Se vaan on niin, että joidenkin ihmisten kohdalla näitä "vahinkokosketuksia" tulee ja toisten kanssa ei. Jotkut vaan ylittävät rajaa käytöksellä ja/tai puheella sen verran usein, että se alkaa kiinnittää huomiota. Joidenkin kanssa on erilainen fiilis - ja tämä voi olla useamman kuin yhden henkilön kokemus. Onko sitten kysymys tyypistä, joka on kömpelö sosiaalisissa tilanteissa, ei ymmärrä sanomattomia sääntöjä ja joka ei tarkoita mitään pahaa vai tyypistä, joka tasan tarkkaan tietää, mitä tekee.
Nuorena likkana treeneissä kävi Tahmanäppi. Kaikki tytöt sen tiesi. Ei se varsinaisesti mitään väärää tehnyt, mutta otteet oli kovin sanoisinko viipyileviä. Duunissa oli yleisesti tiedossa, että yksi lkr yrittää jokaista nättiä ja nuorta, joten kannattaa pitää välit äärimmäisen asiallisina ja ammatillisina. Kun auttoi potilaita pukeutumisessa, niin jostain kumman syystä jonkun käsi osui aina rintoihin tai takapuoleen - ja toisten ei koskaan.
Nää on näitä. Hankalia juttuja, tulkintoja, sana sanaa vastaan. Viitsiikö tästä nyt tehdä numeroa. Ihan läpällä minä vaan. Ei tarvii olla tiukkapipo. Entä jos itse annoin ymmärtää. Eihän kohta voi kenellekään (naiselle) sanoa mitään. Jos mä vaan ylireagoin.