Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko Gontsaales noin?
No eijjo. Jos ulkoiset asiat (kuten watsi) estää seuraavat reffit niin vika joko böönassa tai kuntissa. Noin 10 vuotta käytin Apple watsia, ei kyä vitunsaantia haitannu.

Gonzalla on massiivinen Arnold Seiko.
Ai että tämä on komia. On usein ranteessa. On usein tullu ihailevaa kommenttia kellosta. Ei tosin naisilta. Tod näk ujostelevat raamikkaan uroksen edessä niin eivät oo kehdanneet sanoa. Olo onku arskalla tämä kädessä.

Mulla myös musta muovirannekkeinen casio royale. Ihan saatanan hieno ja mukava käessä, oon käyttäny ulkomaanreissuilla :LOL:
Kauluspaitatilsuihin sinisellä kellotaululla tseiko samurai save the ocean. Ja kertausharjoituksiin g shokki M5610U-1ER. Ja cuntoiluun garmin forerunner 55. Nämä missä jotain digitaalista oon kytänny että sen verran halpa malli ettei oo mitään yhteyksiä älylaitteisiin. Viimeksi mainitussa on, mutta sain onneks niin ettei tuu minkään valtakunnan viestit tai puhelut kelloon. Akku täsä kestää heittämällä pari viikkoa.

Kruunua tulee katteltua usein ja vois teoriassa painaa mutta käytännössä tulee nuukailtua. yh:na pitää kohta ostaa koppimönkiää ym johon menee varmaan parikymppiä.

Kerran vaan lentänyt oikeesti kauas, niin ei kyllä tullut jetlagia, mutta ehkä vuosia 3-vuoro hommissa on sopinut itselleni juuri siksi että käännän rytmin kuin rytmin hetkessä. Edellisessä työssä uusi vuorokausirytmi 4 kertaa viikossa.

Minä pinttynyt 8-16 rytmiin

viimeksi opiskelijapokana noin vuonna -02 tehnyt muuta työ

Minullahan siis ei ole maatappanon kanssa minkäänlaisia ongelmia

yleensä suoritan sen jo ennen yhdeksää, aivam vaan #ajankuluksikin takia kun ei ole mitään tekemistä, päivän askareet kun tuppaa olla siinä viimeistää klo 19 suoritettu

eikä ole ongelmaa nukahtaa, ongelma sensijaan on se aamuherätys herätyskelloon, se ei ole koskaan miellyttävä kokemus vaan aina mieluummin vielä jatkaisi unia

nytkin kun kellot siirtyy nousevana viikonvaihteena niin en nauti sunnuntaina piriä lainkaan niin olen kuoleman väsynyt ehtoolla niin hyvin nukahdan ennen ysiä jo, vaikka oikeasti kello onkin sillon vasta alle kahdeksan

mutta silti ma aamuna kello soi tavallaan jo viiden jälkeen vaikka se soikin kellosta katsomalla kuuden jälkeen, ja tunne on karmaiseva

päässä ei liiku mitään muita ajatuksia kun että olisi jo viikonloppu, että saisi nukkua

Ok no sitten en kyllä suosittele melatoniinia. Silläkin voi olla jotain sivuvaikutuksia kuten seuravana päivänä päänsärkyä jne. Eli jos nukahdat mihin aikaan tahansa helposti niin sitten vaan "säädät" asiaa nukkumaanmenon ajankohdalla.

Back
Ylös Bottom