🥊 IMMUN FIGHT CLUB IFC 🥊

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: Immun Fight Club IFC MMA – tapahtumat ja ottelijat

Meta description: Immun Fight Club IFC MMA -ketju: tapahtumat, ottelijat, kortit, tulokset, videot ja spekulaatiot IFC-matseista.

Karalahti ei oo tainnu ikinä itteensä mainostaa minkään kamppailulajien pioneeriks. Onhan immu antanu ymmärtää vähän erilaista taitotasoa itsestään mitä nuo näytöt nyt rupee olemaan. Kyllä noista näkee, että kaveri ei oo ikinä osannukkaan lyödä - ja varsinkaan liikkua ja suojata - ku nyt vasta on tollasta peruskurssitason kankeeta lätkimistä ja aktiivista treeniä takana varmaan yli vuoden verran? Stagalaa parjas että sen lyönneistä näkee ettei niissä ole "kaatoa"... No noissa immun lyönneissä ei ole sitäkään vähää. Pistarien pitäjä lyö kovempaa vastaan mitä immu pistareihin. Ei +50 ole vielä mikään tekosyy sille että lyönnit ei enää lähde ja jalat/kroppa ei liiku.
Näinhän se on. Jos on joskus jotain urheilulajia kunnolla hallinnut niin kyllä sen vaan pitää näkyä vanhempanakin. Taito ei nollaan tipahda vaikka ikää olisi miten paljon ja 55 ei ole vielä edes kovin paljon. Olympiapronssimitallisti Ernesto Bergamasco on tässä noin 70v mutta kyllä se käsi edelleen käy ja liikkeestä näkee että joskus on ollut kova tekijä. Täysin trenaamaton perusjannu on edelleen vastaantulija:

View: https://www.youtube.com/shorts/gjteBVkh0yw

Immusta näkee että taitotaso on ollut nuorenakin varsin vaatimaton ja mies on itse videoillaan sanonut että fysiikka oli silloin rakennettu lääkkeillä ja että monenlaista terveysongelmaa on siitä syystä ollut. Eiköhän sen kankauden yksi selitys löydy sieltä.

Viimeksi muokattu:
Minua ihmetyttää lähinnä se, että jos ongelmana on tapahtumissa ottelevat rikolliset, niin kortille otetaan murhamies.

Ja vielä sellainen, jonka uhrina oli ex-puoliso, mikä ei taida ihan sopia ideologiaan mimmien puolella olemisesta.

Tässä näkee taas Immun kaksinaamaisuuden. Kunhan se rikollinen on oma kaveri niin ihan sama mitä on tehnyt.

Ja itellä ei oo mitään Tony Hakalaa vastaan. Kaveri on tuomionsa kärsiny ja nykyään tekee hyvää ja puhuu fiksuja.

En ole halua sen enempää pitää Immun tai kenenkään muunkaan puolta mutta olisi hyvä pitää keskustelu totuudenmukaisena. Immu on julkisesti sanonut että seksirikolliset on no go ja muuten riittää kun rikos on sovitettu. Mahtuuko Toni Hakala näihin kriteereihin vai eikö mahdu?

Minua ihmetyttää lähinnä se, että jos ongelmana on tapahtumissa ottelevat rikolliset, niin kortille otetaan murhamies.

Ja vielä sellainen, jonka uhrina oli ex-puoliso, mikä ei taida ihan sopia ideologiaan mimmien puolella olemisesta.
Aivan käsittämätön veto tämä. Tosin kun homman taustalla on Nelosen / Ruutu+ niin vähän epäilen toteutuuko tuo edes, luulis noin isolla toimijalla olevan jotain rotia. Nyt kun ei ole kyse mistään epämääräisistä huhuista. Ilmaista kohua ja puhetta saadaan kyllä varmasti vielä tästä.

En ole halua sen enempää pitää Immun tai kenenkään muunkaan puolta mutta olisi hyvä pitää keskustelu totuudenmukaisena. Immu on julkisesti sanonut että seksirikolliset on no go ja muuten riittää kun rikos on sovitettu. Mahtuuko Toni Hakala näihin kriteereihin vai eikö mahdu?
Jep, näinhän se Immu tosiaan sanoi. Mutta pitäisi kyllä olla itsestäänselvyys, että murhaajia ei ottelemaan oteta. Olen todella pettynyt siihen, että Hakala otettiin kortille.

