Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tervetuloa...sylville.

e: tällä viikolla olen skoopilla katsonut: polveen, olkapäähän, kyynärpäähän

Onnistuuko etänä?

Ilmeisesti sen verran onnistun kävellessä vääntämään jalkaa outoon asentoon polvikipua välttääkseni, että eilen alkoi paukkua jo lonkassakin, mitä ei ole koskaan aiemmin tapahtunut.

Päässähän on napsunut jo pidemmän aikaa.

Jos kolme vuotta sitte harmitti, kun en ollut Teidän perällänne kuuntelemassa filttiä, niin enää ei harmita.
...oli nimittäin aivam p... no... erittäin erilainen kokemus kuin levyllä. Jumalattoman terävä, suorastaan diskanttinen äänimaailma ja jotenkin epämääräinen... tuota tuota. No taiteellinen tuotos ja sitä rataa, mutta parhaimmillaan studion läpi kulkeneena.

r4ymo-rayvvs.gif

juu, ei, tarvitse nähtä ko. Org.Esteriä toista kertaa

oli se semmoinen rykäisy, ja olin pettynyt GAYkan fisuaaliseen puoleen, todella epänäyttäv valoshow jos sitä etes semmoiseksi kehtaa kuvailla

mutta enää on näkemättä dimmu borgir, sitten olen nähnyt jokaisen maaliman bandin jotka haluan nähdä

Kaverit houkuttelee tuonne 🤔

ei Minulla kyllä ole netfliksiäkään, mutta appleteeveen otin kun sai 3kk ilamaaseksi puhelimen kaupanpäälle

en ole vielä katsonut sieltä ensimmäistäkään kuvaa

onko bondaaminen jotain nuorisokieltä, senverran terävästä muistaa eiliseltä, että en ymmärtänyt mitä tarkotettiin mutta onnekis selvisin hpäisemättä iseäni, tein sen olemalla hiljaa

Back
Ylös Bottom