Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seuraavan viikonlopun varmaan vielä pärjää, mutta sitten on täydennettävä mökin konjamiini-varantoja.

Tässä jotenkin ihastuin brandycolaan, mutta nyt ei ole kolaa. Konjamiinia ei ole tullutkaan maistettua ihan hetkeen, voisikin ottaa siivun. Valikoima ei ole kovinkaan laaja.

Edit: Meukow XO lorahti, Monet sitten seuraavaksi.

Minä nukuin 12h ilman yhtään heräämistä välillä. abaut 01-13.
En etes muista milloin viimeksi 12h unta yhteenmenoon.
13h on ennätykseni joskus 16-17v ikäisenä.
Nuorena 16v enkat kuulemma 20h, siinä oli 4pv festarit alla ja oli vanhemmat käynyt välillä tarkistamassa että poika on hengissä.

20251102_105033.webp
Suositus Offarin lukupiirin seuraavaksi teokseksi.

Ei kannata mihinkään lähteä, tulee NHL kiekkoa tvstä

kyllä kannatti! koskahan viimeksi olen ollut yhtä kovalla GAYkalla?!

en ainakaan tänävuonna! luulin, ettö mørket oli kova, mutta kyllä se oli vain 3/5 tähän verrattuna, ja stam1na oli 1/5, mutta se nyt oli ennalta jo tiedossa että se tulee olemaan viikonvaihteen heikoin esitys #valitettavasti

View: https://www.youtube.com/watch?v=NY1RvE2hH1U&list=RDNY1RvE2hH1U&start_radio=1

Hyi Helvetti 🤢

Aika monet kekkerit saanu kierrettyä silleen vaan siveellisesti humaltuen.
Eilen ei onnistunut.

Suolainen naposteltava lienee pelastanut pahimmalta...
Tai sitten en ole edes krapulassa vielä?

kyllä kannatti! koskahan viimeksi olen ollut yhtä kovalla GAYkalla?!

en ainakaan tänävuonna! luulin, ettö mørket oli kova, mutta kyllä se oli vain 3/5 tähän verrattuna, ja stam1na oli 1/5, mutta se nyt oli ennalta jo tiedossa että se tulee olemaan viikonvaihteen heikoin esitys #valitettavasti

View: https://www.youtube.com/watch?v=NY1RvE2hH1U&list=RDNY1RvE2hH1U&start_radio=1

Henkkoht lähden nyt eläviin kuviin.
Naisseurassa.
Vaalea. Neiti-ihminen.
#rp

Back
Ylös Bottom