Ei hän nyt niin vanha ole että se selittäisi tuon äärettömän hitauden. Monet täysin treenaamattomatkin vetelee paremmin. Jos ei ole tämäkin sopumatsi niin kylmää kyytiä tulee Akilta.
Immuhan on aina ollut ihan paska pystyssä, helvetin jäykkä ja hidas. 2005 olin GB Gymillä vapaaotteluleirillä, tuolloin Immu oli ns kuuma nimi ja varmaankin lähellä omaa "primeaan", ihan karmeen näköstä oli pysty silloinkin. Immu on naamasta häijyn näkönen kaveri ja supliikkimies. Mitään muuta meriittiä ei kyllä +50v Immulla ole nyrkkeilyn kannalta :D.

Immuhan on aina ollut ihan paska pystyssä, helvetin jäykkä ja hidas. 2005 olin GB Gymillä vapaaotteluleirillä, tuolloin Immu oli ns kuuma nimi ja varmaankin lähellä omaa "primeaan", ihan karmeen näköstä oli pysty silloinkin. Immu on naamasta häijyn näkönen kaveri ja supliikkimies. Mitään muuta meriittiä ei kyllä +50v Immulla ole nyrkkeilyn kannalta :D.
Joo mutta mielestäni Immu ei ole edes häijyn näköinen naamasta ainakaan näin vanhempana + vielä inflaatio kun joka paikassa netissä nykyään. Mielestäni olen itsekkin enemmän häijyn näköinen eri tyylillä vain kun olen aikalailla sen näköinen kun Van Dammen Universal Soldier-leffoissa yli-ihmissotilaat.

En toki muista, mitkä kaikki lausunnot ovat IFC:n tiedotusta ja mitkä Immun yksityisajattelua. Siitä olen kuitenkin aivan varma, että Immu on useinkin julkisesti paheksunut rajusti ihmisiä, jotka pahoinpitelevät seurustelukumppaneitaan ja lukenut tämän ns. alhaisiin rikoksiin, jotka ovat paheksuttavampia kuin muut.

Tuskin tämä sillä ainakaan paranee, että uhrilta lähtee henki. Lähtökohtaisesti kai murhaamista myös pidetään pahempana rikoksena kuin raiskausta, koska siitä on kaikissa maissa kovemmat rangaistukset.

Jokainen tietysti päättää itse, millaisten ihmisten kanssa haluaa yhteistyötä tehdä.

Tää on eriasia koska toni kertoi että on syytön.
Toisaalta kaikki muutkin suomessa viimeaikoina kamppailussa esillä olleet ovat kiistäneet naisiin kohdistuvat rikoksensa.
Onko Makwania nyt edelleenkään edes syytetty suoraan mistään? Viimeksi kun asiaa tarkastelin niin oli vain epämääräisiä vihlauskia "seksuaalisestä väkivallasta" mutta tekoja tai tekijää ei eritelty.

Itse en luota valtioihin tai niiden oikeusjärjestelmiin erityisen vahvasti mutta on aivan eri asia tulla raiskatuksi naisen murhaamisesta kuin että olet ollut samassa metsässä naisen kanssa joka väittää kokeneensa vääryyttä muttei suostu selittämään minkälaista,

Onko Makwania nyt edelleenkään edes syytetty suoraan mistään? Viimeksi kun asiaa tarkastelin niin oli vain epämääräisiä vihlauskia "seksuaalisestä väkivallasta" mutta tekoja tai tekijää ei eritelty.

Itse en luota valtioihin tai niiden oikeusjärjestelmiin erityisen vahvasti mutta on aivan eri asia tulla raiskatuksi naisen murhaamisesta kuin että olet ollut samassa metsässä naisen kanssa joka väittää kokeneensa vääryyttä muttei suostu selittämään minkälaista,

Raiskatuksi naisen murhaamisesta? No joo, tuomituksi varmaan tarkoitit. Olen kyllä samaa mieltä tästä, että miten Maku on "pakkomunamies" ja Toni on ookoo? Ei mitään Tonia vastaan itsellä.

En tiedä kun en osaa edes arvata miten lajilegenda määritellään. Puhakka, Niinimäki, Lähdesmäki kai omasta mielestäni vois täyttää ton kriteerin suunnilleen noissa painoissa. Mutta jos Manninen on superjulkkis niin kai lajilegenda voi olla joku kuka on ottanut pari matsia ennen vuotta 2010.

Haastattelujen ja tuomion jälkeisen elämäntyylin perusteella Hakala vaikuttaa olevan aidosti muuttunut mies, ja kenties Brasilian oikeuslaitoskaan ei ole ollut tapauksessa täysin objektiivinen. Tämä on tietysti vain oma mututuntuma. Toivottavasti Andy (kamppailu)alan miehenä pääsee jossain vaiheessa tutustumaan Hakalaan.

