#hehe20l/100km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#hehe20l/100km
Renntechiltä on tulossa kunnollinen 560secTuttava valitteli kyseisen auto kamalaa bensankulutusta pakkasella. 20l/100km.
Höpöniä? Itsellä fiilis on ennemmin kuin kieleen puraisisi, vaimea vittu ja syvähengitys saattaa kuulua.Afta alahuulessa hampaiden kohdalla. Tekee höpöniä pestä hampaita kun sähköhammasharja surruttaa just siitä.
Hopeakettu +1.Miestyyppejä, puuttuu ainakin silverfox. Tunnistatko itsesi?
Olishan vaihtoehtona sokkelin kivitys. Tuskin tulisi sekään halvaksi...Pitäisi tehdä salaojaremontti ja sokkelin eristys mutta hitto että on kallista. Laitan ne rahat ehkä ennemmin sisätilojen remontointiin
Minä en ymmärrä tuota pistaasipähkinä buumia, mutta ei ehkä tarvitsekaan ymmärtää.![]()
katso liitettä 276850
Miestyyppejä, puuttuu ainakin silverfox. Tunnistatko itsesi?
Missä Gotletti?katso liitettä 276850
Miestyyppejä, puuttuu ainakin silverfox. Tunnistatko itsesi?
Polestarit loppunut jo 2016, itellä polestar enginered s60 2017 mut tä on silti mopo verrattuna aitoon 6 koneeseen.Oon tässä haaveillu uudemmasta autosta ja kyllä omaan käyttöön se järkevin olisi Volvo V60 T8 Polestar versiona. Farkku jossa painopiste matalalla kun en yhtään tykkää näistä nyky "city-maastureista". Riittävästi voimaa ja hyvin tilaa. Koska hybridi niin vie haluttaessa vähän bensaakin. Mutta toi uusi Volvo P1800 olisi kyllä hieno "harrasteauto".![]()
En ole tästä ihan samaa mieltä:Polestarit loppunut jo 2016, itellä polestar enginered s60 2017 mut tä on silti mopo verrattuna aitoon 6 koneeseen.
Aah mä tarkoitin aitoja ei vatkaimiaEn ole tästä ihan samaa mieltä:
https://carsandbids.com/auctions/3OjQyZ2Y/2023-volvo-v60-recharge-t8-polestar-engineered
Ok. Mulle kelpaisi tollainen vatkain. Öhlinsin säädettävät iskarit, Brembon jarrut ja takoalumiiniset vanteet. Lisäksi paremmat penkit jne. ja tehoa se 455 hp yhteensä ja vääntöä yhteensä 709 nm. Kulku riittää omiin tarkoituksiin hyvin.Aah mä tarkoitin aitoja ei vatkaimia