Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin mainoksen leggingseistä, jotka poistavat selluliittiä takapuolesta ja reisistä.
Mitähän seuraavaksi. Kullia pidentävät kalsarit ehkä.

Toisaalta, linja-autossa pyöri mainos jonkun seurakunnan Jeesus-festivaaleista. Sisältönä väkevää palvontaa ja parantumisihmeitä: kahdella naisella on ollut syntymävikana raajojen huomattava eripituisuus, mikä on korjaantunut edellisellä kerralla.

Usko on vahva.
Toisille toi science fiction on todellisuutta. 😌

Pike on löytänyt tiensä pois piilosta!🥳 Lissu on edelleen sohvassa. Musta tuntuu, että Lissu on loukkaantunu mulle, kun oon tämmöseen typerään vieraaseen paikkaan sen raijannu.

IMG_7224.webp

Mä olen lueskellu noita Mick Herronin kirjoja, neljä ekaa luettu. Telkkarisarjaa en o nähny kaverit kovasti kehunu.

hain myös lainastosta aivan vaan #varmuudenvuoksi jos ei Juluna muuta tekemistä keksi

IMG_9141.webp

Viimeksi muokattu:
Aino aloitti lähentymisen hiippailemalla sängyssä yöaikaan, kun luuli minun nukkuvan. Kyllä Pike ja Lissukin vielä kotiutuvat.
Joo ehkä tämä tästä. Pike ainaki sijaiskodin mukaan olis se arempi tapaus, mutta jännä kun noin näkyville kuitenki jää. Kiva kuitenki, ku eivät pelkästään saunassa nyhjää kylki kyljessä.

Juhla mokat taas tarjouksessa, lieneekö kaupoille parempi myydä halvemmalla paljon kuin että myisivät kalliimmalla hinnalla vähemmän riippumatta sisäänosto hinnasta? Ainakin luulen, että kahvi on yksi sellainen mitä vaan pitää myydä näillä hinnoilla tarjouksella.

E. Tappiolla näköjään myyvät. (Maksumuuri)

Viimeksi muokattu:
Juhla mokat taas tarjouksessa, lieneekö kaupoille parempi myydä halvemmalla paljon kuin että myisivät kalliimmalla hinnalla vähemmän riippumatta sisäänosto hinnasta? Ainakin luulen, että kahvi on yksi sellainen mitä vaan pitää myydä näillä hinnoilla tarjouksella.

E. Tappiolla näköjään myyvät. (Maksumuuri)

Eikös ne laskeskele, että kun kahvin perässä kauppaan tullaan, niin samalla ostetaan kaikkea muutakin.

Paras asiakashoukutin on ehdottomasti ilmainen ämpäri!

Eikös ne laskeskele, että kun kahvin perässä kauppaan tullaan, niin samalla ostetaan kaikkea muutakin.

se on justihi näin

ainakin silloin, kun olis Vesan kaupassa työssä niin joka Jumalan tuote joka oli lehdellä(ykköset) tarjouksessa: myytiin tappiolla

mutta näillä tappiokaupoilla saatiin imiset paikan:päälle ja sitten ne osti jotain muutakin kun vain tappiota tuottaneita tuotteita

ja näin, Vesalle markkoja kassaan

veronpalautuksista seuraava viikonvaihde oli aivam käsittämätön kauppapäivä

imisillä ei ollut minkäänlaista controllia rahan käytössä vaan kaikkea ostettiin makso mitä makso, ei näkynyt sitä tavallista harkintaa yhtään vaan tavara kärryyn ja haalimaan lisää

Back
Ylös Bottom