Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen kyllä tykännyt tosta sähköpossusta ihan saakelisti. Toki tehokkaampi versio voisi kerran kuussa tuoda fiiliksiä kiihdytyksessä, mutta meh.

Ohjaustuntuma on vaan niin upea. Ja kun kaikki toimii. Ja on edelleen oikeita nappuloita joilla käyttää toimintoja.

Eli vähän niin kuin wanhan ajan auto.
Niin ja piti vielä sanoa, että täysin järjetön ostos, mutta kun kerran katsoo kuolemaa ja surkeaa kohtaloa silmiin. Niin.

Kyllä se sit pitää biiUrbo olla, vaikka jotkut tykkää vaparin äänistä enemmän. Ohan se Urbon ääni hyvä. ja #ollaanedellä
Täytyy seurailla tarjontaa. Esim tällä hetkellä mobile.destä ei löydy yhtään yksilöä joka täyttäisi kaikki riteerit.

Harmittavan monet noista on valkoisia, ja vaikka doc ja muut mesemiehet väittää että tuo Diamant-Weiß on hieno väri, ei sielu jousta niin paljon että pystyisi valkoisella autolla ajelemaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=lY02Y563SB8

Ja kahvia.

Täytyy seurailla tarjontaa. Esim tällä hetkellä mobile.destä ei löydy yhtään yksilöä joka täyttäisi kaikki riteerit.

Harmittavan monet noista on valkoisia, ja vaikka doc ja muut mesemiehet väittää että tuo Diamant-Weiß on hieno väri, ei sielu jousta niin paljon että pystyisi valkoisella autolla ajelemaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=lY02Y563SB8

Ja kahvia.

Tulee muistoja kun hajapusasta tuli uus versio ja valkoisena.. oli ihan hieno se valkoinen väri, ja ajamisen jälkeen se oli semmonen petteri punakuono tyyppinen kun itikoiden raadot..

Ja on edelleen oikeita nappuloita joilla käyttää toimintoja.
Se on se mikä Taycanissa närästää. Joku ilmastointi ohjaus kosketusnäytöllä.. :cautious: Siis kyllä minä haluan fyysiset napit, kun sen kaks kertaa vuodessa säädän ilmastoinnin lämpötilaa (#vitsi). e: uus panamera sen suhteen paljon mukavampi

IMG_6526.webp

Back
Ylös Bottom