Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja huomiselle paskaa ajokelia kun pitäisi paahtaa pohjoiseen. Perkele.

Lauantaille pöllyävä lumi ja pimeys kun ajaa takaisin. Puolisokea ei tykkää.

Inhoan autoilua.

Screenshot-20251230-152309-X.webp

Möykkysen naisystävä kävi äitinsä kanssa jouluostoksilla.

View: https://www.instagram.com/reel/DS5fsNUk2K4/?igsh=MWIyeHB0YTRweWVuYQ==

Aika lailla tyypillinen tilanne tässä meidän taloudessa tosin sillä erolla, että minä olen tuo hahmo joka parkuu ostoskeskuksessa yrittäen päästä ulos akkani on tuo joka kuljettaa minua niskasta kauppoihin kuittaamaan laskut.

Vuodenvaihde ei tullut minulle halvaksi. S&P500:n on syytä toimittaa tuloksia tänäkin vuonna.

Aurinko nousee klo 9.23 minä nousin jo varttia vaille seitsämän. Aamutoimet suoritettu, mutta en viitsi tonne pimeyteen lähtee, nouse laiskuri hommiis!

Seuraavaksi ohjelmassa kuntosalille siirtyminen! Tuskin siellä mitään vuodenvaihteen tungosta on: tähän aikaan lähinnä normivalikoima eläkeläisiä. Elämäntapamuuttujat odottelevat vielä tulevaan viikkoon asti.

Minullakin on ongelma, kun ei enää mitään muista, että minkähänlaisilla vaatteilla olen tavannut taittaa kuntoilusalimatkat talvisin

nyt kun alkaa noissa Suvikamppeissa olla kuhtalaisen vilpoinen

on kylläkin vielä pärjännyt, kun on polttanut penkinlämmitintä noin ajomatkan ensimmäiset 3km

tässtä syystä ajelinkin ennen keskiviikon maitokauppareissua noin 30min:tasan #päämäärätöntä ennen kuin katkaisin sytytysvirran maitokaupan pihassa

Back
Ylös Bottom