Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Männä viikolla piti hakia verenpainelääkkeet, aikasemmin ollu mitään ongelmia, päin vastoin välillä liianki alhaalla. Pärkkele!

Ja nyt perkele iski joku influenssa varmaan, muutamassa tunnissa pamahti yli neljän kympin kuume. Kyllä se taitais olla viimesen piikin aika

800mg burana ja hiki pahempi kun vk-lenkillä.

Viimeksi muokattu:
Ja nyt perkele iski joku influenssa varmaan, muutamassa tunnissa pamahti yli neljän kympin kuume. Kyllä se taitais olla viimesen piikin aika

Minulla on aikuisiällä kolme kertaa noussut kuume yli 39 asteeseen.
Ekalla kerralla keuhkokuume ja sydänlihastulehdus. Tokalla kerralla keuhkokuume ja angiina. Kolmannella kerralla munuaisaltaan tulehdus ja muuta pientä. Että en halua tietää, millä taudilla saisin itse yli 40 astetta mittariin.

Ekalla kerralla keuhkokuume ja sydänlihastulehdus. Tokalla kerralla keuhkokuume ja angiina. Kolmannella kerralla munuaisaltaan tulehdus ja muuta pientä. Että en halua tietää, millä taudilla saisin itse yli 40 astetta mittariin.
Influenssalla aika helppokin saada sinne neljään kymppiin.

1000026365.webp

#hehe

En ole saanut aikuisiällä 39 lukemiin kuin koronassa. Tänä vuonna tulee se pahaenteinen puoli vuosisataa eloa täyteen.

Ja MSFT -11%. 😳
Mulla vasta yks napu, josko tänään/huomenna lisää Wintoosaa, varrotaan mitä tapahtuu. Adobea katselen edelleen huuli pyöreänä, sitä ei ole. Kaikki softafirmat mitä löytyy, on kyntäneet pahasti.
Kesko tällähetkellä salkun kolmanneksi isoin ja hyvin onkin makkarakauppa porhaltanut. Myös Pfizerin kankitautilääkettä meneepi edelleen kaupaksi..

800mg burana ja hiki pahempi kun vk-lenkillä.

Kerran olen todistetusti sairastanut influenssan. Meni pari kuukautta ennenkuin jaksoin entiseen tapaan ajella ylämäkiä polkupyörällä. Jotta kova tauti on.

Back
Ylös Bottom