Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paskapuhetta toi 90k€. Oli lähempänä 80. Nettoa kuitenkin.Vain jos on uusi paikka jo tiedossa.
Karenssi päälle kun itse irtisanoutuu, niin aika kiire hankkia uusi duuni.
Itse otin aikoinaan 15kk palkan jne, niin sillä 90€ netolla jo pystyi lepäilemään 9kk ennen kuin haki uutta duunia.
Mulla on vasta 10-11v viimesestä olusesta![]()
En keksi ainuttakaan syytä koskea alkoholiinmikä järki?
Kova tarjous, perusduunarille. Ajat on huonot mutta jos itselle tarjottaisiin niin miettisin vakavasti. Tai siinä mitään miettimistä olisi, totta hitossa tarttuisin. Muutama vuosi sitten vv+ylkkävapaita yht 7,5kk, elämäni hienointa aikaa vaikka säästöt hupeni vauhdilla. Vv-korvaus netto oli 60-70% versus silloisen palkan tulovero.Jaahas, työpaikalla tarjotaan 6kk palkka + irtisanomisajan palkka jos nostaa tassun pystyyn että voi lähteä vapaaehtoisesti. Vähän kinostais mut sit olis kauhean vaivaloista ettiä uutta tekemistä.
Jos juo rentoutuakseen niin miksi siihen pitäisi naisia sotkea. Tämän vuoden alkoholiannoksista olen juonut +90% yksin. Eilen klo 22 jälkeen mökillä, ulkona yksi konjakki ja kömmin makuupussiin nukkumaan.toisalta, nyt kun tarkastelen
tässä kapakassa kahdeksan Miestä, ei ensimmäistäkään NAISta
ei tässä jupottelussakaan siiinä miele:ssä yhtään Mitään järkeä taida olla
mitään fiksua sanottavaa
Lienee joku Herrasmiesklubi kun on talouspaperia pöydällä valmiina…
Sama. Pitäsi oikein nähdä vaivaa taas… tuntuu olevan lyhyempi lahje taas muotia.Tykkään käyttää korisshortseja salilla ettei pattipolvet näy.
Joo itse vähän miettinyt alan vaihtoa vaihtoehtona, jos vaikka kokeilisi työtä missä ei ole yövuoroja. Ei tässä enää nuorene ja kertoohan data aika selkeästi 3-vuoron haittapuolista terveydelle.Kova tarjous, perusduunarille. Ajat on huonot mutta jos itselle tarjottaisiin niin miettisin vakavasti. Tai siinä mitään miettimistä olisi, totta hitossa tarttuisin. Muutama vuosi sitten vv+ylkkävapaita yht 7,5kk, elämäni hienointa aikaa vaikka säästöt hupeni vauhdilla. Vv-korvaus netto oli 60-70% versus silloisen palkan tulovero.
Oispa fiksu.Fiksuus on yliarvostettua.
Onko maggaraa?Puuilo
Parkkipaikalla