Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jonkin verran jäykät, pitää tsekata ne.
Ennemmin tuntuu että joku pienempi pakaralihas pettää eikä jaksa nousta pakaralla
Mä jouduin aikanaan opetella kyykyt ja vedot iha uusiks, että sain pakarat mukaan. Siitä lähtien si pakarat ottanu automaattisesti hittiä kaikesta mitä tekee. Harmi ettei silti ole persettä 😂

Me ammattilaiset käytämme termiä käyntiäänen lisääntyminen. #yota
Jep. Ja voin kertoa, että ne nivelet voi pitää TODELLA kovaa ääntä vaikka niiden kanssa pärjäis. Jokusen lekurinki säikäyttäny kun ovat väännelleet polvea ja vitullinen poks. 😂

mutta huolesi taisi olla suorastaan lihomisen puolella, joten tuohan on voitto!

Todellakin! Olen kuitenkin osoittanut olevani vastuullinen omistaja, joka ymmärtää obesiteetin terveyshaitat. Jotkuthan eivät vaan välitä (kuten Masa-kissan aiempi ihminen).

Masa-kissan kulutuksen on pakko olla äärimmäisen vähäistä. Olen kuitenkin laskenut sopivan energiamäärän ja punnitsen raksut ja broilerisuikaleet. Ehkä sen elimistö on kehittänyt huippuunsa taidon ottaa syödystä ravinnosta kaiken irti 🤔 (Ilmeisesti myös Herr D pystyy tähän.) Pikkuisen nipistän nyt annoksia pienemmiksi - niin ettei Masa-kissa huomaa mitään. Jos vaikka 500 gr lähtisi tulevana vuonna.

Masa-kissa ei ollut moksiskaan ensimmäisestä lääkepiikistä, vaikka vaikutusta odotettiin tupla-aika. Silmät killillään katseli kopastaan ilman mitään merkkiä simahtamisesta.

Olipa haiseva taksi kotimatkalla 🤢. Säikähdin että Masa-kissalta pääsi jotain, mutta koppa on täysin siisti. Onkohan viikonloppuna roudattu paskovaa, kusevaa ja oksentavaa porukkaa? Tuollaista haisutaksia ei ole koskaan aiemmin sattunut kohdalle. Yök.

Koska Offari, niin lienee tarpeellista mainita, ettei minun pöksyissä ollut mitään em hajulähdettä!

vihtoinkin Aliisa pääsen cemetery, nissan, skylinen GAYkalle kun ovat nousevan provinssin ohjelmistossa, he

lappohan Minulla on jo, ostin välittömästi ennen maatappanoa kun sielä lavvantaiyönä kotiuduin

Back
Ylös Bottom