Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on mun mielestä oikein hyvä tekniikka:pakkomielle.com sanoi:EXRX tarjoaa tähän kyllä aika riskialttiit ohjeet,
polvet lukossa ja selkää pyöristäen???!
PunttiOskari sanoi:Tässä on mun mielestä oikein hyvä tekniikka:
http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBStrBackStiffLegDeadlift.html
Nyt meni sulla täysin väärinpäin. Juuri pitkissä sarjoissa se tekniikka hioutuu kun painot ovat maltilliset.skuge sanoi:Jotenkin tuntuu ettei kannata noin pitkiä (15) toiston sarjoja tehdä sjmv:ssä, ainakaan aloittelijan. Siinä hajoo tekniikka ihan täysin.

. Mutta tekniikkaa opettelevat putipuhtaalla, aina stabiililla tyylillä useilla lyhyillä sarjoilla, esim. 60-80%:n romuilla. Vaikea se on teknisiin yksityiskohtiin keskittyä ja kehotietous säilyttää, kun happi loppuu ja kuola valuu
neljännessätoista toistossa. Mutta ei maastanostelu niin aivokirurgiaa ole, että sitä kovin montaa sessiota tarvii opetella. Tosin monet huippuvoimailijat välttelevät koko uransa pitkiä sarjoja, kun sanovat tekniikan ja tukilihasten pettävän niissä ja parempaa jälkeä syntyvän esim. isolla määrällä ykkösiä välillä 70%-95%.
Siinä mielessä ainakin paska tekniikka, että tanko vaeltaa aika kaukana jaloista. Kaikenlaisessa maastanostossa tangon pitäisi viistää housujen kangasta, tai ainakin melkein. Jokainen sentti jaloista pois päin lisää ihan turhaan alaselän rasitusta rajusti.PunttiOskari sanoi:Tässä on mun mielestä oikein hyvä tekniikka:
http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBStrBackStiffLegDeadlift.html
-aihe. iivili sanoi:Siinä mielessä ainakin paska tekniikka, että tanko vaeltaa aika kaukana jaloista. Kaikenlaisessa maastanostossa tangon pitäisi viistää housujen kangasta, tai ainakin melkein. Jokainen sentti jaloista pois päin lisää ihan turhaan alaselän rasitusta rajusti.
iivili sanoi:SJMV:ssä mulle ei muuten ikinä (tein sitä paljon 2004, tänä vuonna en käytännössä koskaan) tullut ns. pumppia, mutta kovasti DOMSeja kyllä. Sama homma jullessa, edelleen. Mikähän siinäkin lienee?
Timba79 sanoi:Pumpin saa kyllä koukistuksilla, mutta läheskään samanlaisia DOMSeja siitä ei saa kuin SJMV:stä, olisi todellakin kiva tietää tähän joku syy?