Israelin rähinät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 ISRAELIN RÄHINÄT – KONFLIKTIN TAUSTAT, TILANNEKATSAUKSET JA KESKUSTELUA ASIALLA 💥

Meta description: Keskustelua Israelin tilanteesta: taustat, uutiset, analyysit, vaikutukset ja näkökulmat ilman henkilökohtaisuuksia tai ylilyöntejä.

Kumpaa kannatat?

• Total voters
    134
Tuskin sitä porukkaa tänne Suomeenkaan muut haluaa

En usko että vaikka mikä sätkynukke nostetaan siellä valtaan, niin edessä olisi rauhaisat 500 vuotta lähi-idässä. Valitettavasti. Ja niin isoa pommiakaan ei taida olla että alue rauhoittuisi.

Ja juuri nythän niitä pakolaisia Donald taas masinoi Eurooppaa miljoonia, vai meinasitko että he pakenevat Amerikkaan turvaan?

En usko että vaikka mikä sätkynukke nostetaan siellä valtaan, niin edessä olisi rauhaisat 500 vuotta lähi-idässä. Valitettavasti. Ja niin isoa pommiakaan ei taida olla että alue rauhoittuisi.

Ja juuri nythän niitä pakolaisia Donald taas masinoi Eurooppaa miljoonia, vai meinasitko että he pakenevat Amerikkaan turvaan?
Mites se Donald masinoi pakolaisia? Eliminoimalla sen kansaa terrorisoivan tahon jonka vuoksi tällä hetkellä ~4 000 000 iranilaista elää ulkomailla..? Eikös tässä pikemminkin olisi hyvin potentiaalia, että muuttoliike kääntyy toiseen suuntaan.

Kukaan muu kuin vihervasemmisto ei odota että maailmassa alkaisi jokin rauhanomainen kausi jolloin vain laulettaisiin yhdessä kumbayaa. Sotia ja konflikteja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Tilannetta pitää kuitenkin kontrolloida. Yhdysvallat teki jo valtavan virheen kun se antoi Pohjois-Korean kehittää itselleen ydinaseen. Iran on P-Koreaa paljon vahvempi ja isompi maa.

Se että Suomessa ja Euroopassa ollaan kusessa mahdollisten pakolaistulvien kanssa johtuu meidän järjettömästä avoimien ovien maahanmuuttopolitiikasta, jota muuten juurikin Trumpin hallinto on kritisoinut.

Viimeksi muokattu:
Mitä pakolaisia nyt taas?

Jos halutaan ihmissalakuljetusmatkailua tänne jollain verukkeella sallia ja signaloidaan, että sisään pääsee ja sosiaaliturva taattu, niin tulijoita riittää kyllä niin paljon kuin meillä vaan rahaa riittää.
Oikeasti hädänalaisilla ei ole varaa tuhansien eurojen laittomia matkoja ostella. Ja jos on tuhansia, ei ole hätää.
Johan se nähtiin Gazan kanssa, kun ei luoda mitään piikki auki refugees welcome höpöä, niin eivät tule.

Mites se Donald masinoi pakolaisia? Eliminoimalla sen kansaa terrorisoivan tahon jonka vuoksi tällä hetkellä ~4 000 000 iranilaista elää ulkomailla..? Eikös tässä pikemminkin olisi hyvin potentiaalia, että muuttoliike kääntyy toiseen suuntaan.
Ei nuo sekulaarit tyypit mitään isompaa haittaa aiheutakaan ulkomaille. Isompi kysymys on mitä tapahtuu jos/kun islamistihallinto kaatuu ja niiden kannattajat lähtevät pakolaisiksi kun ei niitä siellä Iranissa varmaan aleta hyysäämään ja taputella selkään että unohdetaanpa miten ammuitte aseetonta porukkaa kadulle jne. vaan teloitustuomioita tai vähintään linnaa tulossa. Ei se mitään Trumpin masinointia ole mutta tuo voi hallinnon vaihtumisesta seurata, eikä se varmaan ole Trumpille iso ongelma, deal with it.

Ehkä, vääräuskoisia vihollisiahan ne Omaninkin sunnit ovat Iranille. Mutta vähän erikoista, jos ei ole tarkoitus saada näitä Persian lahden valtioita myös kimppuunsa.

