Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla taisi Mike jossain välin vaivata tenniskyynärpää, pääsitkö siitä miten eroon? Muokkasitko käsitreenejä/jätitkö pois?
Ei oo Suomea missään.Onko suomeksi tekstia missaan vai onko kaikki latinaa ja enkkua?
Luin isosti eri fobioista ja niitä on sitten niin helvetin erikoisia ettei mitään. Esimerkiksi vastaamisen fobia, et voi kysyä keltään mitään kun saat vastauksesta paniikkihäriön. Samoin fobia, jossa et voi tehdä päätöksiä mistään, koska se laukesi joskus jossain huonossa päätöksessä jonka jälkeen olet kykenemätön enää tekemään mitään päätöksiä.
Pahin fobia on silti Panfobia, pelko kaikesta ja jatkuva pelko tuntemattomasta syystä. Niin erikoinen fobia, että pelkäät pelkäämistäkin. Panfoobikolla on kokoajan läsnä varma tunne että jotain kamalaa tapahtuu juuri kohta, se pelkää jatkuvasti aina, joka paikassa.

Ei poista sitä etteikö tosta sais nykypäivänä terapiaa ja lääkehoitoa.Joo, se on Gary Larsonin kehittämä fobia sarjakuvissa.
Joo, nykypäivä on niin mielipuolisen hullu, että vähän pelottaa mihin maailma menee. Jossain vaiheessa itseänsä ketuksi luuleva mies, joka on muuntanut itsensä naiseksi, tulee klinikalle valittamaan että transvestiittiankat yrittää käännyttää sitä scientologiaan. Ja se saa siihen hoitoa.Ei poista sitä etteikö tosta sais nykypäivänä terapiaa ja lääkehoitoa.
Tuo olisi kamala fobia, että pelkää olevansa tarkkailun kohteena.Toi on ihan helvetin outo fobia, en ole varma ilmeneekö se vain kun näkee ankan, vai luuleeko noi kokoajan, että ankka kyttää jostain niitä? Mut luin myös ettei toi olis aito fobia, vaan keksitty.
Panfoobikolla on monen eri fobian kirous. Se pelkää jatkuvasti ilman mitään järkevää syytä.Tuo olisi kamala fobia, että pelkää olevansa tarkkailun kohteena.
Itselläni on ollut tuo tarkkailunkohde fobia, lääkkeillä pysyy poissa. Sitten olisin todella huolissani, jos pelkäisin ankkojen tarkkailua.Panfoobikolla on monen eri fobian kirous. Se pelkää jatkuvasti ilman mitään järkevää syytä.
Jos saa kysyä niin miten se alkoi ja miten ilmenee normaalissa elämässä? Mitä tarkkailu tarkoittaa, vain katsomista, vaan tietoista seuraamista?Itselläni on ollut tuo tarkkailunkohde fobia, lääkkeillä pysyy poissa. Sitten olisin todella huolissani, jos pelkäisin ankkojen tarkkailua.
Ei mulla mitään fobian nimellä olevaa diagnoosia ole, mutta tuolta ne vainoharhat psykoosissa tuntui. Että ihmiset tarkkailee sua ja tietävät enemmän asioistasi kuin sinä itse. Mutta tuollainen fobian tunne mulla on ollut lapsuudesta asti siihen asti kunnes sopiva lääke löytyi. Toki voi olla olemassa oikeaakin vainoamista ja tarkkailua, mutta mulla se sisäinen tunne oli se suurin ongelma, kuin että jotain todellista harmia olisi mulle aiheutettu. Siitä kun pääsi eroon, ei enää välitä vaikka vähän tarkkailtaisiinkin.Jos saa kysyä niin miten se alkoi ja miten ilmenee normaalissa elämässä? Mitä tarkkailu tarkoittaa, vain katsomista, vaan tietoista seuraamista?
Ei sitä itseasiassa tarvi miettiä näin pitkälle. Nykyään on ihan hemmetisti oppilaita esim. amiksissa, ketkä ei osaa kirjoittaa omaa nimeään isolla alkukirjaimella, tai osaa keskittyä lukemaan jotain kolmea riviä ohjeita, loppuun asti. Se on ihan helvetin huolestuttavaa. Näiden pitäisi sitten yhtäkkiä valmistua johonkin ammattiin.Joo, nykypäivä on niin mielipuolisen hullu, että vähän pelottaa mihin maailma menee. Jossain vaiheessa itseänsä ketuksi luuleva mies, joka on muuntanut itsensä naiseksi, tulee klinikalle valittamaan että transvestiittiankat yrittää käännyttää sitä scientologiaan. Ja se saa siihen hoitoa.