokoon paremman ehdokkaan nuista finalisteista.Uskomatonta skeidaa...:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom