Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Italiassa tuskin, jenkeissä, kyllä.
Ja jenkkien mentaliteetin tietäen, veikkaan, että siellä on heidän seppiä yms #paikanpäällä. Ja daami lennätetään jenkkeihin definitiivistä hoitoa varten heti kun tila sallii. Ja on varmasti vakuutukset kunnossa kuin Porissa. Ähän tästä syystä arvelin, että verisuoni ongelmaa ja/tai aitiopaine siinä hilkulla ja vahditaan, kun ei niitä faskiotomia haavoja näy. Niin ja se alipaine imu( avohaavat) , avomurtuma… infektioriski. Mut kun oman tiimin sepät arvioi, että siirtokunnossa, niin veikkaan vahvasti, että siirtolennolla j

Ja jenkkien mentaliteetin tietäen, veikkaan, että siellä on heidän seppiä yms #paikanpäällä. Ja daami lennätetään jenkkeihin definitiivistä hoitoa varten heti kun tila sallii. Ja on varmasti vakuutukset kunnossa kuin Porissa. Ähän tästä syystä arvelin, että verisuoni ongelmaa ja/tai aitiopaine siinä hilkulla ja vahditaan, kun ei niitä faskiotomia haavoja näy. Niin ja se alipaine imu( avohaavat) , avomurtuma… infektioriski. Mut kun oman tiimin sepät arvioi, että siirtokunnossa, niin veikkaan vahvasti, että siirtolennolla j
Niin mää veikkaan kans että heti kun lentokunnossa niin roudataan jollain ambulanssilennolla jenkkeihin.

e: sinänsä alpeilla/dolomiiteilla pääsääntöisesti on kumminkin ihan kohtuullisen osaavaa porukkaa ja turmapotilaita piisaa että siellä saa kyllä tuollaisia hoitaa..jossain etelämpänä ja (vielä) lähempänä välimerta kannattaa jo vähän varoa

Viimeksi muokattu:
Minulla yhtesti vähän meinasi keskittymminen herpaantua, jos ymmärrätte mitä tarkoitan, kun yhtellä vosulla oli reiteen tattookoneella pörryytelty hapsiainen

ei se kyllä oikeasti tainnut hapsiainen olla, mutta näytti väkevästi siltä

en kyllä oikein tarkasti muista, rikoksesesta on kulunut jo +3vuotta

Tänään ollut aamusta asti nälkä, niin kuin Masa-kissalla. Olen koko hereilläoloajan syönyt ja juonut koko ajan jotakin. Aamupuuroakin vedin lautasellisen, vaikka yleensä en syö. Ennen lounasta välipala. Lounaan jälkeen taas välipalaa. Iltapäiväkahvilla sydämenmuotoinen laskiaispulla. (Tavallinen on syöty jo viime kuussa, mutta nyt piti maistaa, että onko se sydämenmuotoinen aivan eri asia. Kyllä se vähän oli.)

Illaksi on karkkia.

Väsyttääköhän minua tavallista enemmän. En tiiä.

Seuraavaksi lisää kofeiinia.

Varmaan tunnin parin päästä olen taas jotakin syömässä.

En kyllä pysty siirtymään Masan tavoin raakalihapullaruokavalioon. Psykologisista syistä.

Onko suunnitelmissa viettää taas riehakasta perjantai-iltaa?

Masa-kissa sulattelee broileriannostaan. Minä taidan tiskata ja pyyhkiä lattian. Sitten vanha kunnon Agatha Christie -dekkari in English. Ysiltä nukkumaan.

paahtoleipää alkupaloiksi, maksalaatikkoa pääravintona &

IMG_9929.webp

Back
Ylös Bottom