Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sä oot selkeesti joutunut sun pomon silmätikuks, jolloin valituksia tullee jatkossakin teit asiat samoin/huonommin/paremmin kuin muut työtoverisi. Valitettavaa, mutta näin se monasti menee :mad: eli toisin sanoen tsemppiä jatkoon!
Joo niin oon joutunut, työkaveritkin sitä sanoo. No se siirsi mut pois silmistä sisaryhtiöön tekemään samaa hommaa. Hyvä niin.

Minulla on käytettävissä noin 300€, josta 80€ menee vielä loppukuun laskuihin. Vakaavaraisena siis kohti seuraavaa rahalähetystä.

Koska #perintoloppuu ja koska Neiti Kesäheinän eläinlääkärikäynnit ja lääkkeet maksoivat yhteensä 2000€, niin olen ollut syksystä alkaen tiukalla budjetilla. Olen saanut jo reilut 300€ säästöön! Tästä olen erittäin ylpeä, koska tulotasoni on huomattavan matalahko. Uskomattoman monta ateriakokonaisuutta saa tehtyä pavuista, riisistä, perunasta, sipulista, tomaattimurskasta ja makaroonista 😀

Masa-kissan ravitsemuksesta ei tietenkään ole säästetty.

provinssissa ei nykypänän oikein ole enää Minulle mitään muuta hyvää kun jytää ja iskelmää

mutta ainakin nousevan vielä käyn piipahtamassa, katotaan sitten onko,se,siinä

Epäilen, että villi lemmikkieläin olis yhtään sen halvempi. Voi hyvin olla kalliimpikin.

eivät kustanna Minulle yhtään mitään, sisältyy ilmeisesti? maksamiini verovaroihin

kaupunki tarjoilee minulle villieläimiä mm.polkupyöräillessäni työmalle(kettu, jänikisä, monenmerkkisiä lintuja) ja huushållini ikkunasta kun temmeltävät pihamaalla(siili, oravia, jäniksiä, isoja ja keskikokoisia lintuja)

Huomio 🫡

Moskovan Tiltu pukkaa tarinaa!

Voiko tuon vyöryttää soittamalla Säkkijärven polkkaa?

Herttinen sentään. Muistakaa tarkistaa faktatiedot minulta, mikäli kanava suoltaa puutaheinää Sylvin uroteoista 1939-1945!
Ei sillä, etteikö urotekoja ollut, mutta Tiltu vääntää niistä propagandaa.

Se olis kesäloman viimeinen päivä menossa. Huomenna taas inhimillisesti herättävä 04:25. Voi sitä ilon ja onnen päivää. Mutta tuli jotain jopa tehtyä lomalla. Oli parikin ravintolakokemusta ja oikein teatteria hkissä ja esiintyjää vilkaisemassa laivalla. Tietää taas leuka rinnassa painella näitä vuorotöitä kun risteilyn jälkeen meni katsomaan korttitapahtumia.

Back
Ylös Bottom