Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullaki on toi osa rikki. Kerrohan sitten mistä uuden saa "edullisesti"
Tuttu katsari ei kuitenkaan ala siitä liikaa nipottaa, kun on saman kylän miehiä.

Joo katsastumies sanallisesti mainitsi vaan, mutta päästi läpi. 365 eurua netistä joku romis osa, mutta mistä tietää onko siinä sama vika? Sano pistävänsä kyselyä ja palailee. Uusi virallinen pemariosa maksaa vissiin ihan heterona.

Nyt tuli fiilis että laitan instan kiinni tältä viikkoo ja kokeilen ens viikolla uudestaan.

Koirakin kyttää että vittu mikä paskan käry, lähen ny kylä menee.

Mitenkähän tollanen video saa alkunsa? Ehdottaakohan joku naisista et mitä jos kuvataan sellanen video että mennään infrapunasaunaan, tullaan yksitellen ulos ja pierrään siinä ovella. Muut on että hyvä idea! Ja laitetaan se instaan.

Tarttis vähän päivitystä tojootaan. Takakontti vaatisi tykimmän valon.

Se on kuulkaas poijjaat ja minkit (todellisuudessa keski-ikäiset setämiehet ja puumat), että minä teen tältä foorumilta lopullisen poistumisen. Turha tähän turhanpäiväiseen paskanjauhantaan on käyttää aikaansa ja pitemmän aikaa vituttanut kun tietyissä ketjuissa jatkuvasti kirjoittavia päivänselviä ryssän kätyreitä tai ns hyödyllisiä idiootteja ei bannata. Adios!

Se on kuulkaas poijjaat ja minkit (todellisuudessa keski-ikäiset setämiehet ja puumat), että minä teen tältä foorumilta lopullisen poistumisen. Turha tähän turhanpäiväiseen paskanjauhantaan on käyttää aikaansa ja pitemmän aikaa vituttanut kun tietyissä ketjuissa jatkuvasti kirjoittavia päivänselviä ryssän kätyreitä tai ns hyödyllisiä idiootteja ei bannata. Adios!
Erittäin hyvin sanottu.

IMG_6525.webp

Perjantain pikku hauska

On kyllä uitun hyvä. Elo on lyhyt, ei kannata turhanpäiväiseen saati paskanjauhantaan käyttää. Ottaa nautinnon irti hyvistä asioista.

Jos on vanha eukko niin sekin mäkeen ja ottaa nuoren hyväcuntoisen.

Joo vähän vaiheeseen jäi artikulointi luulen että ymmärtänette. Jos on passeli eikä koe että olis vikaa niin ei kannata vaihtaa ollenkaa. Mutta jos on plösö ja vittuilee niin ei kannata käyttää aikaa ollakseen siitä vittuuntunut.

Ja siinä tapauksessa nuorempaan toki. Eihän autoakaan vaihdeta vanhempaan malliin.

Back
Ylös Bottom