Äänestä Lordi Euroviisuihin tänään 10.3. klo 20-22.05

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämmöisen tekstarin sain:

Terves! Muuta maailmaa, ole hyvien puolella ja äänestä Lordi Euroviisuihin KAKSIVAIHEISESSA vaalissa TV2:lla klo 20.00 - 22.05. Lähetä tuona aikana tekstiviesti 10 numeroon 17132 niin monesti kuin kykenet ja kehoita kymmeniä ystäviäsi tekemään samoin. Muutoksen aika on TÄNÄÄN!!

--

Eli nyt jätkät ja mimmit, äänestetään rokkia Viisuihin huolimatta siitä pidetäänkö bändistä tai Euroviisuista vai ei. Mitään Katri-Helunoita ja Sirpa-Kalleja ei tarvita Suomen mainetta pilaamaan.

KERTAUS: ÄÄNESTYS: soittamalla 0700-717-10 tai tekstiviesti 10 nroon 17132

http://www.lordi.org/
http://www.yle.fi/eurovision/

Lordihan on paska, miksi siis maksaisin saadakseni sitä äänestää?

edit. Yhtä vähän äänestin Poseria MR Finlandiksi.

teijo sanoi:

Siksi ettei sinne taas lähetetä jotain yhdentekevää kiljukaulaa hoilaamaan jotain paskasävellyksiä jotka on samanlaisia kuin aina ennenkin.

joo, täältä taitaa lähtee ääni lordille, olis se poikaa kattoo sellasta kuin jotain "ylitaiteellista" ryhmätanssi kiljuntaa!!!!!

e: ja lordi erottuis joukosta, kun ne muut on sellasta kiiltokuva purkkapoppi poikaa ja tyttöä.

teijo sanoi:

Mielummin jotain uutta kehiin, kun tota samaa Sillanpää/eriksson jne jne pälätystä, ei niillä menestystä tule. Ei välttämättä Lordillakaan, mutta ainakin koitettiin jotain uutta :)

Mites toi Poser tähän asiaan liitty. Noiden rumpali vai? :D
Ketään kiinnosta joku Poser. :piis:

Clayman sanoi:
Mielummin jotain uutta kehiin, kun tota samaa Sillanpää/eriksson jne jne pälätystä, ei niillä menestystä tule. Ei välttämättä Lordillakaan, mutta ainakin koitettiin jotain uutta :)

Mites toi Poser tähän asiaan liitty. Noiden rumpali vai? :D
Ketään kiinnosta joku Poser. :piis:

Jos aikanaan olisi päästetty Nightwish euroviisuihin sen voittaessa yleisöäänestys, niin se olisi ollut hieno juttu. Nyt Lordi edustamaan Suomea jollain Halleluja-viisullaan, niin lähinnä minua ainakin nolottaisi. Eivät ne muutkaan biisit varmaan sen kummempia toisaalta olleet.

Ja toi Poser liittyi asiaan lähes samanlaisella "Äänestä minua"-tredillään.

Ensinnäkin, mä en ole mitenkään Lordin musan perään. Toiseksi, Euroviisut on perseestä.

Mutta Lordi on sentään rehellisesti tehtyä musiikkia ja suomalaisittain varsin hyvä myyntituote. Antakaa äänenne, niin saadaan hirviöt maailmalle ja hyvää spekulointia mummoilta ja uskovaisilta.

teijo sanoi:
Ja toi Poser liittyi asiaan lähes samanlaisella "Äänestä minua"-tredillään.

Ok. Mutta Poserin tapauksesta poiketen nyt yritetään saada muutos aikaan, ja korvata Kantri-Helunat ja Timo-Keijot rokkenrollilla, eikä pelkästään markkinoida itseään äänten perässä. Hevi on valtavirtaa, ja sitä tehdään Suomessa hyvin. Miksi emme markkinoisi sitä vaikka Euroviisuilla, jos se kerran on oiva kanava siihen?

No Lordi jos sinne lähtee niin ainakin hävitään ja mummot vetelee nitrojaan. Hyvä, ei tartte tätä rumbaa katsoa taas vähään aikaan. Musta tuntuu että Suomen tavoite on aina muutenkin tehdä itsensä mahdollisimman naurunalaiseksi koko Euroviisuissa. Autetaan tätä tavoitetta ja äänestetään kaikista naurettavimman näköistä bändiä sinne.
En nyt väitä että Lordi tekisi huonoa musiikkia, väitän että itse ainakin purskahdan raikuvaan nauruun kun näen tällaisia kuvia;

Rundgang_o_Lordi.jpg

Oikeasti, nuo näyttävät joltain köyhältä 80-luvun teatterinäytöksen taustanäyttelijöiltä. Eteen vaan Michael Jackson laulamaan Thrilleriä. Itse en kyllä äänestä mitään, mutta siitä vaan. Saammepahan olla taas nolona.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pöh. Lordihan jatkaa KISS:n ja WASP:n jalanjäljillä, ja mielestäni oikein hyvin. Bändiä ei ole tarkoitus ottaa haudanvakavasti, vaan kuvitella se osittain teatterina. Ja mitä vikaa on teatterissa? Paljon naurettavampaa on mun mielestäni black metal -maskit.

Sitä paitsi, Lordi on tunnettu ulkomaillakin ja heillä on jo vankka kuulijakunta monissa Euroopan maissa. Ei ole niinkään sanottua, että he häviäisivät jos pääsisivät jatkoon.

