Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä minä ihmettelen miksi tekoäly ei tajua sitä kun hankinta on tehty. Iternetti mainostaa satavarmasti rakoliitereitä minulle vielä kesälläkin, mutta enhän minä kahta tarvitse.

Lyhyen mutta vahvan pohdinnan jälkeen päädyin puolittaiseen ratkaisuun, eli käyn näin ennakkoon vähän valikoimassa tulevia kaatoja, niin voi sit tulevaisuudessa enempiä tuumailematta tarttua toimeen.
Toi on hyvä kompromissi ja vaativin osuus. Muistan joitakin vuosia sitten, kun oltiin serkkupojan kanssa suvun mökillä samoissa aatoksissa.

Meni jotenkin niin, että otettiin laatikko kaljaa ja pullo väkevää ja lähettiin "merkkaamaan". Eiköhän sitä saatana sitten jokusen h päästä taksi hakenut mökin pihasta ja joku 50km baariin. Pari päivää siinä meni sitten reissussa.

Puita sitten tehtiin jokunen viikko tai kuukausi myöhemmin ja siihen meni ehkä se 8h.

mutta klääbosta tuli miele:n että ei kannata etes miettiä, tein sen jo, jos joku Suviolymppialaisissa olisi yhtä ylinvoimainen yhtessä lajissa!

joku Jannu voittaisi JokaJumalan sileän matkan kullan väliltä 800m-maraton

huhhuh

Ai niin. Heräsin aamulla sellaiseen jyrinävinkunaan ja aattelin, että nytkö on lunta tullut ja siellä aurataan. No ei ollut. Vielä. Vaan IV-koneen laakerit huutaa, että kuuluu seinän läpi sisälle asti.

Oli sitten valittava dinnerin kestitsemisen sekä ruoanlaiton ja laakerien vaihdon välillä.
Noh, valitsin ensimmäisen ja kyllä kannatti. Oli kyllä erinomaista punaviinissä muhinutta härän häntää ja punajuuri-homejuustolaatikkoa.

Laakeritkin vähän hiljaisemmat. Tai saattaa olla, että oma asenne ja kevyet ruoanlaitto- ja ruokajuomat vaikuttaa kuuloon.

Huomenna sitten pikku kaljaviinihuuruissa ensin lumityöt ja sitten laakerit. Ts. ajoi jälkkärikin ohi.

1000012952.webp

Back
Ylös Bottom