Haluaako nämä muslimit lähteä Iranin kimppuun yhdessä Israelin ja jenkkien kanssa vai kaatavatko he ennemmin nykyhallinnon? Tuskin tuo Israelin ja jenkkien hyökkäys Iraniin herättää siellä kannatusta.

Miettikääpä jos jenkit tekisi samanlaisen yllätysoperaation täältä Venäjälle ja tappaisi Putinin ja sitten Venäjä iskisi ohjuksilla takaisin. Haluttaisiinko täällä mennä lähteä sotaan Venäjää vastaan vai kohdistuisiko suuttumus hallitukseen ja jenkkeihin?

Se että Suomessa ja Euroopassa ollaan kusessa mahdollisten pakolaistulvien kanssa johtuu meidän järjettömästä avoimien ovien maahanmuuttopolitiikasta, jota muuten juurikin Trumpin hallinto on kritisoinut.
Niinhän tässä toki käy, että ne vasentuneet jotka nyt ovat huolissaan Trumpin aiheuttamasta pakolaisvirrasta, kävelevät jälleen vaaleissa koppiin ja äänestävät vasemmistoa, jotka kutsuvat maailman kylään ja poistavat ehkäpä itärajan sulunkin. Kansainväliset sopimukset, ihmisyys velvoittaa. Sitten syytetään Trumpia... tai persuja, aina voi syyttää persuja.

Haluaako nämä muslimit lähteä Iranin kimppuun yhdessä Israelin ja jenkkien kanssa vai kaatavatko he ennemmin nykyhallinnon? Tuskin tuo Israelin ja jenkkien hyökkäys Iraniin herättää siellä kannatusta.
Kadunmies noissa maissa voi olla hyvinkin jenkki vihamielinen, vaikka virallisesti liittolaisia ovatkin. Al-Qaeda lähti siitä, että jenkit on saatava pois pyhältä maalta Arabian niemimaalta, koska olihan itse profeetta Muhammad sen aikoinaan vääräuskoisista puhdistanut ja kieltänyt siellä oleskelun. Nuo arabidiktatuurit tosin pitävät kumoushaluiset jihadistiset liikkeet hyvin kurissa.

Kävi kyllä mielessä, että oliko niiden kolmen jenkkihävittäjän pudotus oikeasti vahinko, vai oliko päässyt joku jihad-henkinen jenkit haram- kaveri IT:n puikkoihin? Todennäköisesti kuitenkin ihan vain ählämöintiä (vrt. ryssiminen).

Syy miksi Emiraatit ja Saudi-Arabia pitää jihadistiliikkeet kurissa on se, että niillä on taloudellisesti liian paljon menetettävää. Elääkö rauhallista luksuselämää jenkkien sateenkaaren alla vai rämpiä islamistisessa paskassa. Iran valitsi jälkimmäisen mutta muut alueen arabivaltiot onneksi ei. Eli eiköhän nuo ökyrikkaat arabivaltiot seiso Yhdysvaltain ja Israelin sotaretken takana koska niillä ei ole vaihtoehtoa.

Jos pitäisi arvata miksi ne 3 hävittää ammuttiin alas niin laittaisin roponi ählämöinnille. Kuwaitin armeija ei ole järin tunnettu tehokkuudestaan. Muistellaan vaikkapa Irakin hyökkäystä Kuwaitin 1990. Kuwaitin armeija taipui silloin 2 päivässä.

Ihan vitun loistavaa! Nää saa aikaan parissa päivässä enemmän kun ryssät ukrainassa monessa vuodessa. LOL
Huvittavaa kyllä, siinä laajalti tuomitussa Venäjän hyökkäyksessä on kuollut paljon vähemmän siviileitä mitä Israelin ja jenkkien toimissa.

Kerrotko miksi iloitset tästä? Mun mielestä siviilien tappaminen, Iranin luonnonvarojen ryöstäminen juutalaisille plutokraateille, kilpailevien ryhmittymien välinen sisällissota, alueen vuosikymmeniä kestävä päämäärätön miehitys sekä valtava pakolaisaalto Eurooppaan ei ole sellaisia asioita joiden tapahtumista kehtaisin ainakin omalla naamallani hehkuttaa internetissä.

Tosin olethan sä Temuakin ja sieltä tilaamistakin hehkuttanut.

Nyt on kylmää settiä: Israel räjäytti 88 mullahin neuvoston, joka oli juuri valitsemassa uutta Yliajatolloa.

