Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

uskon vahvasti, että GAYkkalla yksi NAI en katsoi syvälle silmiini

&nuissa kapakassa piisannu NAISpuolistä sananvaihtokaveria

ei voi puhu keskustelust: kanssani

vähän harmittaa tuo
GAYkan katsekontaksti, oli meinaa niin havaiitva jopa tyhmemmäklePinttyneellePoilaMiehelle

etevämpi poilamies olisi siitä jotain kehkeyttänyt

Vain jos on uusi paikka jo tiedossa.

Karenssi päälle kun itse irtisanoutuu, niin aika kiire hankkia uusi duuni.

Itse otin aikoinaan 15kk palkan jne, niin sillä 90€ netolla jo pystyi lepäilemään 9kk ennen kuin haki uutta duunia.
Paskapuhetta toi 90k€. Oli lähempänä 80. Nettoa kuitenkin.

Mulla on vasta 10-11v viimesestä olusesta 🤔

toisalta, nyt kun tarkastelen

tässä kapakassa kahdeksan Miestä, ei ensimmäistäkään NAISta

ei tässä jupottelussakaan siiinä miele:ssä yhtään Mitään järkeä taida olla

onely järki taitaa olla jos vaikka löytyisku kuolleena ojatsta aamullla

images

Jaahas, työpaikalla tarjotaan 6kk palkka + irtisanomisajan palkka jos nostaa tassun pystyyn että voi lähteä vapaaehtoisesti. Vähän kinostais mut sit olis kauhean vaivaloista ettiä uutta tekemistä.
Kova tarjous, perusduunarille. Ajat on huonot mutta jos itselle tarjottaisiin niin miettisin vakavasti. Tai siinä mitään miettimistä olisi, totta hitossa tarttuisin. Muutama vuosi sitten vv+ylkkävapaita yht 7,5kk, elämäni hienointa aikaa vaikka säästöt hupeni vauhdilla. Vv-korvaus netto oli 60-70% versus silloisen palkan tulovero.

toisalta, nyt kun tarkastelen

tässä kapakassa kahdeksan Miestä, ei ensimmäistäkään NAISta

ei tässä jupottelussakaan siiinä miele:ssä yhtään Mitään järkeä taida olla
Jos juo rentoutuakseen niin miksi siihen pitäisi naisia sotkea. Tämän vuoden alkoholiannoksista olen juonut +90% yksin. Eilen klo 22 jälkeen mökillä, ulkona yksi konjakki ja kömmin makuupussiin nukkumaan.

Ei kyllä meidän alalla työpaikka juuri kummene vaihtamalla. Vähän sama periaatteessa, istutko prisman vai cittarin kassalla. Yrittäjänä tulot tuplautuisi samasta hommasta, mutta siinä joutuu sitten tilanteeseen, jossa ei voi sanoa "Ei", tarjottuihin tehtäviin.

Kova tarjous, perusduunarille. Ajat on huonot mutta jos itselle tarjottaisiin niin miettisin vakavasti. Tai siinä mitään miettimistä olisi, totta hitossa tarttuisin. Muutama vuosi sitten vv+ylkkävapaita yht 7,5kk, elämäni hienointa aikaa vaikka säästöt hupeni vauhdilla. Vv-korvaus netto oli 60-70% versus silloisen palkan tulovero.
Joo itse vähän miettinyt alan vaihtoa vaihtoehtona, jos vaikka kokeilisi työtä missä ei ole yövuoroja. Ei tässä enää nuorene ja kertoohan data aika selkeästi 3-vuoron haittapuolista terveydelle.

Mutta sitten taas olen oman koulutukseni huipputuloissa, joten tästä ei ole kuin iso pudotus tarjolla. Mutta onneksi elämä rullaa kivasti ja velkoja ei ole kuin yksi pieni, jonka saisi kuitattua tuolla 6kk palkalla.

Mutta tätä "tarjousta" pitää kyllä oikeesti miettiä ettei ole ihan läpihuutojuttu kumpaankaan suuntaan.

Back
Ylös Bottom