Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä esinmerkiksi syöksytän moottoria onely, kun paikat ja voiteluaineet Aivan varmasti hyvin lämmitetyt

esinmerkikis moottoripyörällä tämä tarkoittaa kesäolosuhteissa 10-15km lämmitysajoa

siten voi vähän avata läppää reilummin

Minulla tänään maitokauppaehtoo

voin ostaa juuri sitä mitä haluan ja tekee mieli

Maltsu tuola toisessa ketjussa sen höpäji miksi en tosissani harkitse R kelloa

olisi niin vähän tilaisuuksia missä kehtaisin sitä käyttää, esinmerkiksi työmaalle se olisi aivam liian överi

O kello sensijaan ei ole, tätä voi käyttää jokapaikassa

Siksi siis R kello pitäisikin ostaa tämän kellon lisäksi ja niin plajon en taida koskaan malttaa sijoittaa kelloihin

Maltsu tuola toisessa ketjussa sen höpäji miksi en tosissani harkitse R kelloa

olisi niin vähän tilaisuuksia missä kehtaisin sitä käyttää, esinmerkiksi työmaalle se olisi aivam liian överi

En tajuu. Miksi ei voi käyttää ns. aina? Minä otan yöksi pois.

Ei, lähes 100% lajitovereista eij kiinnosta pätkääkään mitä kelloa käytät.

Se on näissä vanhuuseläkeläisissä kyllä semmonen ilmiö, että jos eivät tuupi kassajonossa niin sitten näköjään uimahallilla. Joissain uimahalleissa pääsevät vielä ilmaiseksi halliin.

"Yksi uimahallien iso käyttäjäryhmä ovat eläkeläiset. Heidän käytöksensä Kasvio on kokenut usein ongelmalliseksi."

Ei, lähes 100% lajitovereista eij kiinnosta pätkääkään mitä kelloa käytät.

Minun kello on kyllä tunnistettu&otettu puheeksi huolestuttavan useasti sekä että työ- että a-alueella

molemmissa suunninpiirten kolmasti

hinpunverran

ja nyt kun omistuksissa järjestys on polkupyörä, kello, mopedi, henkilöauto, asunto

niin Rkellolla se olisi polkupyörä, mopdedi, kello, henkilöauto, asunto

hyvin pian polkupyörä, mopdedi, henkilöauto, kello, asunto

tämä vaivaisi varmasti Minua

Vokot tuossa manaili amatöörejä pikkujouluisssa. Meidän risteilyllä myös ainakin kaksi oli siirtynyt unille (eli sammunut pöytään) kello 20:30, ja noin 30min välein tuosta eteenpäin alkoi otsia kopisemaan pöytään. Itse pääsin todistetusti ainakin kello 01 myöhäisemmälle puolelle mutta tätä se on kun nykyisin keski-ikäiset perheelliset vuorotyöläiset pääsee "sillai ku nuorempanakin vähä reissuun" mutta paljon muitakin asioita on muuttunut elämässsä kuin muutama lisätty verenpainelääke ja ukkosella kiusaava kihti.

taisit jo anaalysoida vian syyn

ei taitta työautoa pitää kuin omaa

sitähän ei säälitä, mm. ryntäytetään kylmää moottoria
ei sillä kukaan mihinkään työmaalle etes ehtinyt ajaa, valo syttyi jo siinä vaiheessa kun ajoneuvo ajettiin autoliikkeestä virman tukikohtaan

henkkoht en kylmää konetta ryntäytä, en omia enkä muiden

ja talviaikaan webastot lämmittää koneet niin aika vähän tulee ihan raakoja kylmäkäynnistyksiä

Hyvä että ollaan tarkkana näissä.

1000025039.webp

esinmerkiksi työmaalle se olisi aivam liian överi

Minkä väliä jos ei ansaintalogiikkaan vaikuta? Sen kun käytät, ei subi ainakaan niin pramea ole, tulee semmottinen fiilis siitä että käyttöä varten tehty.
Syy miksi en R-kelloa käytä töissä juurikaan, koska minun pitää vakuuttaa vähävaraiset asiakkaani, että antamani hinta on halvin mahdollinen en voi halvemmalla myydä. R-kello kädessä olisi hankalampi tästä vakuuttaa, alkaisivat vonkaamaan alennusta. Todennäköisesti tämäkin vaan turhaa kuvitelmaa, voihan olla että pelkäisivät enemmän ja maksaisivat ajallaan, sekin mahdollista.
Tärkeämpi syy, itse en käyttänyt myöskään isoa O:ta töissä juurikaan, koska teen mm varastoMiehen töitä, käsikopeloa ja joskus hetkellisesti raavaitakin töitä ja kello kyllä välillä johonkin kolisee. Ohut ja edukkaampi kvartsi O on tässä ollut hyvä. Koko ajan on menty kahden kellon taktiikalla.

Back
Ylös Bottom