Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kun tilanne näyttää taas miltä näyttää niin paskan osuessa tuulettimeen voisi ottaa pidemmän loman.

Viikko kanarialla €2k, kuukausi kanarialla €3k. Nämä siis hotlassa puolihoidolla. Ideologisista syistä en ala mihinkään vuokrauspaskaan.
Onko siellän hyväntekeväisyyteen lahjoituksen sijaan joululahja-yt:t?

Kerran itse ollut osallisena moisissa ja vaikkei itseen osunut, vitutti ajoitus ylipäätään niin paljon, että vaihdoin omatoimisesti.

suhtautuvatkohan imiset Herramme Jeesuksen Kristuksen syntymän muistojuhlaan aivam liian vakavasti jos tuollaisia johtopäätöksiä mennään vetämään?

Kerran itse ollut osallisena moisissa ja vaikkei itseen osunut, vitutti ajoitus ylipäätään niin paljon, että vaihdoin omatoimisesti.

Ihan hirveä AI kiima päällä, varsinkin johtoportaassa. Meikäläisen titteli on ajateltu korvattavan autopilotilla.

Tänä vuonna on ollut jo kahdet yyteet.

Näin mainoksen leggingseistä, jotka poistavat selluliittiä takapuolesta ja reisistä.
Mitähän seuraavaksi. Kullia pidentävät kalsarit ehkä.

Toisaalta, linja-autossa pyöri mainos jonkun seurakunnan Jeesus-festivaaleista. Sisältönä väkevää palvontaa ja parantumisihmeitä: kahdella naisella on ollut syntymävikana raajojen huomattava eripituisuus, mikä on korjaantunut edellisellä kerralla.

Usko on vahva.

Sylvillä sentään aito asia eikä kopio.

ce22e9a2-4fee-4b21-a2f7-4b93dbffff79.webp

Mulla sama kokemus. Firma ilmoitti YT:t samassa tilaisuudessa, jossa jaettiin työntekijöiden joululahjat. Lahjaksi antoivat pari LAUTAPELIÄ!!! Tuli fiilis, jotta siinä on työttömille ajanvietettä. Itsekin vaihdoin tuossa kohtaa firmaa, vaikka täysin yllätyksenä mun palkka olisi jatkanut juoksuaan.

Pitäiskö poistaa myös Shirly Karvinen. Tai vähintään pyytää anteeks että näyttää kiinalaiselta.

Ja Helsingin Sanomat cancelointiin.

Ote lehdestä 25.3.1930.

1000013155.webp

Linkki vakuudeksi.

e. olihan se kohukuva juuri niin typerä kuin missiltä sopii odottaa, mutta ei sekään hyvää maailman menosta kerro, että tuollaisesta yksittäisestä hölmöydestä nousee tällainen mekkala. Kovin anteeksiantamattomaksi ja armottomaksi on yhteiskunnan ilmapiiri mennyt.

Viimeksi muokattu:

Meillä oli nyt sama. Joulukuun ekalla viikolla ilmoitettiin irtisanottavat. Päädyin myös samaan ratkaisuun. Olisin saanut jatkaa mutta jotenkin stressasi sen verran että puhaltelen hetken ja ehkä vaihdan vähän alaa ellei tulevaisuuden näkymät jotenkin mystisesti käänny parempaan täällä.

Back
Ylös Bottom