Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisikö tilata autotalliin lamppu hehe.

images

Mä näen ton kylpyhuoneessa. Siellä tosimies TM saippuoi itseään all-in-on mäntysuovalla ja hehkuu punaisessa valossa.

Kyllä miehetkin voivat huolehtia itsestään.

Olisi kyllä mahtavaa nähdä, että toi C63 toteutuisi. Hitokseen hieno auto. Ja ne äänet 🤌
Nythän täällä alkoi asiallinen keskustelu.

Pakko laittaa treenin taustalle tämä, orsilla1:llä olisi tähän tanssimuuvit hallussa.

View: https://www.youtube.com/watch?v=9EcjWd-O4jI

jä tämä ehtoon sade näyttää niin pieneltä tihuutukselta, että kai sitä saunakaljalla voi käydä vaikka ei sauna tänään palanutkaan?

mutta silloin, kun olisi täytynyt tampereen junaan polkea tuli vettä kuin Juhannuksena

Olen käynyt ääsjoella viimeksi kapakassa muualla kun kapakassa noin syyskuussa, koskas se stam1nan GAYkka oli

ei pikkujouluaika houkuttele!

eikö se nyt jo alkaisi olla pahimmilta osin jo ohi, että voisi varovasti käydä katsomassa onko ääliöitä liikenteessä vaiko eikö

vai olenko sittenkin vain kuten muutkin imiset nykyaikana, että könnätään vaan kotona ja katotaan telvisiosta jotain ohjelmaa

Minulla alkaisi hitaista hevosista siisöni neljä

Olen käynyt ääsjoella viimeksi kapakassa muualla kun kapakassa noin syyskuussa, koskas se stam1nan GAYkka oli

ei pikkujouluaika houkuttele!

eikö se nyt jo alkaisi olla pahimmilta osin jo ohi, että voisi varovasti käydä katsomassa onko ääliöitä liikenteessä vaiko eikö
Kannata mihinkään lähteä. Töllö kanavalle 5 ja sitten klo 21 subtv

se on vaan aivam varma, että jos istuu ktona niin kukaan ei varmasti tule istumaan(naamalle)

kapakassa sentään joskus joku vosu saattaa tulla juttelemaan

Back
Ylös Bottom