Heh, voi olla, mutta mä en voi sille mitään että aina kun näen tuon bändin kuvan jossain, nauran itseni hulluksi.

lordi.jpg

Varsinkin tuo oikeanpuolimmainen, voi hyvä luoja, katsokaa nyt sitä... Sehän tekee pilkkaa kaikille palo-onnettumuuksista selvinneille. Ja miksi itse Lordi on joku rupinaama. Jos nyt pitää olla joku maski päässä niin esim Slipknotti on paljon vähemmällä vaivalla saanut aikaan uskottavamman imagon. Mä uskoisin että muutkin saa auttamattoman räkätyspuuskauksen jos näkee jotain näin huvittavaa. Koko Euroviisustadiumi joko ulvoo naurusta tai sitten raasut vanhukset luulee tulleensa lopullisesti hulluksi.

Joo, Euroviisuissa voitetaan jos tehdään jotain erilaista, niinkun ollaan transvestiittejä tai homoja, ja lauletaan jotain Viva la diva mitälie tai heilutetaan homppelia persettä. Mä en usko että Lordin kanssa päästään yhtään millekään sijoillle. Mikä onkin Suomen tavoite joten samapa se mulle, mä vaan en ainakaan kykene vähään aikaan näyttämään vakavaa naamaa jos näen jotain Lordin bändin tapaista jossain. Nauran vielä pitkään jälkeenpäin.

Lordihan nyt tekee ihan huumorilla tuota juttuaan, ja hyvä niin. Kunnon teatterimörköilyä. Muutama oikein hyvä rallikin bändiltä löytyy: esim. My heaven is your hell.

Ainut vaan, että tuokin on liian hyvää euroviisuihin. Euroviisut on vain niin tahattoman koominen ja häpeällisen huono tapahtuma, että Poutiainenkin mykistyy. Ja ne artistien kornit sanoitukset suomennettuna, aijai mitä herkkua. :lol2:

Sinne pitää saada kunnon suomalaisia tangolaulajia,eikä mitään pellejä MTV poppaireta.Laulakaa edes suomeksi.

mä ainakin tykkään lordin biiseistä :) ..jotenki sellasia mieleenpainuvia soundeja ties kuin monessa biisissä. tosin puvuista en pidä erityisemmin.

Naene sanoi:
Jos nyt pitää olla joku maski päässä niin esim Slipknotti on paljon vähemmällä vaivalla saanut aikaan uskottavamman imagon. Mä uskoisin että muutkin saa auttamattoman räkätyspuuskauksen jos näkee jotain näin huvittavaa. Koko Euroviisustadiumi joko ulvoo naurusta tai sitten raasut vanhukset luulee tulleensa lopullisesti hulluksi.

Missä vaiheessa Lordi ja Slipknot ovat olleet samaa genreä?

Slipknot on metalcorea tai jotain muuti jenkkirypistelyä, ja heidän tarkoituksenaan on näyttää aggressiivisilta, ja maskit myöskin varmistivat heidän anonymiteettinsä ennen kuin oikeat nimet tulivat julki.

Lordi taas on ihan kasariheviä, eikä tarkoituskaan ole olla "uskottava" tai muuten pelottava. Ethän säkään mene teatteriin pelkäämään. Ja noi on ihan teatterikamaa. Paljon naurettavampaa olisi, jos Lordi vetäisi nykyisiä biisejään Slipknot-maskeissa ja -haalareissa.

teräsbetoniakin naureskellaan mediassa tai ainakin jupit sitä hohottelee, itsekin ekaks ajattelin et wtf, mutta jälkeenpäin nähnyt niin livenä ykkösbändi suomessa, eikä kaikkia tarvi ottaa niin pirun vakavasti. lordissa hiukan sama juttu.

En äänestä Lordia. Typerää touhua. Teräsbetoni myös ihan paska, mutta ennemmin olisin ne paidattomat uroot viisuihin lähettänyt kuin jonkin lasten leikkikumiukkokerääkokosarjamurahtelenhaastatteluissa-poppoon.

Evil Joe sanoi:
Missä vaiheessa Lordi ja Slipknot ovat olleet samaa genreä?

Slipknot on metalcorea tai jotain muuti jenkkirypistelyä, ja heidän tarkoituksenaan on näyttää aggressiivisilta, ja maskit myöskin varmistivat heidän anonymiteettinsä ennen kuin oikeat nimet tulivat julki.

Lordi taas on ihan kasariheviä, eikä tarkoituskaan ole olla "uskottava" tai muuten pelottava. Ethän säkään mene teatteriin pelkäämään. Ja noi on ihan teatterikamaa. Paljon naurettavampaa olisi, jos Lordi vetäisi nykyisiä biisejään Slipknot-maskeissa ja -haalareissa.

Siitä kun en usko Euroviisu yleisön olevan ollenkaan tietoinen, että nyt tulee sitten läppää eikä totista totta. Kun joku ei-Suomalainen katsoo Lordia lavalla rähisemässä, mä en usko että reaktio olisi "ai kato ne tekee 80-luvun teatteriheviä vitsinä, hauska juttu". Uskon sen sijaan että he luulevat Lordin olevan tosissaan. Ja siitäkös vitsi syntyykin. Tämä nyt on mun kanta, tosin voihan olla että euroviisufanit rakastuu öriseviin läppämaskimiehiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom