Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menee jo melkein toisen ketjun aiheeksi mutta siihen nähden miten kivat naisen tissit on ja miten niitä seksualisoidaan somessa, niin aika harva nainen tuo niitä mukanaan makkariin. Tarkoitan että tuntuu monesti naisilla olevan sellainen "no nä nyt on vaan tälläiset" vaikka "tytöt" voisi rohkeasti valjastaa mukaan leikkeihin, näytille ja näykittäväksi. Se mies on varmasti tehnyt valinnan olla just sun kanssa siinä tilanteessa ja varmasti sun tissit kelpaa sellaisena kuin ne on!

Rauhaa ja rakkautta kaikille rinnoille tasapuolisesti.

Menee jo melkein toisen ketjun aiheeksi mutta siihen nähden miten kivat naisen tissit on ja miten niitä seksualisoidaan somessa, niin aika harva nainen tuo niitä mukanaan makkariin. Tarkoitan että tuntuu monesti naisilla olevan sellainen "no nä nyt on vaan tälläiset" vaikka "tytöt" voisi rohkeasti valjastaa mukaan leikkeihin, näytille ja näykittäväksi. Se mies on varmasti tehnyt valinnan olla just sun kanssa siinä tilanteessa ja varmasti sun tissit kelpaa sellaisena kuin ne on!

Rauhaa ja rakkautta kaikille rinnoille tasapuolisesti.
Mä kyllä tuon tissejä esille ihan kotonakin 🙈 mutta onko liikaa liikaa

Varmaan joillekin on raja siinäkin vaikka tuntuu käsittämättömältä. Vuosia sitten tännekin kirjoittelin kun sinkkuna heilastelin yhden itse itseään nymfomaaniksi kutsuman naisen kanssa ja hän sanoi että vaikka miten miehet on alussa innoissaan niin aina tulee raja vastaan hänen kanssa.

Kaverin työpaikalla on jo menossa kolmas YT tänä vuonna. Ensimmäinen oli keväällä, jolloin henkilöstöä lomautettiin. Alkusyksystä sekä lomautettiin että irtisanottiin porukkaa. Arveli, että laitetaanko nyt lappu luukulle. On stressaavaa 😕
Täällä muistaakseni muitakin entisiä nokialaisia, niin YT kokemuksia löytyy.

Viimeisen viiden Nokia -vuoden aikana aina ennen kesälomakautta ja vuoden vaihdetta YT:t. Yhteensä 15v aikana taisi osua 12 kertaa YT:t kohdalle, 10 viimeisen 5v aikana.

Ihan mielellään otti sitten 18kk palkan, bonarit, pitämättömien lomien rahat jne ja lähti lampsimaan.

Ekana ostamaan käteisellä uusi auto, kun meni tietty firman auto alta.

Siltikin vuodet siitä 1997 - n. 2007 olivat aivan hiton upeita siinä firmassa. Loput sitten välillä vähän ikäviä noiden säätöjen takia.

Varmaan joillekin on raja siinäkin vaikka tuntuu käsittämättömältä. Vuosia sitten tännekin kirjoittelin kun sinkkuna heilastelin yhden itse itseään nymfomaaniksi kutsuman naisen kanssa ja hän sanoi että vaikka miten miehet on alussa innoissaan niin aina tulee raja vastaan hänen kanssa.
Kaveri aikoinaan seurusteli nymfomaanin kanssa. Alkuun oli nuoren miehen unelmaa, mutta sitten alkoi työstä käymään. Sanoi että oli ihan hirveää. Jatkuvasti olisi pitänyt olla panemassa. Ei vaan jaksa. Alkoi keksiä menoja ja tekosyitä ettei tartteisi olla niin paljoa kotona. Nainen sitten kävi hoitelemassa puutettaan vieraissa ja ero viimein tuli

Kysehän on vaan siitä kohtaako halut. Toiset miehet haluu usein, toiset todella harvoin.
Sama naisilla, osa roikkuu munassa kii jatkuvasti, toisille riittää kerran vuodes.
suhteen alussahan kiivaampaa on ja sit tasaantuu. Jos ei si vuosien aikana huolleta suhdetta, kuolee seksielämäkin, ainakin toiselta.
Todellinen nymfoushan on sairaus si, mikä ei ole sama asia kuin et haluis paljon.

minä olen vain essonbaarissa kuuullut, arvoituksen: mitä yhteistä on ukko- ja poikaMiehellä?

molemmat luulee, että toinen saa enemmän

Minuakin on yksi työmaamme ukkoMies kadehtinut useasti

Voi Kuule, Kun Tietäisikin #hehe

Todellinen nymfoushan on sairaus si, mikä ei ole sama asia kuin et haluis paljon.

Kyl muakin on joskus masentanut, mut sit menin lenkille ja se loppu siihe. Ihan aadeehoona siinä pyörit, joitko liikaa kahvia. Mä sä skitsoilet. Ahistaa ku ei saa koulussa pitää kännykkää. Se on varmaan autisti. Voi ku tulis anoreksia vähäks aikaa niin laihtus kunnolla. Ale-myynnit alkaa eli ostomaniaa luvassa jees pääsee shoppailee. Olispa muijalla nymfomania. Eksä oli selkeesti narsisti.

Nää on näitä.

Back
Ylös Bottom