Hyvä idea, mulla onkin amarettoa kotona, milloin oli se ruuneperin päivä? Vai voiko tätä nauttia joka päivä siihen asti?Tai jättää ruuneperit pois ja siirtyy suoraan siihen Amarettoon.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä idea, mulla onkin amarettoa kotona, milloin oli se ruuneperin päivä? Vai voiko tätä nauttia joka päivä siihen asti?Tai jättää ruuneperit pois ja siirtyy suoraan siihen Amarettoon.![]()
Hyvä idea, mulla onkin amarettoa kotona, milloin oli se ruuneperin päivä? Vai voiko tätä nauttia joka päivä siihen asti?
Tai jättää ruuneperit pois ja siirtyy suoraan siihen Amarettoon.![]()
Mullakin on helmikuussa synttäritNoh. Helmikuiset syntymäpäivät lähestyvät, joten niiden kunniaksi sitten. Tuolloin toki ilmoitan myös Offarille vapaasta - mutta kohtuullisesta - annostelusta.
Vois sitte patsastella rannoilla
Samoin. Eikä ole enää pitkä matka viisikymppisiin, mihin hittoon tämä aika on mennytMullakin on helmikuussa synttärit
Sama, kohta on viiskymppisetSamoin. Eikä ole enää pitkä matka viisikymppisiin, mihin hittoon tämä aika on mennyt![]()