Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko Sylvi etsimässä sopivaa voimamahaa?

Screenshot_20250916_193633_Gallery.webp

Miks noi on kaikki harmaana paitsi instakranssi? Vai onko tarkotuksella? Mun oman pitäs tänä yönä päivittyä, mutta ei ilmeisesti kannattaisi vielä päivittää..

niin se takku on mm. Juuri se että osa kuvakkeista on väärällä teemalla

ja kamera takkuaa

etellises oli vielä hienompi kun sai kunnolla tummaksi

IMG_8103.webp

HItto tuo mun masu on kauhea pallo. Meinasin lyödä tinderin tulille, mutta tiedä viitsiikö kun pitäisi rajata niin armottomasti kuvaa.

Toivottavasti nuo napit auttaa.

niin se takku on mm. Juuri se että osa kuvakkeista on väärällä teemalla

ja kamera takkuaa

etellises oli vielä hienompi kun sai kunnolla tummaksi

katso liitettä 274791
Aijaaa, sulla on ne muutenki noin tummana. Mäki joskus ne laitoin, mutta ei hivelly silmää kovin kauaa.
Mä katoin, että mulla oli storytel päivittäny kuvakkeen jo tämmöseksi, joka sopii ilmeisesti uuteen päivitykseen(?), mutta muiden sovelluksien kuvakkeet näyttää tavalliselta. Niinku näin:
IMG_6908.webp

ulla oli storytel päivittäny kuvakkeen jo tämmöseksi, joka sopii ilmeisesti uuteen päivitykseen(?),

ei, uudessa ne kuvat elää kun puhelinta kääntelee, ei vaikuta sovellusten päivittyneet kuvakkeet etukäteen mihinkään

Tänään todennäköisesti ja toivottavasti viimeinen lekurikäynti tämän inhottavan polvivamman takia. Leikkauksen tehneen ortopedin mielestä homma on ok ja hyvä tulee. Kiva ettei tarvi tuolla enää ravata.

Hölkkäämään päässyt myös ja suorinjaloin mavea tekemään. Nopeaan sitä toipuu. 6 viikkoa sitten ensimmäiset varovaiset askeleet ja juuri ja juuri kesti leikattu jalka kehon painon. Nyt suorinjaloin vetoa kevyesti kutosia 90kg:lla. Yli satkun menee sarjapainot nopsaan. Lihasmuisti rokkaa.

ei, uudessa ne kuvat elää kun puhelinta kääntelee, ei vaikuta sovellusten päivittyneet kuvakkeet etukäteen mihinkään
Jaajaa, no minkähän takia tuo yks on sitte noin päivittäny. Typerän näköstä täs vanhas ku muut ei oo saman näkösiä.

Kunhan ei olisi pian sitä pahaa Äärioikeistoa :ROFLMAO:
Mutta jäsenet Maltsu ja Möykkynen ainakin tykkäävät jos oikealle siirtyminen on tapahtunut poliittisessa Mielessä:LOL:

Profiilikuvastani kannattaa ottaa mallia kuinka ajellaan konservatiivisen rauhallisesti keskellä oikeaa kaistaa, ei keulita eikä ajella äärilaidalla. 😁

Back
Ylös Bottom