Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen jo aamukahvilla!

heräsin toki jo 0733 täysinselvinpäin, mutta en, ehen, ylösnoussut vielä silloin vaan laitoin aamupalaksi soimaan ghostin brikaatia puolitoista levyllistä

sitten vasta ylös ja ulos ja fyysiselle aamiaiselle

Exfix on saatu vihdoin pois.

Screenshot_20260221_112726_Instagram.webp

ei ollu, en menny

voisin selsijaan juoda kello kahdentoista! kahvit & pari sämbylää

tänä ehtoona kun ei valtettavasti pääse totuuttuun nukkumamenokaan panemaan maata niin piriä ON! käytettävä normaaliannosta runsaammin

Käyn sisäistä dialogia siitä, että tarttuakko moottorisahaan vai ei. Ois vain -4 astetta pakkasta ja kohtuu tyyni keli, luntakin korkeintaan se 30cm metsässä, eli kulku siedettävällä tasolla. Toisaalta sit taas sohva tunnostaa kutsuvalta näin kyykkyharjoitteiden jälkeen. Eli siirtääkkö polttopuiden kaatoa vielä viikolla/kahdella, joka tapauksessa toimenpide on edessä ennemmin tai myöhemmin :unsure:

Murhan enkeli luettu. Oli tuo elmä melkoista Ruottin hullun kuninkaan ja eläimellisen Venäjän armeijan välissä alistuen Herran tahtoon, kaikenlaisen nykymaailmassa sekapäisyydeksi laskettavan toiminnan maailmassa. Kirjan paras anti oli pääosin suomalaisista koostuneiden joukkojen sotaretki Norjan Trondheimin, äärimmäiset tappiot vaikka eivät lopulta edes Trondheimin kaupunkiin yrittäneet.

Minä olen siirtänyt NAISten kaatoa, siinä vain se ero polttelupuihin, että se toimenpide ei ole etessä ennemmin tai myöhemmin vaan sitä voi hyvin helposti vältellä loppu elmän

Back
Ylös Bottom