Raiskatuksi naisen murhaamisesta? No joo, tuomituksi varmaan tarkoitit. Olen kyllä samaa mieltä tästä, että miten Maku on "pakkomunamies" ja Toni on ookoo? Ei mitään Tonia vastaan itsellä.
Ehkä Immu viittasi F2F tapahtumaan, Agonilla taisi olla jokin pakkomuna syyte tms. Tosin nuo puheet helposti yhdistetään viimeaikaisen mediapöhinän vuoksi Makuun

Ei kai makwania ole syytetty raiskauksesta, mutta tietääkseni pidätettynä ollut epäiltynä nuorempana.
Ei tosin tuomittu joten syytön, immu tosin vittuillut asiasta.
Mutta F2F iltaan oli kiinnitetty eräs kosovotaustainen nyrkkeilijä, joka kertoi iltalehdessä olevansa selibaatissa.
Tää tyyppi pidätettiin olikohan kolmesta raiskauksesta epäiltynä, kiistää tosin kaiken.
Mulle ihan sama kuka ottelee ja millä taustoilla, hakalan matsikin mielenkiintoinen.
Immun toiminta täs erikoista, ei tosin yllätä yhtään.
Hän vetää roolia ja sillä pääsee telkkariin.

Perustuuko tämä ajatus Hakalan tuomion kyseenalaisuudesta muuhun kuin siihen että mies itse sanoo olevansa syytön?

Toki on mahdollista, että Brasiliassa tapahtuu oikeusmurha - tapahtuuhan niitä länsimaissakin - mutta ylivoimaisesti suurin osa tuomituista sielläkin on syyllisiä. Myös niistä jotka vakuuttavat syyttömyyttään. Ei se mikään Pohjois-Korea ole. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Hakala on kuitenkin myöntänyt kätkeneensä ruumiin.

Periaatteessahan on toki niin, että kun tuomio on kärsitty, niin asia pitäisi olla sillä kuitattu, mutta mutta. Miettikääpä että joku tuttunne hakkaa exänsä, saa siitä sakot ja maksaa ne. Onko asia sitten tilisiirron tapahduttua kaikin puolin ok, ja se ei vaikuta enää mitenkään suhtautumiseenne? Rangaistushan on kärsitty.

Jos ei, niin mitenkäs sitten kun se exä kuristetaan kuoliaaksi ja siitä joudutaan vankilaan? Onko tyyppi saman tien ok, kun kävelee vankilasta ulos? En nyt ole mikään ikuista verikostoa vaatimassa, mutta haluaisin kyllä nähdä jonkin aikaa, että henkilö osaa käyttäytyä myös siviilissä asiallisesti.

Mutta ei minullakaan nyt tietenkään ole mitään sellaista kaavaa, että voisin päivän tarkkuudella sanoa, että nyt tämä henkilö on kelvollinen siihen tai tähän. Ja sitten jos tuntisi henkilön rikostuomiota edeltävältä ajalta, niin se tietenkin vaikuttaisi asiaan.

Perustuuko tämä ajatus Hakalan tuomion kyseenalaisuudesta muuhun kuin siihen että mies itse sanoo olevansa syytön?

Toki on mahdollista, että Brasiliassa tapahtuu oikeusmurha - tapahtuuhan niitä länsimaissakin - mutta ylivoimaisesti suurin osa tuomituista sielläkin on syyllisiä. Myös niistä jotka vakuuttavat syyttömyyttään. Ei se mikään Pohjois-Korea ole. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Hakala on kuitenkin myöntänyt kätkeneensä ruumiin.

Periaatteessahan on toki niin, että kun tuomio on kärsitty, niin asia pitäisi olla sillä kuitattu, mutta mutta. Miettikääpä että joku tuttunne hakkaa exänsä, saa siitä sakot ja maksaa ne. Onko asia sitten tilisiirron tapahduttua kaikin puolin ok, ja se ei vaikuta enää mitenkään suhtautumiseenne? Rangaistushan on kärsitty.

Jos ei, niin mitenkäs sitten kun se exä kuristetaan kuoliaaksi ja siitä joudutaan vankilaan? Onko tyyppi saman tien ok, kun kävelee vankilasta ulos? En nyt ole mikään ikuista verikostoa vaatimassa, mutta haluaisin kyllä nähdä jonkin aikaa, että henkilö osaa käyttäytyä myös siviilissä asiallisesti.

Mutta ei minullakaan nyt tietenkään ole mitään sellaista kaavaa, että voisin päivän tarkkuudella sanoa, että nyt tämä henkilö on kelvollinen siihen tai tähän. Ja sitten jos tuntisi henkilön rikostuomiota edeltävältä ajalta, niin se tietenkin vaikuttaisi asiaan.
No mun syytön kun itse kertoi juttu oli sarkasmia.
Ylipäätään hakalan jutut että 50 mma ottelua vankilassa, sitäkään tiedä mikä on totuus.

Back
Ylös Bottom