Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajelin tänään Hiluxilla reilut 350km eikä peenis jäykistynyt kertaakaan😐. Huomenna luvassa reilusti pidempi matka ja jollei vieläkään ala jöpöttämään, pitänee lähteä lääkärin pakeille keskustelemaan impotenssista. Dear Eki, mikä minussa on vikana kun tojota ei kiihota?

Olen itse huomannut, että vanhetessa kiihottumiseen ei enää riitä pelkkä kova ajo. Tarvitaan suhde, joka syntyy syvällisestä kommunikaatiosta. Ehkäpä ongelmasi on tässä? Mitä jos ajelisit vähän kiertoteillä? Puhuisit samalla kivuistasi, haaveistasi ja salaisuuksistasi. Sitten pysähtyisit johonkin rauhalliselle paikalle ja kytkisit OBD-lukijan. Kuulostelisit rauhassa mitä tojotalle kuuluu. Ihan vaikka googlaisit vikakoodeja netistä. Sitten vaan istuisit hiljaa ja kuulostelisit miltä tojotan penkki tuntuu reisiä vasten ja miten sormet liukuu pitkin sileäksi kulunutta rattia. Ehkäpä sitten veliseni? Ehkäpä sitten?

Kiveksiä on kyllä kurja puristella. Omia ja varmaan muidenkin. Mieluummin minä voin etsiä kumppanilta kyhmyä rinnoista ja hän voisi tutustua nyytteihin. #tohtorileikit vaikka aihe on kyllä vakava. Viimeksi vyöruusun iskiessä eka asia mitä lekuri sanoi oli että kivekset tiskiin ja tarkistetaan.

20251010_155625.webp

Still going strong.

Ja perjantain kunniaksi #suoraansuoneen
e. oliko hyvät unet?

Minä en koskaan näe mitään kivaa 😕
Tuttavat ovat kuvailleet kaikenlaisia jännäunia operaatioiden yhteydessä 🦄 Minulla vaan vintti pimeää, ja sitten olen tylsästi jo heräilemässä ilman trippikokemuksia.

Mitä Sylvi sanoo?

Yhtä kaanis ku Sylyvi ite💛

Saikkuhoitaja kehui, kuinka reippaasti olen toipunut, ilmeisesti siis hyvä peruskunto hänen mielestään. Toiset kuulemma makaa pitkään raatona ja kanttuvei saman operaation jäljiltä.

Heti siis huomaa, kuinka Pakkiksen lukeminen on terveellistä!

Ehkäpä ongelmasi on tässä? Mitä jos ajelisit vähän kiertoteillä? Puhuisit samalla kivuistasi, haaveistasi ja salaisuuksistasi.

Yritin, mutta tuli selväksi että minulle ja tojotalle ei kerta kaikkiaan synny luontevaa keskusteluyhteyttä, joten on parempi, että suosiolla olemme toistemme kanssa tekemisissä vain professionaalisti sen minimin kuin pakko on ja etsimme puolin ja toisin läheisemmän seuran muualta.

Back
Ylös Bottom