Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota asuntolainahommaa ja sen pointtia. Eikö se ole paljon helpompi ostaa käteisellä niin ei tarvitse miettiä korkojen vaihtelua ym. murehdittavaa. Kerran pankissa kysyivät minulta, että mitenkäs olis asuntolaina ja kysyin että paljonko tarvitsette niin katsotaan, jonka jälkeen tuli oudon hiljaista eikä keskustelu enää jatkunut. Vieläkään en tiedä mistä koko asiassa oli kyse.

En ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota asuntolainahommaa ja sen pointtia. Eikö se ole paljon helpompi ostaa käteisellä niin ei tarvitse miettiä korkojen vaihtelua ym. murehdittavaa. Kerran pankissa kysyivät minulta, että mitenkäs olis asuntolaina ja kysyin että paljonko tarvitsette niin katsotaan, jonka jälkeen tuli oudon hiljaista eikä keskustelu enää jatkunut. Vieläkään en tiedä mistä koko asiassa oli kyse.

Minulla oli korko lähes koko lainan ajan miinuksella

ja velasta sai op boonuksia, eli sitä kannatti pitää koko laina aika

ja bullet laina, eli maksoin sen kerralla pois sitten viimeisenä päivänä niin sai maksimi boonukset koko laina ajan hyväksikäytettäväksi

Näytitkö samalla massiivista pullotusta vasemmassa lahkeessa?

Uusi elämä, uusi nimi.
Minä olen nimennyt uudelleen eläinsuojakissat - lukuunottamatta niitä aikuisia kodinvaihtajakissoja, joilla on ollut ikioma edellisen ihmisen antama nimi eli kuten Masa-kissa nyt ja aiemmin Elsa.
Mä olin kans sillä kannalla, että uudet nimet, mutta poika oli ainakin viimeksi jutellessa eri mieltä. Ehkä me johonkin kompromissiin päästään.

Mut vaikka annettais uudet nimet niin en tiä mitkä ne olis.😱

En ole tänään nähnyt päivänvaloa lainkaan, korkeintaan oranssi pilkahdus horsiontissa aamulla kun lähdin töistä pimeään aikaan ja herättyäni pimeää. Kerrankin olisi aurinko paistanut.

Tuli ilmoitus notta automaatissa on paketti.

Tätä en kyllä varmasti ole itse tilannut.

Mitvit.
Voi hele.

Jos @punaniska sattuu lukemaan tämän, niin asiakas oli lähettänyt joululahjan täysin pyytämättä ja kysymättä.

Voitaneen tulkita että RP Oyssa asiakastyytyväisyys on huikealla tasolla.

Viimeksi muokattu:
#pelkkä
#täysinselvinpäin
#poikamiesilta

IMG_9061.webp

Back
Ylös Bottom