Tosin vielä: "No injuries or deaths resulting from the strike have been reported."

Huhua, että myös presidentti olisi päästetty hengestään.

Viimeksi muokattu:
Niinhän tässä toki käy, että ne vasentuneet jotka nyt ovat huolissaan Trumpin aiheuttamasta pakolaisvirrasta, kävelevät jälleen vaaleissa koppiin ja äänestävät vasemmistoa, jotka kutsuvat maailman kylään ja poistavat ehkäpä itärajan sulunkin. Kansainväliset sopimukset, ihmisyys velvoittaa. Sitten syytetään Trumpia... tai persuja, aina voi syyttää persuja.
Persut olleet kahdesti hallituksessa ja molempina kertoina maahanmuutto ollut Suomeen ennätyksellisen suurta :D

Temusta tilaaminen onkin sulle mun vihaajana yhtä vakava asia kuin ohjusten laukaiseminen. En voi edes kuvitella miten kamala elämä sulla olis ilman mua.
Näät itsesi siinä mielessä ehkä vähän turhan merkityksellisenä hahmona. Pari kertaa kuussa tulee käytyä katsomassa että mitäs tyhmää tällä kertaa oot sanonut, ja kerta toisensa jälkeen saa nauraa yhtä paljon :D

Temusta tilaaminen vaan alleviivaa sun puuttellista älykkyyttä, koska ne tuotteet tehdään orja- sekä lapsityöllä huonoissa työoloissa, jolloin voidaan myydä käsittämättömällä katteella, ja kun roskaväki hyödyntää tuota väylää eikä tue kotimaista tuotantoa niin hinnat länsimaissa tehtyihin tuotteisiin kasvaa entisestään samaan aikaan kun kiinalaiset hieroo karvaisia käsiään ja huutistelee tyhmille länsimaalaisille.

Lisäksi kun se paska kuskataan höyrylaivoilla tuhansien kilometrien päästä tänne niin se on myös ympäristöllinen ongelma. Toki tiedän ettet välitä ympäristöstä paskaakaan, koska sulla ei ole, eikä tule koskaan olemaan omia lapsia jotka täällä tulisivat vuosikymmenten päästä elämään. Mutta onneksi kaikki ei olekaan yhtä lapsellisia ja ignorantteja kuin sinä siinä mielessä.

Näät itsesi siinä mielessä ehkä vähän turhan merkityksellisenä hahmona. Pari kertaa kuussa tulee käytyä katsomassa että mitäs tyhmää tällä kertaa oot sanonut, ja kerta toisensa jälkeen saa nauraa yhtä paljon :D

Temusta tilaaminen vaan alleviivaa sun puuttellista älykkyyttä, koska ne tuotteet tehdään orja- sekä lapsityöllä huonoissa työoloissa, jolloin voidaan myydä käsittämättömällä katteella, ja kun roskaväki hyödyntää tuota väylää eikä tue kotimaista tuotantoa niin hinnat länsimaissa tehtyihin tuotteisiin kasvaa entisestään samaan aikaan kun kiinalaiset hieroo karvaisia käsiään ja huutistelee tyhmille länsimaalaisille.

Lisäksi kun se paska kuskataan höyrylaivoilla tuhansien kilometrien päästä tänne niin se on myös ympäristöllinen ongelma. Toki tiedän ettet välitä ympäristöstä paskaakaan, koska sulla ei ole, eikä tule koskaan olemaan omia lapsia jotka täällä tulisivat vuosikymmenten päästä elämään. Mutta onneksi kaikki ei olekaan yhtä lapsellisia ja ignorantteja kuin sinä siinä mielessä.
Mä olen sulle elämän ainoa tarkoitus, turha sun on sitä kiistää. Et mistään muusta puhkaan kuin musta. Mutta mulle ihan sama, tuhlaa elämäsi muhun, ei vaikuta mun elämään.

Mä olen sulle elämän ainoa tarkoitus, turha sun on sitä kiistää. Et mistään muusta puhkaan kuin musta. Mutta mulle ihan sama, tuhlaa elämäsi muhun, ei vaikuta mun elämään.
Sä käyt useammin kirjoittamassa Ylilaudalla, mitä minä käyn täällä.

Toki miksi et kävisi? Fit-osioon tulee tunnissa enemmän viestejä mitä tänne pystyynkuolleelle paskatunkiolle tulee viikkoon.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom