Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öö.. 😁

Hehe

Hiihto on kyllä hieno laji

Sillä nyt ei ihan hirveesti ole hiihdon kanssa tekemistä, että isompaan ihmisjoukkoon mahtuu aina niitä vitun idiootteja mukaan. Samat idiootit luultavasti käyttäytyy ihan samaan tapaan auton ratissa, salilla, kännissä ja ihan jokapaikassa.
Ihmiset nyt puhuu harrastuksistaan. Ja syömisistään. Ja kissoistaan.
Ja ummetuksestaan ja sumosta ja osakkeista ja mersuista ja japanialaisista laulajattarista ja tylsyydestä ja …..

Mulla kyllä jaksaa ihmetyttää ne ketkä jaksaa puhua siitä, miten toisten tekemiset ärsyttää. Antakaa ihmisten tehdä, harrastaa, elää ja puhua niitä kiinnostavista asioista.

Antakaa ihmisten tehdä, harrastaa, elää ja puhua niitä kiinnostavista asioista.

Screenshot_20251126_070832_Chrome (1).webp

Ja ummetuksestaan ja sumosta ja osakkeista ja mersuista ja japanialaisista laulajattarista ja tylsyydestä ja …..

Mulla kyllä jaksaa ihmetyttää ne ketkä jaksaa puhua siitä, miten toisten tekemiset ärsyttää. Antakaa ihmisten tehdä, harrastaa, elää ja puhua niitä kiinnostavista asioista.

Hyvin sanottu! Muistuttaisin väkeä myös siitä, että viime sunnuntai oli tuomiosunnuntai. Se haastaa miettimään mikä täällä oikestaan onkaan tekemisen arvoista Yhtenä päivänä tämä kaikki on ohi ja tulee tilinteon hetki. Onko silloin tärkeää omistaa osakesalkku tai muistoja miellyttävistä elämyksistä?
Ensi sunnuntaina alkaa taas adventti ja Kristuksen odotus.
"Minä olen tie, totuus ja elämä." - Jeesus

Nyt on Atlasta ja Latouria kunnon pompsi sisässä. Joulupukkiralli saa tulla! Valmetissa piti jo eilen tehdä hätäostoja. Nousi 200-päivän liukuvan keskiarvon päälle ja tässä tilanteessa on nyt harvinaisen helppo taiteilla, hyppää pois, jos mennään alapuolelle ja lisää, jos jaksaa nousta. Myös Keskolla ja Huhtamäellä on nousukunnon poikasta havaittavissa. Ainakin hyvät pohjat mistä ponnistaa.

Se eilinen kuuklen nousu avauksesta taisi johtua uutisesta, että alkaa tekemään sipsejä itse ja myy myös Metalle. Eli Nvidialta lihat kupista!

Hiukan ollu jotain pientä flunssan tynkää ja pidinkin viikon salitaukoa ja nyt menossa tälläinen super kevyt viikko mutta pelottaa hiukan kun nyttenkin on kevyt 14 toiston sarja menossa ja tuntuu hitokseen raskaalta. Työsarja sitten normi viikolla on 22.... ..... oksettaa jo etukäteen. (Anteeksi offtopic offtopicista, mutta lähinnä itkua tästä joka vuotisesta vetämättömyydestä ja lenssuista tässä alkutalvesta)

Back
Ylös Bottom